Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj aplikacije za sledenje kalorij : diplomska naloga
Luka Intihar, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava razvoj aplikacije za sledenje kalorij, ki je namenjena uporabnikom enostaven in učinkovit način spremljanja obrokov. Glavni cilj je ustvariti novo aplikacija za ročne naprave na Android sistemu, ki jim omogoča natančno beleženje zaužitih kalorij in ponuja koristne funkcionalnosti, kot je pregled preteklih dni, pregled rasti in mase. Aplikacija naloge uporablja tehnologije, kot je Firebase SDK, pri katerem uporabljamo Firebase Realtime Database, Firebase Storage in Firebase Authentication, pri razvoju pa se uporablja Android Studio, keteri bo aplikaciji omogočal preprost razvoj, integracijo z Firebase in grajenje aplikacije. Aplikacija, bo izdelana za Slovensko uporabo in prav tako preprostejšo uporabo, z manj funkcionalnosti, kot podobne aplikacije, vendar lažjim in hitrejšim direktnim dostopom, do vpisa in pregleda vnosa živil. Razvoj vključuje analizo trga, potrebe in optimizacijo funkcionalnosti in programske kode.
Ključne besede: Android studio, android, Firebase, razvoj, sledenje kalorij
Objavljeno v ReVIS: 28.03.2025; Ogledov: 313; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

2.
Razvoj mobilne aplikacije za preverjanje znanja učencev osnovnih šol : diplomska naloga
Janez Bučar, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi predstavljam rešitev za skupinsko ocenjevanje na terenu ter spodbujanje učencev, da bi reševali matematične ali druge naloge. Učitelji lahko uporabijo postaje na zanimivih lokacijah s poljubno tematiko, skupaj z nalogami za to postajo. Naloge so tematsko povezane z lokacijo in otroci lahko do njih dostopajo preko mobilne aplikacije na svojih pametnih telefonih. Naloge bodo imele tri težavnostne stopnje in bodo odklenjene le, ko otroci dosežejo določeno razdaljo od postaje. Rešitve bodo shranjene v lokalno podatkovno bazo na napravi, rezultati pa bodo vidni na posebnem zaslonu s pregledom vseh rezultatov, kar bo omogočilo učiteljem hiter in preprost pregled rezultatov na koncu ekskurzije. Aplikacija bo izdelana v programskem okolju Android Studio z uporabo MVVM modela in ROOM knjižnice za ORM.
Ključne besede: zabavno učenje, Android studio, Java, Lokacija, REST
Objavljeno v ReVIS: 17.07.2023; Ogledov: 1498; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (2,82 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh