Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 357
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
POSLOVNI NAČRT ZA PODJETJE DHL EKSPRES SLOVENIJA, D. O. O.
Martin Arvaj, 2024, ni določena

Opis: V diplomskem delu sem analiziral poslovni načrt podjetja DHL Ekspres Slovenija z namenom o prepoznavanja prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti njihovega poslovanja. Delo poleg SWOT-analize, vključuje tudi tržni raziskavi PESTEL in Porterjevo analizo petih silnic, s katerimi so bile analizirane različne zunanje vplive na podjetje. Cilj dela je usmeriti podjetje k učinkovitejšemu razporejanju finančnih sredstev in osredotočanju na ključne točke poslovanja, da bi maksimalno izkoristili priložnosti in se pripravili na morebitne izzive v prihodnosti.
Ključne besede: DHL Ekspres Slovenja, poslovni načrt, SWOT-analiza, tržna raziskava, podjetje
Objavljeno v ReVIS: 02.10.2024; Ogledov: 149; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

6.
ANALIZA SPLETNIH OBJAV NA DRUŽBENIH OMREŽJIH TREH PRIZNANIH GLOBALNIH E-COMMERCE PODJETIJ
Aleš Mežič, 2024, ni določena

Opis: V diplomskem delu analiziram tri globalna e-commerce podjetja, Shein, AboutYou in Fashionova, ter njihove marketinške pristope na Facebooku, Instagramu in TikToku. Analiza razkriva pomen družbenih omrežij za ta podjetja in njihov odziv na hitro rastoče tehnološko in socialno okolje. Facebook je med platformami najbolj uveljavljen, medtem, ko Instagram in TikTok postajata vse pomembnejša zaradi svojih inovativnih funkcij. Z uporabo premišljenih strategij in kakovostne vsebine lahko podjetja dosegajo več uporabnikov ter povečujejo prepoznavnost in prodajo preko organskih in plačanih objav.
Ključne besede: Družbena omrežja, marketing, marketinška orodja, objave na družbenih omrežjih, analiza.
Objavljeno v ReVIS: 26.09.2024; Ogledov: 172; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

7.
8.
Ekonometrična primerjalna analiza petih ekonomskih spremenljivk za Slovenijo in državo EU - Hrvaško, od leta 2005 dalje
Marko Magdič, 2024, ni določena

Opis: Za namene lažjega trgovanja so se že v preteklosti nekatere države začele povezovati ter sklepati razne sporazume. Dogajanja v svetovnem gospodarskem prostoru zaznamujejo vse hitrejše spremembe, pospešene procese internacionalizacije in globalizacije, posledično so zaradi lažjega sodelovanja in zmanjševanja trgovinskih ovir nastale integracije. Ena od teh je tudi Evropska unija (EU), katere članici sta tudi Slovenija in Hrvaška. Z željo, da bi razumel vpliv takšne integracije na gospodarstvo posamezne članice, nameravam primerjati nekatere makroekonomske spremenljivke. Glavni cilj raziskave je identificirati vzorce in povezave med ključnimi ekonomskimi kazalci ter razumeti, kako se gospodarske spremenljivke odražajo v obeh državah. Raziskava zajema pet ključnih ekonomskih spremenljivk: stopnjo rasti bruto domačega proizvoda, stopnjo inflacije, število brezposelnih, višino povprečne bruto plače in vrednosti nepremičnin. Ekonometrične metode bodo uporabljene za analizo teh spremenljivk in identifikacijo vzročnih povezav med njimi. Poseben poudarek bo na primerjalni analizi trendov in razlik med Slovenijo in Hrvaško ob upoštevanju njunega članstva v EU, z analizo vpliva nekaterih ekonomskih spremenljivk na stanje cen nepremičnin v opazovanem obdobju. Ključni rezultati prispevajo k boljšemu razumevanju gospodarskega razvoja obeh držav v kontekstu evropskega okolja. Hkrati pa bo raziskava nudila informacije in vpogled v potencialne izzive ter priložnosti, s katerimi se soočata Slovenija in Hrvaška v globalnem ekonomskem sistemu. Analiza bo pomagala razumeti vplive gibanja makroekonomskih spremenljivk na cene nepremičnin in s tem omogočila predpostavko o vplivu državnega gospodarstva na cene nepremičnin, ki velja za dokaj neraziskano področje. S tem poglobljenim pristopom k ekonometrični analizi se pričakuje, da bo naloga prispevala k razširjenemu razumevanju ekonomskega položaja obeh držav ter k izboljšanju informiranosti o njunem gospodarskem razvoju.
Ključne besede: Evropska unija, nepremičninski trg, makroekonomske spremenljivke, bruto plača, regresijska analiza
Objavljeno v ReVIS: 15.09.2024; Ogledov: 210; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

9.
NAČTROVANJE RASTI PODJETJA HOT-HORSE D.O.O.
Anja Rojina, 2024, ni določena

Opis: Namen diplomskega dela je bil analizirati preteklo poslovanje podjetja Hot-Horse ter opredeliti strategijo za bodočo rast podjetja. Opravljene so bile analize SWOT, PEST, Porterjeva analiza petih sil, analizi MOF in RECoIL, BCG-matrika, Ansoffova matrika ter pregled finančnega stanja in priprava finančnih projekcij. Na podlagi zbranih ugotovitev je bila predlagana strategija rasti, ki temelji na franšiznem modelu in širjenju na tuje trge. Ugotovitve kažejo na ugodno finančno kondicijo podjetja, stabilno dobičkonosnost ter priložnosti za širitev poslovanja. S strategijo rasti s franšizami in širjenjem na tuje trge lahko podjetje izkoristi svoje konkurenčne prednosti in si zagotovi nadaljnjo uspešnost.
Ključne besede: PEST-analiza, SWOT-analiza, Porterjeva analiza petih sil, MOF-analiza, analiza RECoIL, Ansoffova matrika, BCG-matrika, napoved bodoče rasti podjetja.
Objavljeno v ReVIS: 12.09.2024; Ogledov: 247; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (852,13 KB)

10.
STRATEGIJA RAZVOJA PODJETJA AVTO SMOLE D.O.O ZA OBDOBJE 2023–2028
Jan Smole, 2024, ni določena

Opis: Diplomsko delo analizira podjetje Avto Smole d.o.o. in razvija strategijo razvoja podjetja v obdobju petih let. Analiza podjetja je potrdila, da je podjetje doseglo pozitivne rezultate in konstantno rast v preteklih letih. Raziskava je preverila dve hipotezi – uspešno poslovanje v preteklih letih in smiselnost priprave petletne strategije poslovanja za podjetje Avto Smole d.o.o. Obe hipotezi sta bili na koncu diplomskega dela potrjeni. Razvili smo strateški načrt, ki vključuje cilje, strategije in ukrepe za nadaljnjo širitev in rast. Prihodnja usmeritev vključuje generično in diverzificirano rast, kar bo podjetju omogočilo ohranjanje konkurenčne prednosti in trajnostno rast. Sklepamo, da je strategija ključna za uspeh podjetja Avto Smole d.o.o.
Ključne besede: analiza podjetja, strategija, razvoj, avtomobilska industrija, servis vozil, rast.
Objavljeno v ReVIS: 20.08.2024; Ogledov: 284; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (829,42 KB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh