Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj splošno namenskega CMS sistema na osnovi odprtokodnega MVC ogrodja
Peter Zupančič, 2015

Opis: CMS sistem oziroma sistem za urejanje vsebine je v današnjem času vse bolj popularna spletna aplikacija, ki se uporablja predvsem na spletnih straneh, kjer je potrebno pogosto posodabljati vsebine in s tem izboljšati učinkovitost spletne strani. Smotrno je, da za izdelavo spletne aplikacije uporabimo MVC Framework (slov. ogrodje), ki omogoča bolj kakovostno in predvsem bolj optimizirano izdelavo spletnih aplikacij. Prednost MVC ogrodij je tudi ta, da je mogoče logiko spletne aplikacije ločiti na tako imenovan model, ki skrbi za podatkovno logiko, View, ki skrbi za predstavitveni sloj aplikacije, ter Controller, ki skrbi za poslovno logiko delovanja spletne aplikacije. Glede na to, da je na voljo večje število ogrodij, ki so večinoma brezplačna, smo se za razvoj naše spletne aplikacije odločali med petimi najbolj učinkovitimi, ki se uporabljajo za razvoj kompleksnih spletnih aplikacij. V diplomski nalogi bomo tako predstavili razvoj splošno namenskega CMS sistema na PHP ogrodju, ki bo najbolj učinkovito služil našemu namenu.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: PHP, MVC ogrodja, CMS, Codeigniter, Bootstrap
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 2992; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

2.
Razvoj mobilne aplikacije - mobilni imenik gostinskih ponudnikov Malcajt
Peter Zupančič, 2017

Opis: Aplikacija Malcajt je imenik, ki na enem mestu združuje vse gostinske ponudnike. Cilj mobilne, kakor tudi spletne aplikacije je uporabniku na enem mestu nuditi celovite informacije o ponudniku ter njegovi ponudbi. Prednost v aplikaciji dajemo predvsem ponudnikom, ki nudijo vsakodnevne malice ter kosila. Vsak posamezen ponudnik lahko povsem samostojno skrbi za objavljanje njegove ponudbe malic ter kosil in urejanje splošnih podatkov o njegovem lokalu. Ponudniku lahko za določen znesek ponudimo dodaten način oglaševanja in promocije. Dodatna prednost naše aplikacije je objava ponudbe na enem mestu, ki je nato prikazana na več mestih hkrati. Z enim klikom tako ponudnik objavi ponudbo v spletni aplikaciji, mobilni aplikaciji, njegovi spletni strani ter na Facebook profilu. Uporabnik lahko z enim klikom spremlja ponudbo gostinskih ponudnikov in tudi njihove splošne informacije, kot so kontaktni podatki, delovni čas, njihova lokacija ipd.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Malcajt, aplikacija, mobilna aplikacija, gostinski ponudniki, spletna aplikacija
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 4039; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

3.
Razvoj aplikacije za pregled nastanitev in destinacij
Nejc Eržen, 2020

Opis: Dandanes je razvitih že mnogo spletnih aplikacij, ki smo jih že vsi uporabili oz. jih še vedno uporabljamo za pregled destinacij in nastanitev, ki jih želimo obiskati. Vendar skozi leta posodabljanja so postale prenatrpane s tekstovnimi vsebinami, animacijami in videoposnetki. Temu primerno je to diplomsko delo posvečeno razvijanju spletne aplikacije za pregled nastanitev in destinacij. Cilj diplomske naloge je tako preglednost, odzivnost in uporabniku prijazna uporaba. V teoretičnem delu diplomskega dela je na kratko predstavljena zgodovina in razvoj interneta in uporabljena orodja ter tehnologije, ki so bila uporabljena za razvoj, v empiričnem delu pa se predstavi spletna aplikacija tako slikovno kot tudi opisno ter kakšen je njen dejanski proces uporabe.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: NodeJs, JavaScript, Express, Embedded JavaScript Templating, MongoDB, Visual Studi Code IDE, RESTful Routing
Objavljeno: 13.07.2020; Ogledov: 2014; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (2,53 MB)

4.
Razvoj igre v okolju Unity
Aljaž Blatnik, 2021

Opis: V diplomski nalogi opišemo in razvijemo igro na temo piratstva v razvojnem okolju Unity. V prvem delu naloge najprej primerjamo in raziščemo konkurenčne produkte oziroma igre ter izpostavimo tiste elemente, ki najbolj pripomorejo k uspešnosti igre. Zatem primerjamo različna orodja za razvoj iger ter utemeljimo našo izbiro razvojnega okolja Unity. V zadnjem delu teoretičnega dela opišemo uporabljena orodja in tehnologije za uspešen razvoj samostojne igre. Na koncu predstavimo proces načrtovanja lastne igre, ki jo potem tudi razvijemo na podlagi izpostavljenih funkcionalnosti konkurenčnih iger. V proces vključimo vse korake, potrebne za uspešen razvoj igre, od začetnega načrtovanja do modeliranja in nato programiranja raznih funkcionalnosti v izbranem razvojnem okolju.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: razvoj igre, Unity, Blender, modeliranje, programiranje
Objavljeno: 15.06.2021; Ogledov: 2110; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (4,41 MB)

5.
Spletna aplikacija za ustvarjanje bloga
Blaž Pirc, 2022

Opis: Obstaja zelo veliko družabnih omrežij, ki nudijo neko povezavo med uporabniki. Vsak uporabnik lahko vidi vsebino drugega, če mu ta dovoli, vendar je ta izkušnja lahko moteča, saj veliko obstoječih rešitev uporablja promovirane vsebine, za katere bi lahko rekli, da jih uporabniki najraje ne bi videli. Zato smo se odločili, da izdelamo družabno spletno aplikacijo za ustvarjanje blogov, ki ne vsebuje promoviranih vsebin in je preprosta in nedvoumna za uporabo. V diplomski nalogi na začetku analiziramo že obstoječe rešitve in jih primerjamo med seboj, opišemo prednosti in slabosti le-teh. Potem opišemo tehnologije, ki smo jih uporabili pri razvoju svoje spletne aplikacije, nato preidemo v sam razvoj celotne rešitve. V razvoju je opisano, kako smo aplikacijo razvili in oblikovali njen videz. Na zadnje še opišemo vse funkcije in elemente, ki jih naša aplikacija vsebuje in predstavimo tudi celoten potek delovanja.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: družabno socialno omrežje, razvoj spletne aplikacije, programiranje, HTML, JavaScript
Objavljeno: 25.10.2022; Ogledov: 731; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

6.
Razvoj spletne aplikacije za beleženje in upravljanje delovnega časa, dežurstev in dopustov
Aleksander Podržaj, 2022

Opis: V diplomski nalogi predstavljamo teoretično podlago in sam razvoj dveh aplikacij, ki pomagata podjetju elektronsko beležiti delovni čas. Hkrati pa bo omogočen tudi vnos dežurstev in dopustov. V teoretičnem delu raziščemo podobne rešitve in jih primerjamo med sabo. Nato sledi pregled spletnih tehnologij, za katere smo se odločili. Opišemo njihove prednosti, ki so hkrati tudi razlogi, da smo si jih izbrali. Predstavimo še način, na katerega smo zagotovili varnost uporabnikov, enostavno in hkrati učinkovito uporabniško izkušnjo. V empiričnem delu opišemo strukturo podatkovne baze, nato pa sledimo razvoju in opisujemo delovanje uporabniške in administratorske aplikacije. Predstavimo glavne strani in njihove funkcionalnosti. Pokažemo tudi delce kode, ki omogočajo delovanje posameznih komponent. S pomočjo slik pa pokažemo izgled uporabniškega vmesnika in prilagojeno postavitev elementov glede na velikost zaslona.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: delovni čas, spletna aplikacija, React, PHP, uporabniška izkušnja, varnost
Objavljeno: 25.10.2022; Ogledov: 657; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (3,46 MB)

7.
Razvoj spletne in mobilne aplikacije čakalna vrsta z orodjem react native za podjetje Fizioterapija Mužar
David Mužar, 2022

Opis: Aplikacija, ki smo jo izdelali v okviru diplomske naloge, je namenjena lažjemu urejanju, prijavi in pregledu čakalne vrste pacientov Fizioterapije Mužar, prav tako pa omogoča delavcu/ki manj motenj pri delu, saj se lahko pacient namesto telefonskega klica ali obiska v prostorih Fizioterapije Mužar prijavi na terapijo kar preko aplikacije. Predvsem pa je cilj diplomske naloge omogočiti lažje beleženje čakalne vrste in obveščanje pacientov o tem, kdaj pridejo na vrsto, saj to vzame veliko časa. Aplikacija omogoča enostavno naročanje na terapijo brez nepotrebnega fizičnega stika z delavko. Omogoča vpogled naročenega datuma in pacienta tudi obvesti, kdaj pride na vrsto, kar v procesu naročanja v teh časih (covid-19) pripomore k varovanju zdravja vseh udeleženih. Pomembno je tudi, da je aplikacija hitra, poceni za vzdrževanje in kar se da enostavna za uporabo, saj imamo veliko pacientov, ki so starejši od 50 let in so manj vešči uporabe mobilnih naprav in računalnikov.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: mobilna aplikacija, spletna aplikacija, čakalna vrsta, Fizioterapija Mužar
Objavljeno: 28.10.2022; Ogledov: 587; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (3,48 MB)

8.
Razvoj aplikacije z uporabo platforme Mendix
Petar Burić, 2022

Opis: Zavedamo se dejstva, da je življenjsko zavarovanje nujno za vsakega človeka in da je med mlajšimi generacijami manj razširjeno. Zato v nalogi predstavljamo razvoj aplikacije s pomočjo platforme Mendix, ki bo temeljila na integracijah s programsko opremo AdInsure, z namenom, da pokažemo, da se uporabnik o nakupu življenjskega zavarovanja lahko pozanima na hiter in zanimiv način. Predstavimo tudi uporabo tehnologije low-code in izpostavimo vse njene prednosti. V prvem delu naloge raziščemo povpraševanje ljudi po življenjskih zavarovanjih in konkurenco, ki je najprimernejša za razvoj aplikacije. Nato raziskujemo, kaj je tehnologija nizke kode in kakšen vpliv ima na razvoj programske opreme. V zadnjem delu teoretičnega dela opišemo tehnologije, ki se uporabljajo za uspešen razvoj aplikacije, s pomočjo katerih na koncu izvedemo načrtovanje in razvoj aplikacije.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Mendix, low-code, življenjsko zavarovanje, ponudba življenjskega zavarovanja, razvoj aplikacije, integracije
Objavljeno: 16.12.2022; Ogledov: 783; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (3,63 MB)

9.
Izdelava mobilne aplikacije Showatch
Alen Šober, 2023

Opis: V diplomski nalogi smo s pomočjo člankov raziskali pomembne lastnosti, brez katerih mobilna aplikacija ne more biti uspešna. Raziskana so tudi vsa orodja, ki so bila med pripravo naloge. Naloge vsebuje opis celotne izdelave žičnega modela, prototipa, ki vsebuje vse končne funkcije in celoten videz končne aplikacije, ter izdelavo aplikacije, ki je razvita s pomočjo orodja React Native. Aplikacija omogoča uporabnikom izbiro priljubljenih serij, označevanje pogledanih epizod, uporabo svojega profila, samodejno priporočilo serij in še nekaj drugih funkcij. Aplikacija je kreirana s pomočjo orodja React Native, ki je zelo popularno in omogoča izdelavo aplikacije za več operacijskih sistemov. Zadnji del naloge vsebuje prikaz rezultatov ankete, ki so jo izpolnili anketiranci, ki so aplikacijo testirali. Rezultati so predstavljeni s pomočjo grafov.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: mobilne aplikacije, React Native, raziskava lastnosti, žični model, prototip, anketa
Objavljeno: 17.07.2023; Ogledov: 494; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (3,15 MB)

10.
Razvoj mobilne igre v razvojnem okolju Unity
Gregor Vrtič, 2023

Opis: Izdelava samostojne video igre z omejenimi sredstvi ali tako imenovane »Indie game« (ang. independent video game) zahteva od programerja zelo širok nabor znanja, katerega mora združiti v celoto. Kadar gre za programerjev prvi projekt, predstavlja izziv že to, kje začeti in katero programsko opremo uporabiti ter kako različne elemente združiti v celoto. Pri tem je potrebno upoštevati dejstvo, da je cilj projekt izpeljati in izvajati brez stroškov ter v uporabniku prijaznih programskih okoljih, kjer delo in navodila ne bodo zahtevna. Za dosego zadanega cilja bomo s to diplomo uporabili znana brezplačna orodja, ki jih bomo uporabljali po navodilih iz literature. Podali se bomo na samostojno pot v smislu »Indie game« razvijalca ter izdelali video igro za izbran operacijski sistem.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Indie game, razvoj video igre, Unity, Blender, Visual Studio
Objavljeno: 13.11.2023; Ogledov: 464; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (3,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh