Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Razvoj digitalizacije na Agenciji za kmetijske trge in razvoj podeželja : magistrsko delo
Petra Petrovčič, 2022, magistrsko delo

Opis: Agencija RS za kmetijske trge in razvoj podeželja je edina slovenska institucija, ustanovljena 1999, od 2002 pa polno akreditirana za izvajanje ukrepov skupne kmetijske in ribiške politike, kar pomeni, da je pooblaščena za izvajanje postopkov dodeljevanja nepovratnih finančnih spodbud na področju kmetijstva, gozdarstva, ribištva, živilskopredelovalne industrije in razvoja podeželja. Vsako leto se izplača okoli 300 milijonov evrov evropskih in slovenskih sredstev, od ustanovitve pa do danes pa je bilo izplačanih že cca 5 milijard nepovratnih sredstev. Ker gre letno za obravnavo velikega števila vlog, ki morajo biti pravočasno in zakonito obravnavane, smo preverili, kako je agencija izvedla digitalizacijo procesov od ustanovitve do danes. Ravno v času priprave magistrske naloge potekajo priprave na novo programsko obdobje 2023–2027 in je to čas za analizo procesov v preteklosti, kje so bile pomanjkljivosti in kje prednosti, ki jih velja obdržati v prihodnje oz. pripraviti in se osredotočiti na pomanjkljivosti. Rezultati analize so pokazali, da se na obravnavani instituciji veliko vlaga v razvoj in napredek in se vedno znova išče rešitve za posodobitve, poenostavitve in pospešitve procesov. Seveda so na nekaterih segmentih pomanjkljivosti, katerih odprava pa se pričakuje prav v novem programskem obdobju in selitev vseh procesov na državni računalniški oblak, kjer se bo povezljivost in pridobivanje podatkov ter kontrola na površine izvajala tudi s pomočjo satelitskih sistemov, kar dokazuje, da bo agencija naredila še dodaten korak naprej v vseh fazah digitalizacije procesov in bo s tem še en korak bliže uporabnikom.
Ključne besede: agencija, digitalizacija, kmetijstvo, razvoj, brezpapirno poslovanje
Objavljeno v ReVIS: 27.01.2023; Ogledov: 1119; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (1,81 MB)

3.
Modeliranje procesov poslovanja Agencije za energijo kot vir optimiziranega upravnega poslovanja : magistrsko delo
Karina Borko, 2022, magistrsko delo

Opis: Bistvo vsake organizacije je, da njeno delo poteka karseda optimizirano. Za doseg same optimizacije dela pa je treba upoštevati različne okoliščine, ki vplivajo na to. Javna uprava je velika in kompleksna struktura, ki dela v javno korist, zato je njeno poslovanje tako znotraj kot navzven toliko bolj pomembno. Med javno upravo sodi tudi Agencija za energijo, ki je za doseg optimalnega upravnega poslovanja vezana na uredbe, zakone ipd., predvsem pa na Uredbo o upravnem poslovanju. Čeprav se nam sprva zdi, da je za doseg optimalnega procesa dela precej omejena, pa raziskava kaže drugače. Optimizirano poslovanje lahko dosežeš tudi z dobro postavljenim modelom procesa samega delovanja organizacije, ne da bi pri tem ne upošteval samih uredb ali zakonov. Vsak dobro postavljen model procesov dela se začne in tudi konča na način, ki si ga organizacija želi. Pot, kako to doseči, pa ni samo odvisna od poteka dela, temveč je odvisna tudi od vsakega zaposlenega dotične organizacije. Vsaka organizacija lahko z dobro postavljenim modelom procesa dela privede delovanje nje same do optimiziranega poslovanja. Dobro postavljen model procesov dela lahko uporabimo pri vseh organizacijah, če so le-te vezane na podoben način dela in če izhajajo iz iste strukture organizacij, kot je Agencija za energijo, saj smo ugotovili, da ima ta, kadar govorimo o upravnem poslovanju, postavljen model, ki optimizirano vpliva na njeno poslovanje. Model, ki smo ga oblikovali in izboljšali, lahko optimizirano vpliva na vsako organizacijo javne uprave, kar je bil tudi cilj magistrskega dela.
Ključne besede: javna uprava, uredba o upravnem poslovanju, upravno poslovanje, Zakon o splošnem upravnem postopku, javne agencije, Agencija za energijo, Microsoft Visio
Objavljeno v ReVIS: 27.01.2023; Ogledov: 1135; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

4.
Globalni dogovor o beguncih : magistrsko delo
Mateja Zalar, 2021, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava Globalni dogovor o beguncih in mednarodno pravno ureditev na področju zaščite beguncev, ki se je začela s sprejetjem Konvencije o statusu beguncev leta 1951. Poleg dogovora in konvencije delo obravnava začetke in delovanje Agencije ZN za begunce (UNHCR), opravljen je kratek pregled vzrokov za begunstvo in kakšna je situacija na področju begunstva danes. Opravljena je primerjava med Globalnim dogovorom o beguncih in Konvencijo o statusu beguncev ter pregled sprememb* na področju varstva beguncev na nivoju OZN in EU. Pri raziskovanju so bile uporabljene osnovne metode družboslovnega raziskovanja: zgodovinsko deskriptivna metoda, opis, primerjava, normativno-dogmatična metoda, analiza, sinteza, ocena in komentar. Cilj raziskave je bil opraviti analizo in primerjavo Konvencijo o statusu beguncev z Globalnim dogovorom o beguncih in preveriti, ali je Globalni dogovor o beguncih pravilna smer za nadaljnje spremembe in poenotenje zakonodaje na področju begunstva. Raziskovanje je podalo odgovor, da je Konvencija o statusu beguncev zagotovila beguncem pravice in državam gostiteljicam naložila nekatere dolžnosti, Globalni dogovor o beguncih pa poskuša zajeti, kako te pravice in dolžnosti izvajati v praksi. Dogovor kot tak ni pravno zavezujoč akt, ampak temelji predvsem na politični volji. Delo in rezultati lahko služijo kot osnova za strategijo zaščite beguncev.
Ključne besede: globalni dogovor o beguncih, Konvencija o statusu beguncev, Agencija ZN za begunce, Newyorška deklaracija, spremembe
Objavljeno v ReVIS: 28.06.2022; Ogledov: 1227; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

5.
Načrtovanje rasti podjetja AdStar, digitalna agencija, d. o. o.
Zoran Dulić, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Načrtovanje rasti podjetja AdStar, d. o. o., smo na primeru podjetja AdStar, d. o. o., ki je digitalna agencija, prikazali različne koncepte in orodja analize poslovanja podjetja in njegove uspešnosti, opisali koncepte rasti in razvoja podjetja, strateškega managementa in strateškega načrtovanja, prav tako pa smo prikazali tudi izbrano strategije rasti. Na podlagi aktualnih podatkov poslovanja in bilanc stanja ter poslovnega izida smo prikazali kazalnike uspešnosti in učinkovitosti poslovanja podjetja, naredili pa smo tudi projekcije bodoče rasti. V diplomskem delu smo prikazali, da je podjetje zelo uspešno, saj posluje na zelo obetavnem trgu in opravlja storitve, ki se v danes vedno bolj uporabljajo. Digitalni marketing je namreč zelo obetavna dejavnost, saj se je oglaševanje s tradicionalnih oblik premaknilo na splet, v veliki meri se je spremenil tudi način oglaševanja. Uspešna podjetja so ta premik izkoristila in ga obrnila v svoj prid, med njimi je tudi podjetje AdStar, ki je opazilo prednosti digitalnega oglaševanja, kar se vidi tudi iz njihovega poslovanja.
Ključne besede: rast podjetja, projekcije bodoče rasti, digitalni marketing, digitalna agencija, AdStar, d. o. o.
Objavljeno v ReVIS: 10.10.2021; Ogledov: 1230; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

6.
Digitalno oglaševanje in dinamično povratno oglaševanje
Jure Miškulin, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo najsodobnejše načine digitalnega oglaševanja, njihovo delovanje, lastnosti in uporabo. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V uvodu teoretičnega dela predstavljamo rabo interneta v Sloveniji in primerjavo digitalnega s tradicionalnim oglaševanjem. V nadaljevanju se osredotočamo na podrobno predstavitev oglaševalskih platform vodilnih svetovnih akterjev v digitalnem oglaševanju, Google in Facebook. Poudarek diplomskega dela je na prihodnosti digitalnega oglaševanja, ki se skriva v najnovejših in najbolj prefinjenih metodah. Eden najsodobnejših načinov digitalnega oglaševanja je dinamično povratno oglaševanje (angl. dynamic remarketing), ki ga podrobneje opišemo in predstavimo. Teoretični del zaključujemo tako, da po korakih predstavimo tehnično nastavitev dinamičnega povratnega oglaševanja v orodju Google Analytics. Empirični del diplomskega dela vsebuje izvedbo raziskovalne ankete med slovenskimi samostojnimi oglaševalci in zaposlenimi v oglaševalskih agencijah. Predstavljamo tezo, namen in metode raziskovalnega dela. Nadaljevanje poglavja opisuje sestavo ankete in interpretacijo rezultatov. Poglavje zaključimo s sklepom, v katerem ugotovitve iz rezultatov ankete povežemo z zastavljenimi hipotezami diplomskega dela.
Ključne besede: digitalno oglaševanje, dinamično povratno oglaševanje, remarketing, Google Ads, Facebook, oglaševalsko omrežje, oglaševalska agencija, iskalno omrežje, prikazovalno omrežje.
Objavljeno v ReVIS: 04.10.2020; Ogledov: 1939; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh