Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv uvedbe standarda ISO 9001:2008 na poslovanje podjetja Efekt Krško, d.o.o.
Matej Mešiček, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: ISO 9001:2008, standard kakovosti, kakovost, stroški, odločitveni model
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 1788; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

2.
Zagotavljanje kakovosti in ustreznega izobraževanja v podjetju MBF auto, d.o.o.
Dejan Umek, 2015

Opis: Konkurenčni boj, ki je prisoten tako na Slovenskem kot tudi na tujih trgih, zahteva od podjetij, da nenehno iščejo in se odzivajo na priložnosti, ki so jim ponujene. Zahteve po kakovosti opravljenih storitev ali izdelka so čedalje večje zaradi vedno večje zahtevnosti kupcev. V današnjem svetu je težko biti uspešen brez stalnih izboljšav in tega se zaveda večina podjetij, zato so se vedno bolj pripravljeni prilagajati kupcem, saj se zavedajo, da lahko le na ta način obdržijo in po možnosti tudi povečajo svoj tržni delež. V naši nalogi v teoretičnem delu raziskujemo področje managementa kakovosti, timsko zasnovane strukture organizacije in metode usposabljanja kadrov. Glede na to, da v nalogi obravnavamo novo podjetje, ki se ukvarja s storitvenimi dejavnostmi, smo s pomočjo pridobljene literature in poznavanja procesov pripravili celovito rešitev za uvedbo ISO-standarda 9001:2008, ki zajema definirane procese za servisne in prodajne storitve.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: ISO-standard 9001:2008, management celovite kakovosti, menedžment celovite kakovosti, celovito upravljanje kakovosti, upravljanje kakovosti, izobraževanje, zadovoljstvo kupca
Objavljeno: 22.08.2018; Ogledov: 1541; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

3.
Sistemi kakovosti po ISO 9001 v podjetju Sinter d. o. o.
Samo Krapež, 2019

Opis: V diplomskem delu se osredotočamo na proučevanje ISO-standardov in na podjetje Sinter, d. o. o. Skozi analizo literature smo predstavili ISO-standarde iz serij 8000, 9000, 14001 in 26000. Predstavili smo podjetje Sinter, d. o. o., uvedbo ISO-standarda v podjetje in spremembe, ki jih je bilo treba sprejeti pred uvedbo ISO-standarda. V diplomskem delu smo uporabili opisno oz. deskriptivno metodo s študijem različne domače in tuje literature. Prav tako smo uporabili primerjalno metodo. Uporabili smo jo pri primerjavi stanja v podjetju Sinter pred in po uvedbi ISO-standardov. Pri primerjalni metodi smo uporabili tudi statistične vire. Z omenjeno metodo smo primerjali rezultate uvedbe ISO-standarda v podjetju Sinter in v sorodnem podjetju. Metode intervjujev smo uporabili pri primerjavi uvedbe ISO-standarda v sorodnem podjetju. V delu smo raziskali pogoje za uvedbo sprememb v podjetju Sinter, z namenom pridobitve ISO-standarda. Skozi delo smo opredelili različna področja (sistem vodenja kakovosti, odgovornost vodstva, vodenje virov, realizacijo proizvodnje, merjenje, analizo in izboljšave), na katerih je moralo podjetje sprejeti določene spremembe, da je ustrezalo zahtevanim pogojem za podelitev certifikata. Z raziskavo je bilo ugotovljeno, da je uvedba ISO-standarda 9001 v podjetju Sinter povzročila pozitivne spremembe zlasti v odnosih s kupci, po drugi strani pa je prispevala k večjemu obsegu zahtevane dokumentacije. S pridobljenimi statističnimi podatki smo ugotovili, da je razširjenost uvedbe ISO-standarda 9001 med slovenskimi podjetji sorazmerno nizka.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kakovost, ISO-standard, Sinter, d. o. o., ISO 9001:2008, management.
Objavljeno: 22.12.2019; Ogledov: 1194; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (2,07 MB)

4.
Sistem kakovosti na Zdravstvenem inšpektoratu RS (analiza modela ISO 9001 in primerjava s CAF)
Ljubomirka Mesarič, 2020

Opis: Magistrska naloga obravnava kakovost na Zdravstvenem inšpektoratu Republike Slovenije (ZIRS). Kakovost, učinkovitost, uspešnost in odličnost, ki so bile prvotno v domeni zasebnega sektorja, že nekaj desetletij neustavljivo pronicajo v javno upravo in s tem tudi v državno upravo. ZIRS ima že od leta 2007 vpeljan sistem kakovosti po zahtevah standarda ISO 9001, oziroma od leta 2015 SIST ISO 9001:2015. Sistem je vsako leto potrjen in certificiran s strani certifikacijske hiše. Trend v državni upravi je uporaba modela kakovosti CAF, ki je bil razvit za javni sektor in mu od predstavitve leta 2000, sledi že več tisoč uporabnikov. V magistrskem delu smo se spraševali ali naj Zdravstveni inšpektorat sledi trendu ter opusti sistem ISO in prevzame model CAF. Ugotovili smo, da obstoječega sistema nebi bilo smiselno opuščati, saj je zelo dobro zastavljen. Potrebuje pa obstoječi sistem posodobitev, optimizacijo in dopolnitev z vidika zahtev delovanja javne uprave. Model CAF bi dobro zapolnil vrzeli ter omogočil boljšo vključenost zaposlenih, lažjo primerljivost z drugimi organi državne uprave in popeljal ZIRS na pot v odličnost. Naloga je predvsem v pomoč vodstvu pri odločitvah o nadaljnjih korakih v zvezi s kakovostjo na ZIRS.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: ZIRS, ISO 9001:20015, CAF, kakovost, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 17.06.2021; Ogledov: 202; Prenosov: 0

5.
6.
Sistem vodenja kakovosti v malem podjetju
Bakšič Grozdina Andreja, 2015

Opis: Raziskovalno vprašanje (RV): Kot raziskovalno vprašanje sem v diplomski nalogi izpostavila, kako vpeljati ISO standard v malo podj etje. Namen: Namen diplomske naloge je, da se seznanim z doma č imi in tujimi teoreti č nimi izhodiš č i standarda 9001. Prav tako je namen, da se seznani m in preu č im proizvodni proces v malem podjetju Grozdina sen č ila, Darko Grozdina, s. p., ki se pripravlja na vpe ljavo standarda ISO 9000. Metoda: Pri teoreti č nih izhodiš č ih sem raziskovala s pomo č jo doma č e in tuje literature ter z drugimi dostopnimi viri, kjer sem predstavila teori jo o standardih in kakovosti. V empiri č nem delu sem s pomo č jo kombiniranih metod, s študijo dokumentacije in s odelovanjem pri proizvodnem procesu ter s pomo č jo standarda ISO 9001: 2008, pridobivala podatke za pripravo podjetja na vpeljavo standarda. Rezultati: Prakti č no ponazorjen sistem vpeljave ISO standarda, s poud arkom na obvladovanju proizvodnega podro č ja. Organizacija: Z raziskavo organizacija pridobi na izboljšanju ka kovosti in urejenosti ter preglednosti poslovanja na vseh podro č jih delovanja organizacije. To je pomembno, saj si s tem organizacija zagotovi vpliv na doseganje ve č je prodaje in s tem boljšo finan č no stabilnost. Kot pomemben vpliv je potrebno poudarit i tudi to, da so bolj jasno opredeljene pristojnosti in odgovornosti v organizaciji, vodstv o ima boljši nadzor in s tem se vpliva tudi na izboljšanje notranje komunikacije. Družba: Vpliv na družbo se kaže v zvestobi obstoje č ih kupcev ter dostopu do novih trgov. Originalnost: Z vpeljevanjem sistema vodenja kakovosti se bo pod jetje sre č alo z novim podro č jem urejevanja organizacije, saj doslej še ni delov alo v tej smeri.. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Kot omejitev bi izpostavila, da sem se osredoto č ila samo na proizvodni del podjetja in s tem posledi č no na predstavitev dveh delovnih procesov. S tem sem sprožila dejanski za č etek projekta vpeljave sistema vodenja kakovosti. Z a nadaljnje raziskovanje je potrebno, da podjetje nadaljuje s p rojektom vzpostavitve sistema vodenja kakovosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kakovost, proizvodni proces, organizacija, standard ISO 9001, standardizacija, certifikacija, sistem vodenja kakovosti, malo podjetje
Objavljeno: 20.08.2021; Ogledov: 89; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (576,66 KB)

7.
8.
9.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh