Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Job satisfaction of nurses and identifying factors of job satisfaction in Slovenian hospitals
Mateja Lorber, Brigita Skela-Savič, 2012

Opis: Aim. To determine the level of job satisfaction of nursing professionals in Slovenian hospitals and factors influencing job satisfaction in nursing. Methods. The study included 4 hospitals selected from the hospital list comprising 26 hospitals in Slovenia. The employees of these hospitals represent 29.8% and 509 employees included in the study represent 6% of all employees in nursing in Slovenian hospitals. One structured survey questionnaire was administered to the leaders and the other to employees, bothconsisting 154 items evaluated on a 5 point Likert-type scale. We examinedthe correlation between independent variables (age, number of years ofemployment, behavior of leaders, personal characteristics of leaders, and managerial competencies of leaders) and the dependent variable (job satisfaction - satisfaction with the work, coworkers, management, pay, etc) byapplying correlation analysis and multivariate regression analysis. In addition, factor analysis was used to establish characteristic components of the variables measured. Results. We found a medium level of job satisfaction in both leaders (3.49Ž0.5) and employees (3.19Ž0.6), however, there was a significant difference between their estimates (t=3.237; P=lt;0.001). Job satisfaction was explained by age (Plt;0.05; Ž=0.091), years of employment (Plt;0.05; Ž=0.193), personal characteristics of leaders (Plt;0.001; Ž=0.158),and managerial competencies of leaders (Plt;0.000; Ž=0.634) in 46% ofcases. The factor analysis yielded four factors explaining 64% of the total job satisfaction variance. Conclusion. Satisfied employees play a crucial rolein an organization's success, so health care organizations must be aware of the importance of employees' job satisfaction. It is recommended to monitoremployees' job satisfaction levels on an annual basis.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Javno zdravstvo, Bolnišnice, Zadovoljstvo na delovnem mestu, Slovenija
Objavljeno: 24.02.2017; Ogledov: 3449; Prenosov: 113
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

2.
Ustavnopravni vidiki prepovedi širjenja nalezljivih bolezni
Elizabeta Stepanovič, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: cepljenje, nalezljive bolezni, človekove pravice, normativna ureditev, javno zdravstvo
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 1892; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (632,60 KB)

3.
4.
Korupcija v javnem zdravstvu - z roko v roki z zasebnim sektorjem
Manca Cvirn, 2016

Opis: Korupcija je pogost problem modernih družb in zaznamuje vrh seznama negativnih pojavov tudi v Sloveniji. Obstaja mnogo različnih definicij korupcije, vsem pa je skupno protizakonito, nepošteno in neetično ravnanje oseb na pozicijah moči z namenom pridobitve osebne koristi. Do korupcije pri oddaji javnega naročanja v javnem zdravstvu prihaja tako na področju gradenj kot pri nabavi medicinske opreme in pripomočkov. Javno naročanje v zdravstvu bi moralo slediti načelom transparentnosti, nediskriminatornosti in tekmovalnosti na način izbire najboljšega ponudnika in najbolj racionalne porabe javnih sredstev, sicer konflikt interesov ob trčenju javnega sektorja s privatnim lahko privede do korupcije. Obstaja dokaj primeren zakonski in institucionalni okvir, toda njegova implementacija v prakso in uspešen pregon korupcije v zdravstvu ostajata na nizki ravni, kar gre predvsem na račun pomanjkljivih kontrolnih mehanizmov in pomanjkanja sodelovanja med vsemi organi, katerih naloga sta preprečevanje in pregon korupcije. Za zmanjševanje in odpravljanje prisotne korupcije na področju javnih naročil je potrebno uvesti programe izobraževanja o nujnosti integritete zaposlenih, ki so kakor koli povezani z javnim naročanjem v zdravstvu, kot tudi uvesti programe ozaveščanja javnosti o škodljivih posledicah korupcije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javno zdravstvo, zasebni sektor, korupcija, javna naročila, gradnje, medicinska oprema in pripomočki, javna sredstva
Objavljeno: 16.08.2018; Ogledov: 1595; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

5.
6.
Motiviranost za izobraževanje zaposlenih v javno zdravstvenem zavodu
Helena Handukić, 2015

Opis: Raziskovalno vprašanje (RV) : Z raziskavo želimo ugotoviti , kateri so motivatorji in katere so potrebe za izobraževanje zaposlenih ter kateri so poklici, ki imajo večje potr ebe po izobraževanju v obravnavanem javno zdravstvenem zavodu. Namen: Namen raziskave je bil predstaviti koncepte motivacije in izobraževanja, kjer smo se osredotočili na defi nicije, vrste in same metode le - teh. Nadalje smo opravili tudi pregled literatur e na temo izobraževanja v zdravstvu. Pri empiričnem delu je bil glavni cilj pridobiti informacije o tem, katera znanja zaposleni v javno zdravstvenem zavodu še potrebujejo oziroma želijo za še boljše opravljanje svojega dela. Poleg tega nas je zanimalo tud i, koliko so se zaposleni sploh pripravljeni izobraževati ter na kakšen način. Metoda: Pri raziskovanju smo uporabili kvantitativno metodo raziskovanja, kjer smo analizirali in predstavili podatke , zbrane s pomočjo anketnega vprašalnika v obravnavanem jav no zdravstvenem zavodu. Na podlagi vseh pridobljenih informacij oziroma podatkov smo odgovorili na raziskovalna vprašanja in podali tudi neka konkretna priporočila za izboljšave. Rezultati: S pomočjo rezultatov smo želeli ugotoviti, ali so se zaposleni p ripravljeni izobraževati glede na uvajanje sprememb na konkretnem primeru %uvajanja standardov kakovosti v javno zdravstveni zavod%. Kot smo pričakovali , je bila želja in potreba po izobraževa nju kadra velika. Prav tako smo ugotovili, da s e želje in potreb e po izobraževanju pri različnih poklicih dokaj razlik ujejo . Zadovoljstvo z izobraževanjem, ki poteka znotraj zavoda, je zelo visoko. Organizacija : Vodje z različnih področij v javno zdravstvenem zavodu bodo v naši raziskavi lahko našli način, kako motivi rati zaposlene za izobraževanje in kateri so poklici, ki imajo večje potrebe po izobraževanju . Izsledki se lahko upoštevajo tudi za širše družbeno okolje in področje javne uprave. Družba: Izobraževanje pozitivno vpliva na kvalitetnejšo obravnavo odjemalce v. Originalnost: V konkretnem javno zdravstvenem zavodu se raziskava še ni izvajala. V skladu z uvajanjem standardov kakovosti v javno zdravstveni zavod pa je ena izmed zahtev za implementacijo standardov izvajanje raziskave na temo motiviranost za izobraževanje zaposlenih. Omejitve/nadaljnje raziskovanje : Metoda zbiranja podatkov je bila izvedena s pomočjo anketnega vprašalnika. Omejili smo se le na en javno zdravstveni zavod v Sloveniji.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: izobraževanje, motivacija, javno zdravstveni zavod, zdravstvo, organiziranje, organizacija, uspešnost, kakovost, diplomske naloge
Objavljeno: 20.08.2021; Ogledov: 93; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (915,81 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh