Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Facebook
Ingrid Prah, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: družbeni splet, spletna družbena omrežja, Facebook, nagradne igre, marketing
Objavljeno: 03.03.2017; Ogledov: 2119; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

2.
Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu
Martina Halilagić, 2017

Opis: Na trgu je vedno več podjetij, ki svoje izdelke tržijo prek zastopnikov po sistemu mrežnega marketinga. Za tak način dela običajno ne potrebujejo predznanja oziroma posebne izobrazbe, lastniki podjetij ne postavljajo pogojev, saj je njihov cilj pridobiti čim več oseb, ki bodo svoje izkušnje z nekim izdelkom predstavile svojim prijateljem, znancem in drugim. S takim načinom prodaje se informacije o izdelku zelo hitro širijo. Zastopnikov cilj je poleg prodaje tudi pridobivanje novih zastopnikov, saj je tako nagrajen z višjo provizijo. S tem lastnik podjetja doseže cilj prepoznavnosti in prodaje, zastopnik pa je za to finančno nagrajen. Z mrežnim marketingom se je v današnjih časih srečal že skoraj vsak, zaradi načina poslovanja in preteklih prevar pa so ljudje do tega sistema zelo nezaupljivi. Zaradi nezaupanja so potencialne stranke večinoma težko dostopne. Tudi iskanje novih zastopnikov ni vedno preprosto. Zaradi nezaupljivosti ljudi trkanje na vrata ne prinese večjega uspeha, prijateljev in znancev, ki še ne vedo za izdelek, ki ga predstavljamo, pa tudi zmanjka. Prek spleta pa je marsikdo lažje dosegljiv kot osebno. Glede na popularnost družbenih omrežij, predvsem Facebooka, sem v diplomskem delu preverila, kakšne so možnosti za uspeh z oglaševanjem na tem družbenem omrežju. V diplomskem delu predstavljam mrežni marketing in ga primerjam s podobnimi načini prodaje. Raziskala sem, kakšen način dela bi bil za zastopnike lažji in ali oglaševanje prek Facebooka prinaša želene rezultate. Za raziskavo v diplomskem delu sem si postavila naslednjo hipotezo: Facebook je orodje, ki udeležencem v mrežnem marketingu pomaga pri enostavnejšem iskanju kupcev in zastopnikov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mrežni marketing, družbena omrežja, Facebook, tržno komuniciranje, marketinški sistem pridobivanja strank, oglaševanje
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 1097; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

3.
Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu
Martina Halilagić, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mrežni marketing, družbena omrežja, Facebook, tržno komuniciranje, oglaševanje
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 1039; Prenosov: 57
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

4.
Vedenje potrošnikov pod vplivom interneta in socialnih omrežij
Mitja Košak, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vedenje potrošnikov, potrošniki, internet, socialna omrežja, Facebook
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 801; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (3,53 MB)

5.
6.
Vpliv uporabe Facebooka na osnovnošolske otroke v Občini Krško
Mateja Kužner, 2013

Opis: Zaradi naraščajoče uporabe socialnega omrežja Facebook pri otrocih se upravičeno pojavlja vprašanje zadostne skrbi za njihovo varnost in osebnostno celovitost. Skrb zbujajoči so rezultati ugotovitev, da je čedalje več otrok registriranih ter uporablja Facebook brez vednosti staršev, kakor tudi da starši bodisi ne vedo ali pa se ne znajo primerno odzvati nastali situaciji. Da imajo lahko negativni učinki in vplivi nezadostnega nadzora staršev hude posledice, kaže čedalje večje število najrazličnejših oblik medvrstniškega nasilja. V izogib slednjemu ter v podporo večjemu ozaveščanju je poleg vzgojnih mehanizmov v izobraževalnem sistemu nujna tudi večja ozaveščenost staršev. Vedno večja uporaba spletnega socialnega omrežja Facebook med mladoletnimi osebami spreminja odnose v družini in v vsem okolju, ki jih obkroža. Ključne ugotovitve raziskave kažejo, da je uporaba Facebooka med osnovnošolskimi otroci v občini Krško razširjena, pri tem pa se ne zavedajo posredovanja osebnih podatkov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Facebook, osnovnošolski otroci, prepovedana uporaba Facebooka, občina Krško, tveganja, varnost, nadzorstvena funkcija staršev
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 348; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

7.
Razumevanje zasebnosti na Facebooku
Dejan Fortuna, 2013

Opis: Na voljo je vedno več spletnih storitev, ki nam lajšajo vsakdanja opravila, od pošiljanja pošte do nakupovanja in tudi druženja. V zadnjem času so zelo priljubljena spletna socialna omreţja, ki omogočajo druženje s prijatelji in spoznavanje novih ljudi. Čeprav je splet zelo uporabno orodje, pa ima tudi svoje slabe lastnosti ena od teh je slaba varnost osebnih podatkov. V tej nalogi smo poizkusili raziskati, kako uporabniki dojemajo zasebnost na spletnih socialnih omrežjih. V teoretičnem delu smo na splošno predstavili spletna socialna omrežja, bolj podrobno pa smo predstavili spletno omrežje Facebook. Opisali smo, kako lahko zaščitimo del svoje zasebnosti s pripomočki, ki nam jih to spletno socialno omrežje ponuja. V nadaljevanju naloge pa smo predstavili osnove varstva osebnih podatkov in zasebnosti, pregledali smo problematiko zasebnosti v virtualnem prostoru in tehnologije, ki so nam lahko v pomoč pri njenem zagotavljanju. V empiričnem delu pa smo opisali izvedeno raziskavo in pridobljene rezultate.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletna socialna omrežja, zasebnost, Facebook, osebni podatki, politika zasebnosti
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 515; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

8.
Mnenja uporabnikov o marketingu podjetij na Facebooku
Tina Jurman, 2015

Opis: Danes se morajo podjetja zelo potruditi pri oglaševanju, saj je zaradi velike konkurence prav od tega odvisna količina njihove prodaje. Možnosti za oglaševanje je vse več, ker pa smo ljudje postali tesno povezano s tehnologijo ter nas velika večina doma poseduje računalnik in internet, veliko prednost za podjetja predstavlja možnost, da se oglašujejo tudi tam. Z nastankom različnih socialnih omrežij smo ugotovili, da se podjetja lahko z njimi lažje in ugodneje oglašujejo. Osredotočili smo se na socialno omrežje Facebook, kjer lahko z ustanovitvijo profila ali strani popolnoma zastonj ustvariš stran svojega podjetja in tam pozivaš uporabnike oziroma potencialne kupce k ogledu svojih izdelkov ali ponudbe. V nadaljevanju bo predstavljeno, kako se oglaševati s pomočjo profila ali strani na Facebooku, kakšna je možnost plačljivega oglaševanja na tem omrežju in na kaj moramo biti pozorni pri oglaševanju. V raziskavi bodo predstavljeni rezultati izvedene ankete o mnenju uporabnikov Facebooka glede oglaševanja podjetij na omenjenem socialnem omrežju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Facebook, oglaševanje, socialno omrežje, uporabniki, podjetje na Facebooku, anketa
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 385; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

9.
Informacijska varnostna kultura uporabnikov Facebooka
Nadja Zoran, 2015

Opis: Uporaba Facebooka je zelo razširjena in hkrati lahko tudi zelo nevarna. Facebook je prav zaradi svoje priljubljenosti pogosto tarča napadalcev. Poleg zavedanja, da nevarnosti obstajajo, je pomembno predvsem tudi to, kako se uporabniki v resnici vedejo. Facebook je sicer brezplačen, vendar se na njem trguje z našimi podatki. Sami moramo vedeti, kaj na Facebooku lahko počnemo in kaj je bolje, da ne. Dejstvo je, da se vedno večji del družabnega življenja posameznika odvija v virtualnem svetu, ki poleg vseh prednosti prinaša tudi zelo veliko nevarnosti. Razkorak med znanjem in zavedanjem uporabnika ter dejanskim obnašanjem in vedenjem uporabnika nam ponazori oceno informacijske varnostne kulture. Predpostavljali smo, da je stopnja varnosti v segmentu znanja in zavedanja višja od stopnje segmenta obnašanja in vedenja. To smo s pomočjo raziskave, ki smo jo izvedli, lahko potrdili. Opazna je torej razlika med tem, da uporabniki Facebooka vedo, kako je potrebno varno ravnati, vendar ne ravnajo tako.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: socialna omrežja, Facebook, informacijsko-varnostna kultura, varnost, obnašanje, vedenje, znanje, zavedanje
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 516; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

10.
Oglaševanje na socialnih omrežjih in pomen uporabe socialnih omrežij v Občinski upravi Novo mesto
Jožica Saje, 2017

Opis: Oglaševanje je pomembna sestavina današnje družbe, ki se vse bolj izvaja na socialnih omrežjih. To za marsikatero organizacijo predstavlja hiter in preprost način za oglaševanje svojega izdelka ali storitve, obenem pa prihrani veliko časa in denarja. Vse bolj oglaševanje na socialnih omrežjih uporabljajo tudi javne uprave, med njimi tudi občine. Ena izmed njih je tudi Občina Novo mesto. Uvedba uporabe socialnih omrežij v njihov način poslovanja jim je prinesla številne ugodnosti na področju boljšega informiranja, bogatejše vizualne predstavitve dogodkov. Poudarek, ki se dandanes nameni uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije v naši družbi, je pripomogel tudi k boljši optimizaciji občin, da so se odločile uporabljati socialna omrežja. Namen seminarske naloge je proučiti že obstoječo literaturo o oglaševanju na socialnih omrežjih, s poudarkom na pomenu uporabe v javnih upravah, ter raziskati, katera socialna omrežja uporablja Občina Novo mesto in kakšen je njihov poglavitni pomen uporabe.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: oglaševanje, socialna omrežja, občina, informiranje, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 667; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh