Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalni marketing in promocija slovenskih visokošolskih študijskih programov s področja informacijskih in komunikacijskih tehnologij prve bolonjske stopnje : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa prve bolonjske stopnje Spletne in informacijske tehnologije
Aleksandar Stepanović Brodschneider, 2024, diplomsko delo

Opis: Raziskava obravnava rešitve digitalnih in ostalih marketinških pristopov pri promociji študijskih programov s področja informacijskih in komunikacijskih tehnologij (IKT) v Sloveniji, in sicer programov prve bolonjske stopnje. Tematika je na slovenskem trgu malo raziskana, saj imamo v Sloveniji le nekaj univerz in visokošolskih zavodov, ki izvajajo študijske programe s področja IKT, po drugi strani pa se področje digitalnega marketinga in tehnologije spreminja izredno hitro, zato se kaže zgledovati po drugih evropskih, neevropskih oziroma ameriških univerzah, ki te pristope uporabljajo pogosteje. V teoretični sekciji naše raziskave se bomo zato navezovali na pregled dobrih praks različnih virov, univerz, hkrati pa jo bomo nadgradili z empirično sekcijo, kjer bomo raziskali želje in potrebe različnih ciljnih skupin (študentje, dijaki in kader za marketing zajetih organizacij), kar nas bo privedlo do novih vpogledov in rešitev pri promociji študijskih programov IKT na prvi bolonjski stopnji visokošolskega študija v Sloveniji. Med ostalim je bilo ugotovljeno, da visokošolske institucije v Sloveniji ne izkoriščajo vseh prednosti digitalnega marketinga, s katerimi bi lahko izvajali natančne metrike in posledično natančno targetirali ciljne skupne, saj ne uporabljajo naprednejših analitičnih sredstev in tehnik, ki bi pripomogle k določanju eksaktnejšega psihografskega profila ciljnih skupin in posledično k optimiziranemu oblikovanju marketinških strategij. Navedene smernice in ugotovitve posredno vplivajo tudi na deficit poklica na področju IKT, saj je prav Slovenija, po podatkih Eurostata, država z največjim pomanjkanjem IKTstrokovnjakov v Evropski uniji, saj jih uspe izobraziti le okoli 2500, vendar so potrebe po strokovnjakih na področju IKT vsaj 2-krat večje.
Ključne besede: digitalni marketing, edukacijski marketing, visokošolski IKT-študij, marketing novačenja, psihologija ciljne skupine
Objavljeno v ReVIS: 05.05.2025; Ogledov: 333; Prenosov: 6
URL Povezava na datoteko

2.
PERCEPCIJE ŠTUDENTOV GLEDE ŠTUDIJA NA DALJAVO IN HIBRIDNEGA IZOBRAŽEVANJA
Lejla Kasumovic, 2024, ni določena

Opis: Študij na daljavo, ki ima sicer dolgo zgodovino, je z izbruhom epidemije Covid-19 doživel preobrazbo. Tradicionalno izobraževanje, ki temelji na fizični prisotnosti v učilnicah, je bilo prisiljeno preiti na digitalne platforme. Študij na daljavo se je izkazal za ključno rešitev v času, ko so bile fizične institucije zaprte, omogočal je kontinuirano izobraževanje z uporabo spletnih učilnic in videopredavanj. Hibridna oblika študija, ki združuje elemente študija na daljavo in tradicionalnega študija, študentom omogoča večjo prilagodljivost in interakcijo s profesorji ter sošolci. V diplomski nalogi smo obravnavali percepcije študentov Fakultete za uporabne družbene študije v Novi Gorici o študiju na daljavo med epidemijo Covid-19 in o hibridni obliki študija po epidemiji. Raziskava je vključevala študente dodiplomskega univerzitetnega študijskega programa Socialni menedžment, pri čemer smo zajeli tako domače kot tuje študente. Za namen izvedbe raziskave smo uporabili kvalitativno metodo raziskovanja, in sicer metodo fokusnih skupin. Raziskava je pokazala, da so se med epidemijo Covid-19 percepcije študentov razlikovale, od izgube motivacije in potrebe po socializaciji pri študiju na daljavo do cenjenja tradicionalnega izobraževanja zaradi omejitev, ki jih prinaša študij na daljavo. Hibridni model izobraževanja je nekaterim študentom prinesel olajšanje in prilagodljivost, drugim pa dodatne izzive. Kljub temu so študenti priznali, da brez izkušenj s študijem na daljavo ne bi izbrali hibridnega izobraževanja. Kljub temu da raziskava ni odkrila večjih razlik v izkušnjah med domačimi in tujimi študenti, so slednji pogosteje izbrali hibridno obliko. V zaključku raziskava predlaga nadaljnje raziskovanje hibridnega izobraževanja, saj le-to predstavlja relativno novo prakso v slovenskem izobraževalnem sistemu. To odpira vprašanja o dolgoročnih vplivih in učinkovitosti te oblike študija v primerjavi s tradicionalnimi pristopi in nakazuje, kako bo to vplivalo na prihodnje generacije študentov ter oblikovanje izobraževalnih sistemov po svetu.
Ključne besede: Epidemija Covid-19, študij na daljavo, hibridno izobraževanje, online, percepcije.
Objavljeno v ReVIS: 17.04.2024; Ogledov: 1048; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

3.
4.
Raziskava stresa med študenti prava na Evropski pravni fakulteti : magistrsko delo
Maruša Fortun, 2023, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela je raziskati stres med študenti prava na Evropski pravni fakulteti, ki se v praktičnem delu magistrskega dela ugotavlja z uporabo kvantitativne raziskovalne metode s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika. Zaradi boljšega razumevanja in povezovanja teorije s prakso so v teoretičnem delu magistrskega dela najprej predstavljeni pojmi stres, depresija in študij prava. Prvo poglavje je namenjeno razumevanju pojma stres, spoznavanju njegovih vrst, dejavnikov, simptomov, znakov in posledic ter tehnik njegovega obvladovanja in premagovanja. Sledi drugo poglavje, v katerem se predstavi depresijo, njene vrste, dejavnike, znake in zdravljenje. V tretjem poglavju je orisan študij prava na splošno in na Evropski pravni fakulteti, narejena pa je tudi primerjava med slovenskim in nemškim sistemom študija prava v praksi. Tako kot je stres širok pojem, saj nas neizogibno spremlja na vsakem koraku, je stres tudi ozek pojem, saj ga vsak posameznik doživlja na sebi lasten način. O njem se danes veliko govori, manj pa se govori o eni izmed njegovih negativnih posledic, ki je tihi spremljevalec dolgotrajnega stresa. To je depresija. Predmetna raziskava je pokazala, da je stres med študenti prava Evropske pravne fakultete zaradi študija prava prisoten v veliki meri, medtem ko depresije kot negativne posledice anketirani študenti v večini ne občutijo, poročajo pa o nekaterih simptomih depresije, ki so prisotni le v manjši meri. Glavna omejitev magistrskega dela je v tem, da raziskava stresa med študenti ni bila izvedena na vseh treh pravnih fakultetah v Sloveniji, torej še na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani in Pravni fakulteti Univerze v Mariboru, zato rezultatov ni mogoče posplošiti na vse študente prava v Sloveniji.
Ključne besede: stres, depresija, študij prava, študenti prava, Evropska pravna fakulteta
Objavljeno v ReVIS: 13.12.2023; Ogledov: 1219; Prenosov: 0

5.
Živilstvo in prehrana - novi višješolski študijski program v Biotehniškem centru Naklo
Irena Gril, 2022, strokovni članek

Ključne besede: živilstvo, prehrana, višješolski študij
Objavljeno v ReVIS: 25.01.2023; Ogledov: 1381; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (405,14 KB)

6.
7.
Vpliv epidemije covid-19 na študij na Fakulteti za informacijske študije v Novem mestu : magistrska naloga
Alen Progar, 2021, magistrsko delo

Opis: Epidemija covida-19 je trenutno ena izmed najbolj perečih problematik, s katero se po celem svetu spopadajo na različne načine. V poskusu omejitve prenosa bolezni so se ponekod po svetu za določen čas med drugimi zaprle tudi izobraževalne ustanove, izobraževanje pa je potekalo na daljavo, s čimer se pod vprašanje postavlja kakovost takšnega izobraževanja. V magistrski nalogi smo obravnavali izkušnje študentov v času epidemije covida-19 na Fakulteti za informacijske študije (FIŠ) v Novem mestu. Natančneje smo prikazali vpogled v razmišljanje in osebna mnenja študentov, ki smo jih pridobili z odgovori na vprašanja v polstrukturiranem intervjuju. Pridobljene odgovore smo kvalitativno analizirali s programom ATLAS.ti. Iz pridobljenih rezultatov lahko sklepamo, da epidemija covida-19 ni imela bistvenega vpliva na kakovost študija na FIŠ v Novem mestu oz. je bil ta vpliv minimalen. Seveda pa je vedno prostor za izboljšave, zato smo v raziskavi pridobili precej možnih predlogov za izboljšanje študija v času epidemije covida-19.
Ključne besede: epidemija, covid-19, vpliv, kakovost, FIŠ, študij, študij na daljavo
Objavljeno v ReVIS: 12.11.2021; Ogledov: 3487; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (2,62 MB)

8.
9.
10.
Zadovoljstvo študentov s študijem na daljavo : diplomska naloga
Zdenka Travižan, 2016, diplomsko delo

Ključne besede: zadovoljstvo, študij na daljavo, e-izobraževanje, tutor, kakovost, uspešnost
Objavljeno v ReVIS: 20.08.2021; Ogledov: 1775; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh