Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Celovito obvladovanje kakovosti v javnem zavodu
Nataša Cimermančič, 2013

Opis: i POVZETEK Raziskovalno vprašanje (RV): Nanaša se na način izboljševanja procesa v smislu delovanja Zavoda, ki ga ima v planu do leta 2016, kar sem s pomočjo primera tudi razložila. Celotna naloga je zasnovana tako, da pelje od teoretičnih izhodišč, opisa zavoda po delovnih področjih, njegovih bistvenih elementov za vzdrževanje kakovosti do praktičnega dela, kjer sem z opisom procesa uveljavljanja pravice do starostne pokojnine in s pomočjo mapiranja procesa prišla do možnih izboljšav. Namen: S pomočjo analize postopkov priti do konkretnih pripo ročil in posledično izboljšav procesa. V teoretičnem delu sem prikazala ključne sestavine, ki so potrebne za vodenje in obvladovanje kakovosti, v praktičnem delu pa sem z analizo postopka ugotavljala dejansko stanje in s pomočjo mapiranja postopka prišla d o konkretnih izboljšav. Metoda: Pri izdelavi naloge sem uporabila študij relevantne literature, študij dokumentacije, izvajanje procesa, časovno analizo in mapiranje procesa, v okviru katerega sem opravila razgovore z zaposlenimi. Na podlagi njihovega opis a sem naredila obrazec, v katerega se vpisala glavne elemente, ki so potrebni za izvajanje določene aktivnosti, in jih časovno omejila. Z metodo mapiranja procesa sem dokumentu sledila po aktivnostih tako, kot dejansko potuje. Rezultati: Dobljena analiza stanja nam kaže, kje so še možnosti za skrajševanje procesa. Ob fizičnem pregledu spisov sem si zastavila nov obrazec, v katerega sem vnesla glavne časovne elemente, ki so potem pokazali dejansko stanje. Šele s primerjavo analize aktivnosti in fizičnega pr egleda spisov sem ugotovila prednosti in slabosti samega procesa. Na podlagi le - teh pa sem podala možnosti za njegovo izboljšavo. Organizacija: Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije je po zakonu nosilec in izvajalec sistema obveznega pok ojninske ga in invalidskega zavarovanja v naši državi. Družba: V instituciji takega pomena je trajni sistematični pristop h kakovosti poslovanja nujnost, ki jo narekuje tako javni interes kot interes zaposlenih. Originalnost: Skozi celotno nalogo sem se osredotočila na ključna področja v procesu, to so: področje informacije, kadrov, dokumentacije in lokacije spisov. Analiza dejanskega stanja je pokazala, da imajo ravno ta področja največji vpliv na čas trajanja postopka. Omeji tve/nadaljnje raziskovanje: Pri vseh velikih spremembah pa se pojavljajo tudi dejavniki tveganja, ki so navznoter povezani s kompleksnostjo in obsegom nalog, upravljanjem človeških virov in težavami pri obvladovanju sprememb, medtem ko so navzven povezani s tveganji, ki jih prinašajo zaostrene gospodarske okoliščine, pa tudi neznanke v zvezi s pokojninsko reformo.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: zavodi, obvladovanje kakovosti, analize, učinkovitost, mapiranje postopkov, izboljševanje procesov, diplomske naloge
Objavljeno: 20.08.2021; Ogledov: 351; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh