Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza možnosti vzpostavitve muzeja čokolade
Drenusha Barbatovci, 2020

Opis: V magistrskem delu smo predstavili poslovno idejo odprtja muzeja čokolade v Ljubljani. Preučili bomo tako podjetniško priložnost kot tudi odnos do kulinarike v Sloveniji. Namen je predvsem na podlagi teoretičnega znanja in tudi skozi raziskovalne metode ugotoviti potencial zastavljene podjetniške priložnosti. Empirični del temelji na kvantitativni raziskavi, kjer smo s pomočjo vprašalnikov in intervjuja uspeli dobiti čisto sliko o tem, kako perspektivna je zastavljena podjetniška ideja. Vprašalnik je bil namenjen uporabnikom, medtem ko so bila vprašanja v intervjuju naslovljena na menedžerje. Preučili bomo trg, ki vsaj za enkrat ostaja omejen na domačega, in segment, ki ga ne želimo preveč omejevati. Storitev bo na voljo ljudem vseh starosti. Naše obiskovalce bomo razdelili na otroke in na odrasle obiskovalce turističnih in kulturnih namenov. Nadalje bomo otroke razvrstili na tiste, ki bi praznovali rojstni dan, in tiste, ki bi pri nas v sklopu šolskih obveznosti opravili kulturni dan. Skozi teoretični in empirični del magistrskega dela ugotavljamo, da je podjetniška ideja izvedljiva in, kar je najpomembnejše, dobičkonosna. Na podlagi dolgoletnih izkušenj menedžerjev, ki smo jih intervjuvali, pa ugotavljamo, da bo najverjetneje prišlo do realizacije tovrstne ideje, vprašanje je le, kdo bo dovolj hiter, saj čas ni zaveznik podjetnikov. Pripravili smo tudi finančne projekcije, in sicer na osnovi že obstoječega podjetja, ki bi z razširitvijo dejavnosti realiziralo začrtano idejo. V finančnih projekcijah smo upoštevali vpliv COVID-19 tako, da smo v strategiji in projekcijah upočasnili rast, natančnega vpliva pa ni mogoče določiti. Magistrsko delo sestoji iz teoretičnega raziskovanja in uporabe sekundarnih podatkov na področju kulture, kulinarike in podjetništva, iz poslovnega modela ter poslovnega načrta.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Kultura, kulinarika, muzej, čokolada, raziskava, rast, novost.
Objavljeno: 06.10.2020; Ogledov: 924; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (2,94 MB)

2.
3.
Etnocentrizem proti etiki
Andrej Tomažin, 2017

Opis: V trgovini se ne zavedamo, od kod je prišel naš izdelek, kdo vse je sodeloval pri izdelavi le tega, v kakšnih pogojih je predelan in izdelan ipd. Vsi ti podatki nam niso potrebni, saj bomo izdelek pošteno plačali. Žal pa se ta poštenost plačila ne prenese naprej. V veliko primerih nekdo, ki je sodeloval pri izdelavi oziroma dobavi izdelka, ni plačan pošteno oziroma so mu bile kratene človekove pravice. Pogosto je ekološki vpliv pri izdelavi izdelka oziroma pridelavi surovine prevelik in se ga navadno niti ne zavedamo. Ker smo globalno povezani pa so to podatki, ki bodo morali biti vse bolj jasno označeni. Vse to so informacije, ki bi nas morale zanimati. Čokolada je le eden od produktov, katere surovina prihaja iz držav v razvoju. Pridobivanje te surovine je v veliko primerih sporno in etnično oporečno. Naloga je namenjena raziskavi ali se ljudje zavedajo, iz kakšnih okoliščin prihajajo surovine za čokolado in ali vedo, kakšen ekološki vpliv ima pridelava surovine za le to. Raziskali smo ali je potrošniku bolj važno, da je izdelek narejen v njegovi državi in tako pokaže vpliv etnocentrizma, ali mu je bolj važno, da je izdelek etično neoporečen. V nalogi smo prikazali tudi vpliv certificiranja čokolade in nujnost le tega.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: etnocentrizem, etika, ekologija, kakav, čokolada, placebo, certifikati, izbira produkta, magistrske naloge
Objavljeno: 07.06.2021; Ogledov: 470; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (2,77 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh