Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen uporabniške izkušnje (UX design) pri načrtovanju grafičnih uporabniških vmesnikov : diplomska naloga
Nikolina Strniša, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo želeli ugotoviti, kako pomembna je uporabniška izkušnja pri oblikovanju grafičnega vmesnika, da je ta uporabniško usmerjen oz. enostaven, aplikativen in prijeten za uporabo ter vizualno privlačen. V teoretičnem delu naloge smo razložili in pojasnili, kaj je uporabniška izkušnja, ključne elemente za razumevanje sistema ter dejavnike, ki vplivajo na njo. V tem delu smo opisali in določili tudi tehnike, ki se uporabljajo za zbiranje podatkov o izkušnjah in mnenjih uporabnikov; nato smo pojasnili uporabniški vmesnik ter pomembnost in vpliv oblikovanja (dizajna) na uporabnike in njihova čustva. V empiričnem delu smo anketirali 50 ljudi glede njihove uporabniške izkušnje pri uporabi grafičnih vmesnikov ter na osnovi tega naredili interaktivni prototip spletne strani podjetja TIM IT. S pomočjo teoretičnega in empiričnega dela diplomske naloge smo odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja in hipoteze.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, uporabniško usmerjeni dizajn, grafični uporabniški vmesnik, spletno poslovanje, prototip spletne strani, InVision Studio
Objavljeno v ReVIS: 20.09.2023; Ogledov: 1807; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (3,51 MB)

2.
Oblikovanje in implementacija grafičnega uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo Etra časomer : Diplomska naloga
Matjaž Bohorč, 2020, diplomsko delo

Opis: Živimo v obdobju, v katerem se priljubljenost in uporaba digitalnih izdelkov iz dneva v dan povečuje. Računalniki in druge naprave ter njihova orodja vplivajo in komunicirajo z nami na vsakem koraku življenja. Nove sodobne tehnologije zagotavljajo izjemne olajšave, prednosti in medsebojne interakcije med tehnologijo in človekom. Te medsebojne interakcije po navadi potekajo preko raznih grafičnih uporabniških vmesnikov, prisotne ali na računalniku, mobilni napravi ali kakršni drugi sodobni napravi. Grafični uporabniški vmesniki tako v veliki meri prispevajo k hitremu in enostavnemu komuniciranju z uporabljenimi napravami ter njihovimi programi, ne da bi bilo potrebno poznavanje ukazov. Predstavljajo sodoben način povezovanja vizualnih elementov z načeli funkcionalnih principov delovanja in vodenja po programu.
Ključne besede: grafični uporabniški vmesnik, razvoj mobilne aplikacije, InVision Studio, dizajn, prijava na delovni nalog preko aplikacije
Objavljeno v ReVIS: 11.12.2020; Ogledov: 3448; Prenosov: 201
.pdf Celotno besedilo (4,62 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh