Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Načrtovanje rasti podjetja Atrium Novi interieri d.o.o.
Žan Knehtl, 2018

Opis: V diplomskem delu smo se ukvarjali z analizo in načrtovanjem rasti podjetja Atrium novi interieri d. o. o. Podjetje se ukvarja s proizvodnjo in prodajo pohištva ter zaposluje 34 ljudi. Ustanovljeno je bilo leta 1989, v zadnjih letih pa beleži visoko rast prihodkov. V uvodnem delu diplomskega dela smo predstavili podjetje in panogo, v kateri podjetje posluje. Nato smo se lotili analize notranjih in zunanjih dejavnikov, ki smo jo izvedli s pomočjo analize PEST. Z analizo SWOT smo še natančneje definirali vse notranje in zunanje dejavnike, ki imajo pozitiven ali negativen vpliv na poslovanje podjetja. Prav tako smo izdelali tudi poslovni model in opisali tri osnovne segmente kupcev. Analizo trga smo izvedli s pomočjo Porterjeve analize panoge, v kateri smo analizirali konkurente, dobavitelje, substitute, vstop na trg in pogajalsko moč kupcev podjetja Atrium. V nadaljevanju smo se lotili podrobne finančne analize, kjer smo zbrali osnovne podatke o preteklem in sedanjem poslovanju, nato pa pripravili pomembnejše kazalnike poslovanja in jih analizirali. Ugotovili smo, da ima podjetje dobre pogoje za nadaljnjo rast. S pomočjo Ansoffove matrike smo prestavili možne načrte rasti, ki smo jih razdelili glede na segmente poslovanja. Izbrali smo najboljšega, vendar smo prišli do zaključka, da je v podjetju treba pozornost nameniti vsem načrtom rasti, saj se s tem zagotovi večja neodvisnost od kupcev. Pripravili smo tudi okviren terminski načrt za doseganje ciljev podjetja. Kritična tveganja in možne rešitve smo definirali s pomočjo analize TOWS, kjer smo ugotavljali morebitne dejavnike, ki lahko v prihodnosti vplivajo na doseganje ciljev podjetja. V zadnjem delu smo pripravili finančne projekcije do leta 2021 in na podlagi projekcij izdelali in analizirali finančne kazalnike, s katerimi smo pokazali še finančno stran rasti podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: strategija rasti, analiza PEST, analiza SWOT, Porterjeva analiza, proizvodnja pohištva, finančna analiza, Ansoffova matrika, analiza TOWS, finančne projekcije
Objavljeno: 20.09.2018; Ogledov: 420; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

2.
Analiza in strategija nadaljnje rasti družinskega podjetja X-Adena, d. o. o.
Urška Lozar, 2018

Opis: Diplomsko delo obravnava podjetje X-Adena, d. o. o., ustanovljeno leta 2002, ki se ukvarja s proizvodnjo latofleks-ležišč različnih dimenzij. Njegov cilj je pregledati in analizirati dosedanje stanje podjetja ter na podlagi analiz proučiti njegove možnosti za razvoj. Da bi ugotovili, kakšno je dejansko stanje podjetja, smo za analizo notranjih in zunanjih dejavnikov uporabili PESTEL-analizo in Porterjevo analizo 5 sil, za analizo preteklega in sedanjega poslovanja podjetja MOF-analizo in za možnosti podjetja za rast RECoIL-analizo. Ugotovili smo, da ima podjetje lepe možnosti za nadaljnjo rast in uspeh. Pri strategiji nadaljnje rasti podjetja smo uporabili SWOT-analizo, TOWS-matriko, BCG-analizo in Ansoffovo matriko. Pri modelu bodoče rasti podjetja pa je bil uporabljen model »cvetličnega lonca« Allana Gibba. V podjetju so za prihodnost izbrali strategijo generične rasti ter strategijo diverzifikacije rasti. Generična rast pomeni, da je treba povečevati obseg ponudbe na sedanjih trgih. Diverzifikacijska strategija rasti pa, da načrtujejo uvajanje novega izdelka na obstoječem trgu. Poslovni prihodki podjetja X-Adena so v poslovnem letu 2015 znašali približno 16 % več kot v letu 2014. V letu 2016 je podjetje ustvarilo 23 % več poslovnih prihodkov kot v letu 2015. Podjetje je namreč v letu 2016 začelo povečevati poslovanje. Enako se je zgodilo v letih 2016 in 2017, ko je podjetje ustvarilo v letu 2017 za 28 % več poslovnih prihodkov kot v letu 2016. Če podjetju uspe povečati kapacitete delovne sile, se bodo v letu 2018 poslovni prihodki povečali za 16 %, v letu 2019 s povečanjem obsega prodaje za 20 % in leta 2020 za 23 % več kot prejšnje leto. Letna rast prihodkov do leta 2019 bo posledica večje količine proizvedenih izdelkov in spodbude k izboljševanju ponudbe. Prav tako bo velik vpliv v letu 2018 imel delež novega asortimenta izdelkov. To je tudi že razvidno iz prehoda iz leta 2016 v leto 2017. Tudi v letih 2019 in 2020 bo na to zelo vplival novi asortiment. Rast podjetja bo za doseganje postavljenih ciljev zahtevala premišljeno kadrovanje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: PESTEL-analiza, Porterjeva analiza 5 sil, MOF-analiza, RECoIL-analiza, SWOT-analiza, TOWS-matrika, BCG-analiza, Ansoffova matrika
Objavljeno: 30.09.2018; Ogledov: 700; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

3.
Načrtovanje rasti podjetja Lesgam, s.p.
Tina Mlakar, 2019

Opis: Diplomsko delo obravnava podjetje Lesgam, s. p., ki se ukvarja s proizvodnjo manjših lesnih izdelkov. Cilj diplomskega dela je pregledati in analizirati dosedanje delovanje podjetja in na podlagi analiz preučiti možnosti za nadaljnjo rast in razvoj podjetja. Pri ugotavljanju zunanjih in notranjih dejavnikov smo si pomagali z analizami PEST, SWOT in TOWS. Nadaljevali smo z analizama MOF in RECoIL, s katerima smo analizirali obstoječe poslovanje podjetja in ocenili potencial za rast in razvoj podjetja. Za raziskavo in analizo trga smo uporabili Porterjev model petih sil, uspešnost izdelkov pa smo preverili z matriko BCG. Možne scenarije rasti smo opisali s pomočjo Ansoffove matrike, pri izdelavi marketinškega načrta pa smo si pomagali z rezultati ankete, na katero smo dobili 115 odgovorov. Na koncu diplomskega dela smo predvideli še kritična tveganja in možne rešitve. Postavili smo hipotezo, da obstaja dovolj veliko povpraševanje po lesenih kuhinjskih pripomočkih, kar smo potrdili z anketno raziskavo. Postavili smo še drugo hipotezo, da je investicija v rast podjetja smiselna in finančno upravičena, kar smo potrdili s finančnimi kazalniki. Dodana vrednost anketne raziskave je pridobitev informacij za ustrezen marketinški nastop in možnost uporabe rezultatov pri nadaljnjem načrtovanju rasti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: analiza PEST, analiza SWOT, analiza MOF, analiza RECoIL, Porterjev model petih sil, Ansoffova matrika, matrika TOWS.
Objavljeno: 02.10.2019; Ogledov: 57; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh