Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu
Martina Halilagić, 2017

Opis: Na trgu je vedno več podjetij, ki svoje izdelke tržijo prek zastopnikov po sistemu mrežnega marketinga. Za tak način dela običajno ne potrebujejo predznanja oziroma posebne izobrazbe, lastniki podjetij ne postavljajo pogojev, saj je njihov cilj pridobiti čim več oseb, ki bodo svoje izkušnje z nekim izdelkom predstavile svojim prijateljem, znancem in drugim. S takim načinom prodaje se informacije o izdelku zelo hitro širijo. Zastopnikov cilj je poleg prodaje tudi pridobivanje novih zastopnikov, saj je tako nagrajen z višjo provizijo. S tem lastnik podjetja doseže cilj prepoznavnosti in prodaje, zastopnik pa je za to finančno nagrajen. Z mrežnim marketingom se je v današnjih časih srečal že skoraj vsak, zaradi načina poslovanja in preteklih prevar pa so ljudje do tega sistema zelo nezaupljivi. Zaradi nezaupanja so potencialne stranke večinoma težko dostopne. Tudi iskanje novih zastopnikov ni vedno preprosto. Zaradi nezaupljivosti ljudi trkanje na vrata ne prinese večjega uspeha, prijateljev in znancev, ki še ne vedo za izdelek, ki ga predstavljamo, pa tudi zmanjka. Prek spleta pa je marsikdo lažje dosegljiv kot osebno. Glede na popularnost družbenih omrežij, predvsem Facebooka, sem v diplomskem delu preverila, kakšne so možnosti za uspeh z oglaševanjem na tem družbenem omrežju. V diplomskem delu predstavljam mrežni marketing in ga primerjam s podobnimi načini prodaje. Raziskala sem, kakšen način dela bi bil za zastopnike lažji in ali oglaševanje prek Facebooka prinaša želene rezultate. Za raziskavo v diplomskem delu sem si postavila naslednjo hipotezo: Facebook je orodje, ki udeležencem v mrežnem marketingu pomaga pri enostavnejšem iskanju kupcev in zastopnikov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mrežni marketing, družbena omrežja, Facebook, tržno komuniciranje, marketinški sistem pridobivanja strank, oglaševanje
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 2503; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

2.
Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu
Martina Halilagić, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mrežni marketing, družbena omrežja, Facebook, tržno komuniciranje, oglaševanje
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 2537; Prenosov: 109
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

3.
4.
Mnenja uporabnikov o marketingu podjetij na Facebooku
Tina Jurman, 2015

Opis: Danes se morajo podjetja zelo potruditi pri oglaševanju, saj je zaradi velike konkurence prav od tega odvisna količina njihove prodaje. Možnosti za oglaševanje je vse več, ker pa smo ljudje postali tesno povezano s tehnologijo ter nas velika večina doma poseduje računalnik in internet, veliko prednost za podjetja predstavlja možnost, da se oglašujejo tudi tam. Z nastankom različnih socialnih omrežij smo ugotovili, da se podjetja lahko z njimi lažje in ugodneje oglašujejo. Osredotočili smo se na socialno omrežje Facebook, kjer lahko z ustanovitvijo profila ali strani popolnoma zastonj ustvariš stran svojega podjetja in tam pozivaš uporabnike oziroma potencialne kupce k ogledu svojih izdelkov ali ponudbe. V nadaljevanju bo predstavljeno, kako se oglaševati s pomočjo profila ali strani na Facebooku, kakšna je možnost plačljivega oglaševanja na tem omrežju in na kaj moramo biti pozorni pri oglaševanju. V raziskavi bodo predstavljeni rezultati izvedene ankete o mnenju uporabnikov Facebooka glede oglaševanja podjetij na omenjenem socialnem omrežju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Facebook, oglaševanje, socialno omrežje, uporabniki, podjetje na Facebooku, anketa
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 1616; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

5.
Oglaševanje na socialnih omrežjih in pomen uporabe socialnih omrežij v Občinski upravi Novo mesto
Jožica Saje, 2017

Opis: Oglaševanje je pomembna sestavina današnje družbe, ki se vse bolj izvaja na socialnih omrežjih. To za marsikatero organizacijo predstavlja hiter in preprost način za oglaševanje svojega izdelka ali storitve, obenem pa prihrani veliko časa in denarja. Vse bolj oglaševanje na socialnih omrežjih uporabljajo tudi javne uprave, med njimi tudi občine. Ena izmed njih je tudi Občina Novo mesto. Uvedba uporabe socialnih omrežij v njihov način poslovanja jim je prinesla številne ugodnosti na področju boljšega informiranja, bogatejše vizualne predstavitve dogodkov. Poudarek, ki se dandanes nameni uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije v naši družbi, je pripomogel tudi k boljši optimizaciji občin, da so se odločile uporabljati socialna omrežja. Namen seminarske naloge je proučiti že obstoječo literaturo o oglaševanju na socialnih omrežjih, s poudarkom na pomenu uporabe v javnih upravah, ter raziskati, katera socialna omrežja uporablja Občina Novo mesto in kakšen je njihov poglavitni pomen uporabe.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: oglaševanje, socialna omrežja, občina, informiranje, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 2435; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

6.
Digitalno oglaševanje in dinamično povratno oglaševanje
Jure Miškulin, 2020

Opis: V diplomskem delu predstavljamo najsodobnejše načine digitalnega oglaševanja, njihovo delovanje, lastnosti in uporabo. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V uvodu teoretičnega dela predstavljamo rabo interneta v Sloveniji in primerjavo digitalnega s tradicionalnim oglaševanjem. V nadaljevanju se osredotočamo na podrobno predstavitev oglaševalskih platform vodilnih svetovnih akterjev v digitalnem oglaševanju, Google in Facebook. Poudarek diplomskega dela je na prihodnosti digitalnega oglaševanja, ki se skriva v najnovejših in najbolj prefinjenih metodah. Eden najsodobnejših načinov digitalnega oglaševanja je dinamično povratno oglaševanje (angl. dynamic remarketing), ki ga podrobneje opišemo in predstavimo. Teoretični del zaključujemo tako, da po korakih predstavimo tehnično nastavitev dinamičnega povratnega oglaševanja v orodju Google Analytics. Empirični del diplomskega dela vsebuje izvedbo raziskovalne ankete med slovenskimi samostojnimi oglaševalci in zaposlenimi v oglaševalskih agencijah. Predstavljamo tezo, namen in metode raziskovalnega dela. Nadaljevanje poglavja opisuje sestavo ankete in interpretacijo rezultatov. Poglavje zaključimo s sklepom, v katerem ugotovitve iz rezultatov ankete povežemo z zastavljenimi hipotezami diplomskega dela.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalno oglaševanje, dinamično povratno oglaševanje, remarketing, Google Ads, Facebook, oglaševalsko omrežje, oglaševalska agencija, iskalno omrežje, prikazovalno omrežje.
Objavljeno: 04.10.2020; Ogledov: 871; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

7.
Google oglaševanje proti Facebook oglaševanju
Mark Aleksander Kolman, 2021

Opis: V današnjih časih je oglaševanje preko družbenih omrežij nekaj nepogrešljivega, saj omogoča dostop do potencialnih strank, ki bi jih s tradicionalnimi oglaševalskimi kanali sicer težje dosegli. Klasične metode oglaševanja temeljijo predvsem na zaupanju in predvidevanju rezultatov, medtem ko digitalno oglaševanje temelji le na zbranih rezultatih. Med najpopularnejša kanala štejemo platformi AdWords in Facebook Business. AdWords, ki je v Googlovi lasti, je največja platforma, saj pokriva celoten splet, vključno z oglasi preko Gmaila ter YouTuba. Facebook Business je zaradi enostavnejšega procesa trenutno najpopularnejši. Oglaševalcem nudi storitve predvsem preko Facebooka in Instagrama, saj sta obe družbeni omrežji v njegovi lasti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: oglaševanje, digitalno oglaševanje, Google, Facebook, družbena omrežja.
Objavljeno: 27.10.2021; Ogledov: 343; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

8.
Primerjava Facebook in Instagram plačljivega oglaševanja na promet na spletni strani
Ajta Pavlič, 2022

Opis: V diplomskem delu raziskujemo družbena omrežja, ki so v današnjih časih pomembna za vse ljudi. Nekateri jih uporabljamo za preživljanje prostega časa, medtem ko jih podjetja uporabljajo za oglaševanje izdelkov. Pri postavitvi spletne strani imamo v pomoč veliko orodij. Znano orodje za postavitev spletnih strani je WordPress, ki se pogosto uporablja med podjetji. Pri spletnem plačljivem oglaševanju je potrebno ustvariti kampanje in oglase za produkt oziroma storitev. Na koncu celotnega raziskovanja želimo priti do spoznanja iz katerega družbenega omrežja je preko plačljivih oglasov prišlo na našo spletno stran več ljudi.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Oglaševanje, družbena omrežja, Facebook, Instagram, kampanja, oglas.
Objavljeno: 20.01.2022; Ogledov: 237; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (4,10 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh