Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Načrt rasti podjetja Fraprot Slovenija, d. o. o.
Tilen Puš, 2018

Opis: Diplomsko delo se nanaša na analizo podjetja Fraport Slovenija, d. o. o., na podlagi katere so narejene projekcije in načrt rasti za podjetje. Sama zasnova je narejena na podlagi modela Allana Gibba (1991), ki uporablja moderna orodja strateške analize kot so: MOF analiza, RECoIL analiza, PEST analiza, SWOT analiza, TOWS matrika, BCG matrika, Porterjev model petih sil in Ansoffova matrika. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, ali ima podjetje potencial za rast in ga tudi prepoznati ob predpostavljeni hipotezi, da je podjetje sposobno rasti z diverzifikacijo poslovanja. Dejanski rezultati so v skladu s pričakovanji, saj je podjetje sposobno rasti s predlaganim projektom rasti. Izbrana strategija rasti z diverzifikacijo poslovanja, ki je načrtovana, bo imela največji učinek prav na finančno poslovanje podjetja, kjer ob optimistični napovedi pričakujemo 50 % rast prihodkov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potencial podjetja, analiza, MOF analiza, RECoIL analiza, načrtovanje rasti, strategija rasti, rast podjetja, diverzifikacija
Objavljeno: 10.07.2018; Ogledov: 1190; Prenosov: 324
.pdf Celotno besedilo (3,34 MB)

2.
Analiza in strategija nadaljnje rasti družinskega podjetja X-Adena, d. o. o.
Urška Lozar, 2018

Opis: Diplomsko delo obravnava podjetje X-Adena, d. o. o., ustanovljeno leta 2002, ki se ukvarja s proizvodnjo latofleks-ležišč različnih dimenzij. Njegov cilj je pregledati in analizirati dosedanje stanje podjetja ter na podlagi analiz proučiti njegove možnosti za razvoj. Da bi ugotovili, kakšno je dejansko stanje podjetja, smo za analizo notranjih in zunanjih dejavnikov uporabili PESTEL-analizo in Porterjevo analizo 5 sil, za analizo preteklega in sedanjega poslovanja podjetja MOF-analizo in za možnosti podjetja za rast RECoIL-analizo. Ugotovili smo, da ima podjetje lepe možnosti za nadaljnjo rast in uspeh. Pri strategiji nadaljnje rasti podjetja smo uporabili SWOT-analizo, TOWS-matriko, BCG-analizo in Ansoffovo matriko. Pri modelu bodoče rasti podjetja pa je bil uporabljen model »cvetličnega lonca« Allana Gibba. V podjetju so za prihodnost izbrali strategijo generične rasti ter strategijo diverzifikacije rasti. Generična rast pomeni, da je treba povečevati obseg ponudbe na sedanjih trgih. Diverzifikacijska strategija rasti pa, da načrtujejo uvajanje novega izdelka na obstoječem trgu. Poslovni prihodki podjetja X-Adena so v poslovnem letu 2015 znašali približno 16 % več kot v letu 2014. V letu 2016 je podjetje ustvarilo 23 % več poslovnih prihodkov kot v letu 2015. Podjetje je namreč v letu 2016 začelo povečevati poslovanje. Enako se je zgodilo v letih 2016 in 2017, ko je podjetje ustvarilo v letu 2017 za 28 % več poslovnih prihodkov kot v letu 2016. Če podjetju uspe povečati kapacitete delovne sile, se bodo v letu 2018 poslovni prihodki povečali za 16 %, v letu 2019 s povečanjem obsega prodaje za 20 % in leta 2020 za 23 % več kot prejšnje leto. Letna rast prihodkov do leta 2019 bo posledica večje količine proizvedenih izdelkov in spodbude k izboljševanju ponudbe. Prav tako bo velik vpliv v letu 2018 imel delež novega asortimenta izdelkov. To je tudi že razvidno iz prehoda iz leta 2016 v leto 2017. Tudi v letih 2019 in 2020 bo na to zelo vplival novi asortiment. Rast podjetja bo za doseganje postavljenih ciljev zahtevala premišljeno kadrovanje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: PESTEL-analiza, Porterjeva analiza 5 sil, MOF-analiza, RECoIL-analiza, SWOT-analiza, TOWS-matrika, BCG-analiza, Ansoffova matrika
Objavljeno: 30.09.2018; Ogledov: 700; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

3.
Načrtovanje rasti proizvodnega podjetja v Sloveniji
Gregor Pevec, 2019

Opis: Diplomsko delo obravnava načrtovanje rasti proizvodnega podjetja v Sloveniji. V njem so predstavljene projekcije ter načrt rasti proizvodnega podjetja. Izbrane strateške analize, med katere sodijo MOF-analiza, RECoIL-analiza, PEST-analiza, Porterjev model petih sil, SWOT-analiza, BCG-matrika ter Ansoffova matrika, so pripravljene po modelu Allana Gibba (1991). Cilj diplomskega dela je analizirati preteklo in sedanje poslovanja podjetja z različnimi orodji strateške analize ter predstaviti načrt za nadaljnjo rast podjetja. V diplomskem delu bomo skušali tudi potrditi oziroma zavreči hipotezo, da so zaposleni eden izmed ključnih dejavnikov bodoče rasti podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: rast podjetja, načrtovanje rasti, MOF-analiza, RECoIL-analiza, SWOT-analiza, konkurenca, zaposleni
Objavljeno: 18.04.2019; Ogledov: 220; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

4.
Načrtovanje rasti podjetja ISI d. o. o.
Diana Šketa, 2019

Opis: Diplomsko delo je predstavitev in analiza družinskega podjetja ISI, d. o. o., v katerem so potrebne določene spremembe v poslovanju. Na podlagi analize je izpeljan načrt za prihodnjo rast in razvoj podjetja. Celotna analiza je narejena na podlagi modela Allana Gibba (1991), ki vključuje orodja strateške analize, kot so analiza MOF, analiza SWOT, analiza PEST, analiza RECoIL, matrika BCG, Porterjev model petih konkurenčnih sil in Ansoffova matrika. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, katere strategije rasti so za podjetje za dosego postavljenih ciljev najprimernejše, ob predpostavki, da ima podjetje potencial za rast. Rezultati analize so v skladu s postavljenimi hipotezami, saj je podjetje sposobno rasti s predlagano strategijo rasti. Generična rast, ki smo jo izbrali kot najprimernejšo strategijo rasti za podjetje, bo, kot kažejo rezultati analize, v prihodnosti pripomogla k povečanju tako velikosti prihodkov kot tudi dobička v podjetju. Zato bomo ta dokument uporabili tudi kot podlago za realizacijo projekta in nadaljnji razvoj podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: analiza poslovanja, rast podjetja, model Allana Gibba, analiza MOF, analiza RECoIL, strategija rasti, generična rast, razvoj.
Objavljeno: 18.04.2019; Ogledov: 1026; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

5.
Analiza poslovanja podjetja Bapos d. o. o. v dejavnosti IT
Matjaž Štrus, 2019

Opis: Dandanes v zelo konkurenčnem okolju je za dolgoročni obstoj in uspeh podjetij pomembno, da so podjetja ustrezno vodena in usmerjena v rast. Dolgoročni uspeh je končna postaja podjetniškega procesa (Barringer in Ireland, 2016). Rast podjetja definira rast prihodkov in prav tako dobička za daljše časovno obdobje. Običajno je rast podjetja znak uspeha, lahko pa je tudi dvorezen meč, saj lahko rast ogrozi stabilnost poslovanja na vseh področjih podjetja, če ni ustrezno upravljana (Barringer in Ireland, 2016). Želja vsakega podjetja je povečanje prihodkov in hkrati tudi dobička, kar pa je osnova za rast podjetja. Podjetje Bapos d.o.o., ki deluje na področju informacijske tehnologije in se ukvarja s ponujanjem rešitev in storitev za finančne institucije, velike trgovce in številne druge organizacije, želi v letu 2019 in prihajajočih letih povečati svoje prihodke in svoj dobiček. Prav tako pa želi povečati svoj tržni delež na slovenskem trgu in pridobiti konkurenčne prednosti. V procesu rasti ima podjetje Bapos namen dodatno zaposlovati na področju storitev za kupce – razvoj in servisne storitve. Za namen dosega zastavljenega cilja, mora podjetje na trg uvesti nov produkt oziroma storitev, ki je inovativna in se popolnoma razlikuje od konkurence. Z določenim novim produktom oz. storitvijo mora biti podjetje prvo na trgu. Predpostavljamo, da ima obravnavano podjetje potencial rasti na slovenskem trgu, ki ga lahko izkoristi skozi generično rast in strategijo diverzifikacije. Podjetje Bapos d.o.o. bo za rast izbralo rast z razvojem produkta, in sicer s ponudbo nove rešitve (produkta) oz. storitve na obstoječem, slovenskem trgu, tako za svoje obstoječe kupce (stranke) kot potencialne nove kupce (stranke). Na podlagi finančnih poročil za zadnja tri leta (2016 – 2018) in s pomočjo sekundarnih podatkov na področju marketinga (konkurence, povpraševanja in dobaviteljev) ter poslovanja kot celote bomo v diplomskem delu analizirali preteklo poslovanje podjetja. Analizo preteklega poslovanja podjetja bomo nato nadgradili z analizo in oceno potenciala za rast podjetja v prihodnosti, ki bo zagotavljala podjetju tudi v prihodnje uspešno doseganje ciljev in dolgoročni obstoj.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: analiza poslovanja, rast podjetja, rast z diverzifikacijo, MOF analiza, ReCoil analiza
Objavljeno: 09.07.2019; Ogledov: 153; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

6.
UPORABA MODELA ZA OCENO RASTI PODJETJA CINEPLEXX D. O. O.
Dejan Vidović, 2019

Opis: V diplomskem delu Uporaba modela za oceno rasti podjetja Cineplexx d. o. o. smo najprej predstavili teoretični del rasti podjetja, nato pa smo se osredotočili na analizo izbranega podjetja, ki je temeljila na podlagi modela Allana Gibba. Izvedli smo tudi anketni vprašalnik, s katerim smo izvedeli, kaj o obiskanosti in zadovoljstvu ponudbe Cineplexxa menijo Ljubljančani. Cineplexx se v bližnji prihodnosti širi tudi v prestolnico. V prvem teoretičnem delu smo povzeli spoznanja različnih avtorjev o rasti in razvoju podjetja. Podrobneje smo opredelili strategije rasti po Allanu Gibbu, in sicer: MOF analizo, analizo RECoIL, Ansoffovo matriko, BCG matriko ... V drugem delu smo predstavili izbrano podjetje in njegovo poslovanje v zadnjih treh letih. S pomočjo sodobnih instrumentov strateške analize smo analizirali preteklo in obstoječe poslovanje podjetja, ocenili potenciale za rast ter na podlagi ugotovitev izdelali načrte rasti podjetja. Drugemu delu sledi analiza in rezultati anketnega vprašalnika. Raziskavo smo izvedli s pomočjo anketnega vprašalnika v spletni obliki na vzorcu 110 anketirancev, ki živijo v Ljubljani in njeni okolici. Ugotovili smo, da si anketiranci želijo Cineplexx v Ljubljani, saj jim to pomeni večjo in kvalitetnejšo ponudbo filmov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Ključne besede: rast podjetja, strategije rasti, analiza MOF, analiza RECoIL, Cineplexx
Objavljeno: 27.09.2019; Ogledov: 44; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

7.
Načrtovanje rasti podjetja Lesgam, s.p.
Tina Mlakar, 2019

Opis: Diplomsko delo obravnava podjetje Lesgam, s. p., ki se ukvarja s proizvodnjo manjših lesnih izdelkov. Cilj diplomskega dela je pregledati in analizirati dosedanje delovanje podjetja in na podlagi analiz preučiti možnosti za nadaljnjo rast in razvoj podjetja. Pri ugotavljanju zunanjih in notranjih dejavnikov smo si pomagali z analizami PEST, SWOT in TOWS. Nadaljevali smo z analizama MOF in RECoIL, s katerima smo analizirali obstoječe poslovanje podjetja in ocenili potencial za rast in razvoj podjetja. Za raziskavo in analizo trga smo uporabili Porterjev model petih sil, uspešnost izdelkov pa smo preverili z matriko BCG. Možne scenarije rasti smo opisali s pomočjo Ansoffove matrike, pri izdelavi marketinškega načrta pa smo si pomagali z rezultati ankete, na katero smo dobili 115 odgovorov. Na koncu diplomskega dela smo predvideli še kritična tveganja in možne rešitve. Postavili smo hipotezo, da obstaja dovolj veliko povpraševanje po lesenih kuhinjskih pripomočkih, kar smo potrdili z anketno raziskavo. Postavili smo še drugo hipotezo, da je investicija v rast podjetja smiselna in finančno upravičena, kar smo potrdili s finančnimi kazalniki. Dodana vrednost anketne raziskave je pridobitev informacij za ustrezen marketinški nastop in možnost uporabe rezultatov pri nadaljnjem načrtovanju rasti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: analiza PEST, analiza SWOT, analiza MOF, analiza RECoIL, Porterjev model petih sil, Ansoffova matrika, matrika TOWS.
Objavljeno: 02.10.2019; Ogledov: 57; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

8.
ANALIZA RASTI PODJETJA ADRIA KERAMIKA D.O.O.
Nina Godnič, 2019

Opis: Diplomsko delo obravnava in analizira podjetje Adria Keramika d.o.o., ki je v svoji panogi uspešno že več kot 25 let. Na podlagi narejene analize so izpeljane projekcije in načrti rasti podjetja. Celotno diplomsko delo vključuje orodja strateške analize, kot so MOF analiza, PEST analiza, SWOT analiza, TOWS analiza, BCG matrika, RECOIL analiza, Porterjev model petih silnic in Ansffova matrika. V diplomski nalogi sem analizirala dosedanje stanje poslovanja podjetja in preučila možne strategije nadaljnje rasti. S pomočjo finančnih izračunov sem prišla do zaključka, da podjetje letno uspešno raste in se razvija. Podjetje postaja vse bolj prepoznavno kot uspešno in razvijajoče se podjetje. S ciljem povečanja razpoznavnosti identitete in konkurenčne sposobnosti postopoma prehajajo od vizije tehničnega trgovca z različnimi kvalitetnimi izdelki k prepoznavni identiteti trgovca z izdelki za prenovo in opremo doma. Pri prodaji izdelkov podjetjem prevladuje usmeritev po še močnejši specializaciji in uvajanju kvalitetnih blagovnih znamk, pri prodaji potrošnikom po novosti za lepše bivalno okolje. Cilj diplomske naloge je ugotoviti, ali ima podjetje možnost za rast. Izbrana strategija rasti je združitev z drugim podjetjem. Rezultati analize in raziskave so pokazali, da bo podjetje po združitvi postalo novo večje podjetje in s tem pridobilo večji tržni delež na področju slovenskega trga in sosednjih držav, predvsem Hrvaške, Avstrije in Italije. Po združitvi bo podjetje izgubilo del samostojnosti in hitre odzivnosti. Odločitve podjetja bodo potekale v skladu z dogovorom in pravili, ki bodo postavljeni z novo organizacijsko shemo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: rast podjetja, spojitev, načrtovanje rasti, strategija rasti, analiza, MOF analiza, SWOT analiza.
Objavljeno: 02.10.2019; Ogledov: 75; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (813,71 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh