Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pojav trpinčenja - mobinga na delovnem mestu
Boštjan Janežič, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mobing, trpinčenje, šikaniranje, diskriminacija, žrtev, posledice, pravna ureditev
Objavljeno: 30.07.2018; Ogledov: 2469; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (665,48 KB)

2.
Pravno preprečevalne in intervencijske možnosti pri mobingu
Sandra Marin, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mobing, nasilje na delovnem mestu, šikaniranje, medsebojni odnosi, neetična komunikacija
Objavljeno: 29.08.2018; Ogledov: 2233; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

3.
Vpliv mobinga na uspešnost zaposlenega na delovnem mestu
Maja Repas, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mobing, žrtve, delodajalci, trpinčenje, šikaniranje
Objavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 1231; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

4.
Mobing med zaposlenimi v slovenskih podjetjih
Nevenka Terselič, 2011

Opis: Mobing je dalj časa trajajoča sovražna in neetična komunikacija enega ali več sodelavcev. Negativne posledice občuti tako žrtev kot njegova okolica oz. podjetje, kjer se to dogaja. Področje me zanima, ker sem bila tudi že sama priča mobingu v svojem delovnem okolju. Za namen raziskave sem naredila deset ločenih Polstrukturirani intervjujev z zaposlenimi v slovenskih podjetjih. Vsem anketiranim sem postavila ista usmeritvena vprašanja. Temeljni raziskovalni problem magistrske naloge je bil pojavnost mobinga med zaposlenimi, poiskati zanj vzroke in posledice, ugotoviti kam se obrniti za pomoč in poiskati predloge za zmanjšanje mobinga. Ker pa magistrsko delo pišem v času vpliva gospodarske krize na poslovanje podjetij, me je še dodatno zanimalo, ali je v uspešnih podjetjih manj mobinga kot v podjetjih, kjer je vpliv krize na poslovanje večji. Odgovore sem razdelila v dve skupini in naredila primerjavo. Odgovori anketirancev so potrdili, da mobing v slovenskih podjetjih obstaja ter ima močan vpliv na delo posameznika. Zadovoljstvo zaposlenih pa je poglaviten pogoj za uspešno poslovanje in doseganje zadanih ciljev vsakega podjetja. Odgovori anketiranih so bili podobni, ne glede na to v kako uspešnem podjetju so zaposleni. Slaba komunikacija in pomanjkanje empatije sta dva izmed glavnih razlogov za nastanek mobinga. Tako za posameznika kot za podjetje sta najpomembnejša preventiva in izobraževanje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: delo, delovni pogoji, diskriminacija, grožnje, komunikacija, nadlegovanje, nasilje, spolno nadlegovanje, šikaniranje, mobing, zastraševanje, žrtev
Objavljeno: 27.07.2021; Ogledov: 831; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh