Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Pravica do pomoči po naravnih nesrečah
Andreja Potočnik, 2016

Opis: Podnebne spremembe prinašajo v kmetijski prostor številna tveganja. Kmetovalec mora upoštevati tako biotske kot abiotske dejavnike za uspešno rast kmetijskih kultur. Prav tako je pomembno ozaveščanje kmetovalca pri ustrezni izbiri kmetijske površine. S tem mislimo na zgradbo in sestavo tal, vsebnost mineralov v prsti, slojevitost tal, pojavnost organizmov, ki pripomorejo k nastajanju humusa, idr. Vse te pojave lahko omilimo s pravočasnim in efektivnim pristopom (1) seznanjanja ljudi o ustrezni izbiri obdelovalne površine in agrotehničnih ukrepov, (2) s podajanjem ustreznega strokovnega znanja kmetovalcu, (3) s kontrolo varne in racionalne rabe pesticidov ter ostalih biokemijskih pripravkov. Magistrsko delo temelji na razčlembi in podrobni analizi nacionalnega dodeljevanja pomoči pri naravnih nesrečah od leta 2003 do 2013. Prav tako je v delu predstavljena shema sofinanciranja zavarovalnih premij za kmetijske pridelke in živali ter primer bolezni, ki ga financira Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS. Obravnavana so določila, ki se navezujejo na dotično tematiko, sprejeta z akti upravnega sodišča. V inovativnem delu komparativno analiziramo učinkovitost avstrijskega in španskega sistema za dodeljevanje pomoči ter podajamo inovativne predloge za izboljšave dosedanjega sistema v slovenskem prostoru. Po primerjalni analizi avstrijskega modela kmetijskega zavarovanja ugotavljamo, da tam delo opravljajo neodvisni kmetijski strokovnjaki. Ocenjujejo območja, ki jim niso poznana, zato da se zagotovijo pravilni, zlasti pa objektivni odstotki poškodovanosti na posameznih kmetijskih kulturah. Izpostaviti je potrebno, da oškodovanci prejmejo denarno pomoč v roku dveh mesecev. Zatorej v želji po zagotovitvi pravične in enakopravne ocene poškodovanosti na kmetijskih kulturah ob naravnih nesrečah podajamo naslednjo alternativno rešitev: komisije za ocenjevanje škode v kmetijstvu naj opravijo cenitev izven svojih krajevnih pristojnosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: naravne nesreče, podnebne spremembe, kmetijstvo, agrotehnični ukrepi, zavarovalne premije, dodeljevanje pomoči, ocena škode, Agencija za kmetijske trge in razvoj podeželja, Slovenija, magistrske naloge
Objavljeno: 24.08.2017; Ogledov: 3420; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

2.
3.
4.
Sistem varstva človekovih pravic po Lizbonski pogodbi
Barbara Ulaga, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Agencija EU za temeljne pravice, človekove pravice, Lizbonska pogodba, sodna praksa, sodišče EU
Objavljeno: 26.10.2017; Ogledov: 2807; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

5.
6.
Izraba delovnega časa v slovenskih nepremičninskih agencijah
Aleš Ušaj, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: upravljanje časa, delovni čas, nepremičninska agencija, organizacija časa, analiza porabe časa
Objavljeno: 21.12.2017; Ogledov: 2508; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (570,26 KB)

7.
Poslovni načrt za ustanovitev butične turistične agencije
Nejc Jaklič, 2017

Opis: Podjetniški tim je prepoznal priložnost na področju zelenega, trajnostnega in doživljajskega turizma ter se odločil idejo realizirati in zato ustanoviti turistično agencijo EM Tourism. Oblikovana sta bila dva produkta, ki ju bo agencija tržila kot edinstvena, saj bosta prilagojena željam posameznih strank. Agencija se v svojih strategijah, trženjski in marketinški, usmerja na tuje trge, medtem ko se bodo vse aktivnosti in doživetja izvajale v JV Sloveniji. V diplomskem delu sem izdelal poslovni načrt za odprtje butične turistične agencije EM Tourism, ki bo služil kot vodnik pri uresničevanju prepoznane ideje. V poslovnem načrtu sem potrdil domnevo, da obstaja dovolj velik bazen kupcev, ki jih zanimajo naše storitve in da je takšna agencija potrebna, kar predstavlja prvi cilj. Drugi cilj je bil definirati potrebne korake, da bo poslovni načrt služil kot pomoč in vodilo k uresničevanju ideje. Poslovni načrt vsebuje vse potrebne elemente od preverjanja potenciala, definiranja ciljnih skupin do oblikovanja tržnih poti in finančnih projekcij. Skozi poslovni načrt sem prišel do ugotovitve, da je odprtje takšne turistične agencije smotrna odločitev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: butična turistična agencija, turizem, tuji trgi, poslovni načrt, prilagojena ponudba
Objavljeno: 23.12.2017; Ogledov: 5082; Prenosov: 452
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

8.
IDENTITETA IN IMIDŽ BLAGOVNE ZNAMKE COLLEGIUM
Rok Zajc, 2018

Opis: Mladinski turizem je vzpenjajoča oblika turističnih potovanj. Mladi zahtevajo inovativne in pestre produkte, ki jim v družbi omogočajo poistovetenje, edinstvenost ter status. Poleg samega odkrivanja in spoznavanja destinacije, družbe in kulture mora ponudba mladim vzajemno ponujati socialno bohotenje, notranji mir ter izobraževanje. Veliko povpraševanje zahteva pestro ponudbo in pestra ponudba omogoča nepreverjenim in cenenim ponudnikom vstop na trg. Kvaliteta in tradicija sta dragi, trendi kratkoročni in zato potovalne agencije nujno potrebujejo visoko stopnjo prepoznavnosti, izoblikovano identiteto ter pozitiven in želen imidž. Močna blagovna znamka je rešitev za pestro ponudbo ter prepoznavnost v poplavi konkurence. Blagovna znamka je dodana vrednost ponudbi podjetja, stranke v njej najdejo sebe in zapolnijo svoja čustva. Močna blagovna znamka potovalnim agencijam prinaša zvestobo, preverjeno kakovost in pozitivne asociacije, ki jo dvigujejo nad konkurenco ter s tem omogočajo boljše in učinkovitejše poslovanje. Najpomembnejša gradnika blagovne znamke sta identiteta blagovne znamke in imidž blagovne znamke, ki vzajemno omogočata preboj na trgu ter dodano vrednost blagovne znamke v očeh potrošnikov – identiteta kot jasna in globoko razdelana vsebina, ki riše pot vsem upravljalcem blagovne znamke ter imidž, ki predstavlja psihološko vrednost blagovne znamke v očeh potrošnikov. V diplomskem delu predstavljam potovalno agencijo Collegium Mondial Travel, ki je največji ponudnik potovanj za mlade v Sloveniji. Pestra ponudba, zelo širok spekter potrošnikov ter več kot 20-letna tradicija in visoka prepoznavnost na trgu turistične ponudbe so bili ključni pri odločitvi za raziskavo imidža in identitete blagovne znamke Collegium. Prvi del diplomskega dela sem namenil splošnemu poznavanju, vlogi, oblikovanju, različnim vrstam ter gradnikom oz. deležnikom blagovnih znamk. V drugem delu sem podrobneje opredelil identiteto in imidž blagovne znamke ter njune razlike in odnose pri grajenju močne blagovne znamke. Tretji del diplomskega dela je namenjen predstavitvi potovalne agencije Collegium Mondial Travel ter raziskavi imidža in identitete blagovne znamke Collegium.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovna znamka, imidž, identiteta, deležniki blagovne znamke, potovalna agencija.
Objavljeno: 09.03.2018; Ogledov: 4105; Prenosov: 363
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

9.
10.
Pomen etike pri poslovanju z nepremičninami
Tina Brodarič, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovna etika, morala, nepremičnine, trženje nepremičnin, nepremičninska agencija
Objavljeno: 01.08.2018; Ogledov: 3639; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh