Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 347
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza primerov hipoteke kot zastavne pravice na nepremičninah
Damijan Šćekić, 2017

Opis: V diplomskem delu predstavljam hipoteko kot zastavno pravico na nepremičnini, njeno uporabo v praksi, pogled potrošnikov glede na zadolževanje ter razlike med slovenskim in tujim (predvsem avstrijskim) hipotekarnim pravnim redom v praksi. Za lažje razumevanje hipotekarnih kreditov sem se v prvem delu diplomskega dela posvetil teoretičnim izhodiščem hipotekarnega prava, predvsem pravni podlagi, ki je zapisana v stvarnopravnem zakoniku (SPZ). V nadaljevanju predstavljam samo hipoteko, njen nastanek in glavna hipotekarna načela ter splošne in posebne vrste hipotek. V najbolj pogosti uporabi je pogodbena hipoteka, ki nastane na podlagi veljavnega pravnega posla in se uporabi kot zavarovanje določenega upniško-dolžniškega razmerja. Na koncu je opisano še prenehanje hipoteke, ki se lahko konča s poplačilom terjatve in izbrisom hipoteke iz zemljiške knjige ali pa z izvršilnim postopkom in prisilno prodajo nepremičnine z namenom poplačila neplačanega dolga hipotekarnemu upniku. V drugem delu diplomskega dela je podana primerjalna analiza hipotekarnih pogojev, ki jih nudijo izbrane slovenske in tuje banke. Primerjava je namenjena informativnemu pregledu stanovanjskih kreditov, ki so zavarovani s hipoteko, med ponudniki slovenskih, avstrijskih in hrvaških bank, prikaže pa nam objektivno sliko obrestnih mer, skozi katero spoznamo, da imamo ravno v Sloveniji trenutno najugodnejše pogoje za najem hipotekarnega kredita, sledijo nam ponudbe avstrijskih bank, občutno višje obrestne mere pa lahko pričakujemo na Hrvaškem. Na koncu sledita še praktični pregled in nasvet novim kreditojemalcem, ki jim trenutna poplava različnih bančnih in kreditnih ponudnikov lahko zamegli razum, ki ga je treba uporabiti pri določanju med različnimi oblikami kreditov in njihovih zavarovanj.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Hipoteka, kredit, zastavna pravica, analiza kreditov, zavarovanje kreditov.
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 3235; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

2.
ANALIZA RASTI PODJETJA MALI-E-TIKO, D. O. O., IN MOŽNOSTI ZA NADALJNJO RAST
Miha Mali, 2017

Opis: POVZETEK V diplomskem delu sem predstavil podjetje MALI-E-TIKO d. o. o., ki želi postati renomirano podjetje na evropski ravni, ki bo izdelovalo in razvijalo najzahtevnejše izdelke za moderne elektronske in druge naprave. Moji poglavitni nalogi sta bili opraviti analizo in vodstvu predstaviti možnost za nadaljnjo rast podjetja. Podjetje Mali elektronika, Mali Marjan, s. p., je bilo ustanovljeno leta 1988. Do združitve s podjetjem Tiko, d. o. o., je bilo v njem redno zaposlenih 23 ljudi. Podjetje je bilo in je še vedno vodilno podjetje v Sloveniji, za izdelavo in predelavo hladilnih reber, ki jih kupci nadalje vgrajujejo v elektronske komponente. Podjetje Tiko, d. o. o., pa je bilo ustanovljeno leta 1964. V letu 2012 sta se podjetji združili in nastalo je podjetje MALI-E-TIKO d. o. o. Predstavil sem slovensko kovinsko industrijo, ki se uvršča v vrh nosilnih dejavnosti predelovalne industrije tako po prihodku kot po izvozu. Navedel sem letno poročilo Združenja kovinske industrije 2015. Z opravljeno SWOT analizo sem ugotavljal prednosti in priložnosti trga, na katerem podjetje posluje, hkrati pa opozoril na slabosti in nevarnosti, ki se jih je dobro zavedati. Z grafičnimi prikazi sem predstavil strukturo prodaje na trgu, kamor podjetje plasira svoje izdelke. Pripravil sem tudi analizo prodaje po segmentih podjetja za obdobje preteklih štirih let. Podjetje je v štirih letih po združitvi beležilo visoko rast. Prihodke od prodaje je povečalo za skoraj 50 %. Danes ima podjetje 66 redno zaposlenih delavcev, kar je 37,5 % več kot v letu 2012, ko sta se podjetji združili. Podjetje je vlagalo tudi v izobraževanje zaposlenih, s tem je pridobilo nekaj visoko usposobljenega kadra. V prihodnjih treh letih podjetje načrtuje 10- do 15-odstotno rast na letni ravni. Leta 2015 je imelo 3.817.626 EUR čistih prihodkov od prodaje, v letu 2018 pa načrtuje 5.361.779 EUR čistih prihodkov od prodaje. Podrobneje sem preučil finančno stanje podjetja ter s kazalnikom poslovanja pridobil boljši vpogled v samo podjetje. Skozi odkritje določenih napak sem opredelil strategijo nadaljnje rasti in ciljev podjetja. Naredil sem finančno projekcijo za prihajajoče triletno obdobje. Ocenjujem, da ima podjetje realne možnosti za dobro poslovanje in doseganje dobička z generično rastjo. Prodaja se bo po segmentih povečevala, saj sem z analizo trga dokazal, da podjetje plasira svoje izdelke na rastoče trge. Z argumenti sem podal rešitve za morebitne težave oziroma ovire. V zaključku diplomskega dela sem ugotovil, da ima podjetje še veliko možnosti za dobro poslovanje in doseganje čim večjega dobička. To sta vizija in obenem tudi cilj vsakega podjetja ter najpomembnejša pogoja za obstoj na trgu in pomembna koraka pred konkurenco. Pričujoče diplomsko delo bom z veseljem predstavil lastniku Marjanu Maliju ter mu s svojim znanjem pomagal podjetje popeljati v nadaljnjo rast.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: analiza, rast podjetja, kovinska industrija, SWOT – analiza, finančno stanje, kazalnik poslovanja, strategija nadaljnje rasti, finančna projekcija
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 3644; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

3.
ANALIZA RASTI PODJETJA IN MOŽNOSTI ZA NADALJNJO RAST
Tatjana Peternelj, 2017

Opis: V diplomskem delu sem obravnavala še dokaj mlado mikro podjetje JAVE, d. o. o. Dejavnost podjetja se mi zdi tržno izredno zanimiva. Da je tej v panogi še dovolj prostora, dokazuje tudi hitro rastoča konkurenca. Všeč mi je tudi ideja podjetja, da želi slovenske tradicionalne izdelke ponuditi na nekoliko drugačen oblikovni način. proizvodnje čokolade in raznih izdelkov iz nje – izbrano podjetje ponuja tudi druge izdelke z različnih slovenskih pokrajin. Vsi izdelki so izdelani izključno v Sloveniji, tržijo pa jih pod zaščiteno blagovno znamko »Okusi Slovenije«. Zaradi povečanja naročil, prodajnega asortimana in širjenja podjetja na nove trge je povečan tudi obseg dela, ki je težko obvladljiv. Z namenom povečanja učinkovitosti, večjega zadovoljstva kupcev in ohranjanja konkurenčnega položaja je potrebna reorganizacija dela. Z zaposlitvijo dodatne osebe bi se povečala učinkovitost, kupci bi bili hitreje postreženi, povečal bi se tudi obseg proizvodnje in prodaje. Pred lastnikoma je torej odločitev o organizaciji operative, še pomembnejša pa je izbira poti za nadaljnjo rast. V delu sem na začetku podrobneje analizirala panogo, v njej delujoča in konkurenčna podjetja ter kupce. Naredila sem primerjavo nekaj najpomembnejših konkurentov obravnavanega podjetja, ki sem jih izbrala po lastni izbiri, in prišla do ugotovitve, da se število podjetij, ki se ukvarjajo s to dejavnostjo, vsako leto povečuje. Podjetja s to dejavnostjo večinoma preživijo, v njej ostajajo in povečujejo rast. Posledično je konkurenca vsako leto resnejša in močnejša. S pomočjo SWOT analize sem za obravnavano podjetje predstavila ugotovljene slabosti in nevarnosti, ki prežijo nanj, ter tudi prednosti in priložnosti. S podrobno finančno analizo dosedanjega poslovanja sem prek kazalnikov dokazala, da podjetje uspešno posluje, izračunala dosedanjo rast podjetja in na podlagi tega pripravila finančno projekcijo kot načrt za naslednja tri leta. Na podlagi raziskovanj sem napisala predloge za nadaljnjo rast podjetja, saj lahko s pravilno izbiro strategije rasti tudi malo družinsko podjetje hitro preide v rast. Podjetje lahko z zaposlitvijo dodatnega zaposlenega v visoki sezoni relativno hitro pride do možnosti za nadaljnjo generično rast. Več priložnosti pa vidim predvsem v diverzifikaciji. Podjetju predlagam, da na domačem trgu nadaljuje z vsakoletnim uvajanjem novih izdelkov, na tujem trgu pa prav tako gotovo obstaja veliko odprtih možnosti, ki bi jih bilo treba predhodno preučiti s temeljito opravljeno analizo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mikro podjetje, strategija, izbira poti za nadaljnjo rast, analiza konkurence, diverzifikacija
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 3094; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

4.
ANALIZA POSLOVANJA PODJETJA MOBILO, D.O.O.
Damjan Adamič, 2017

Opis: V diplomskem delu sem analiziral poslovanje podjetja Mobilo, d. o. o., ki se ukvarja z maloprodajo in veleprodajo izdelkov mobilne tehnologije, zabavne elektronike in bele tehnike. Analizo sem opravil z javno dostopnimi podatki, pridobljenimi iz objavljenih bilanc stanja in izkazov poslovnega izida za poslovna leta 2013, 2014 in 2015. S temi podatki sem naredil vodoravno in navpično analizo bilance stanja, izkaza poslovnega izida in izračunal vrsto računovodskih kazalnikov, na podlagi katerih sem lahko opravil podrobno presojo podjetja Mobilo, d. o. o., kot potencialnega kupca, dobavitelja in potencialno naložbo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: analiza, poslovanje, bilanca stanja, poslovni izid, računovodski kazalniki
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 3183; Prenosov: 276
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

5.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA IN POSLOVNIH PRILOŽNOSTI NA MADŽARSKEM
Ines Čigoja, 2016

Opis: Madžarska je po mnenju strokovnjakov rastoči trg, ki bo tudi v prihodnje ohranjala zdravo gospodarsko rast in politično stabilnost, saj so naslednje predvidene volitve leta 2018. Kljub notranji stabilnosti je zaradi svoje volje znotraj evropskega prostora velikokrat kritizirana s strani Bruslja ter ostalih posameznih držav članic in lahko predstavlja izzive za poslovanje tudi v prihodnje. S strogim politično–ekonomskim režimom, pod taktirko premierja Viktorja Orbána, se je uspešno rešila recesijskega primeža in postaja pravo dinamično, multikulturno okolje. Po drugi strani pa je v percepciji slovenskega gospodarstva nevidna soseda. Tako kažejo tudi statistični podatki ter interes podjetij in posameznikov na raznih poslovnih in kulturnih srečanjih. Je naša šesta najpomembnejša trgovinska partnerica, a zadnja v primerjavi s sosednjo Avstrijo, Italijo in Hrvaško. Zanimivo je, da je Francija (5. partnerica) pred Madžarsko, njena vrednost blagovne menjave s Slovenijo pa temelji skorajda v celoti na delu z Revozom. Primerjalna vrednost blagovne menjave Slovenije z Madžarsko in drugouvrščeno Italijo je trikratna, v prid slednji. Opazno je, da je sodelovanje med Slovenijo in Madžarsko pod dejanskimi zmožnostmi v primerjavi z ostalimi sosednjimi državami, zato smo se v diplomski nalogi odločili analizirati madžarski trg. Cilj naloge je bil analizirati obstoječe stanje bilateralnega sodelovanja med Slovenijo in Madžarsko ter identificirati podjetja, ki poslujejo na trgu. S pomočjo PESTEL analize želimo orisati madžarsko poslovno okolje in njene regije ter izpostaviti posebnosti in značilnosti pri poslovanju. Analizo okolja in sintezo smo podprli z mnenjem podjetij, aktivnih na madžarskem trgu, ki so s svojo subjektivno oceno orisala začetne in glavne ovire pri poslovanju, splošno gospodarsko stanje ter nadaljnje načrte pri poslovanju s slednjo. Do ugotovitev smo prišli s pomočjo empirične analize primarnih in sekundarnih podatkov, ki so pokazali pozitivne rezultate in identifikacijo poslovnih priložnosti v večih panogah ter nekatere potencialne regije kot priložnost zunaj Budimpešte.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovanje z Madžarsko, bilateralno sodelovanje, PESTEL analiza, madžarske regije, poslovne priložnosti, slovenska podjetja, izzivi in ovire
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 3491; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

6.
NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA GOSTINSTVO, BRUNO ZARO, S. P.
Sebastiano Zaro, 2017

Opis: Diplomsko delo zajema načrt, s katerim bi se organizacija družinskega podjetja lahko izboljšala, poleg tega v njem podajam nekaj predlogov za spremembe, ki bi lahko privedle do rasti poslovanja podjetja. Delo začenjam s predstavitvijo podjetnika. Navedem podjetnikove osebne značilnosti in nekatere okoliščine, ki so ga privedle do tega, da je s to poslovno dejavnostjo sploh začel. Opišem njegov pristop k poslu in kako ga je razvijal. Glede na njegovo razvejanost nekaj pozornosti namenim tudi predstavitvi organizacijske strukture in izvajanju posameznih funkcij v podjetju ter tudi temu, kako in komu so dodeljene poslovne funkcije, kar prikažem z organigramom. S pomočjo strokovne literature pa ugotovim, v kateri življenjski fazi se podjetje nahaja in kateri je identitetni model podjetnika. Pred pripravo predlogov za izboljšave sem analiziral poslovanje podjetja. Podrobno sem opisal in ocenil proizvode. Analiziral sem organizacijsko in kadrovsko strukturo podjetja ter razmerje med proizvodi in razmerami na trgu. Širjenje poslovanja podjetja in vpeljava izboljšav v podjetju zahtevata tudi predhodno ugotavljanje razmer na trgu ter opredelitev značaja konkurentov. Trg sem analiziral glede na posamezne dejavnosti podjetja. Naredil sem pregled razmer v vinogradništvu in vinarstvu ter na podlagi analize trga teh področij naredil sklepe. Raziskal sem tudi, kakšna so gibanja in trendi proizvodnje ter prodaje oljčnega olja, nazadnje pa sem še ugotavljal, kakšna je obiskanost mesta Izola v času turistične sezone in kako ta vpliva na uspešnost poslovanja podjetja. Izbral sem nekaj konkurentov, ki svojo dejavnost opravljajo v neposredni bližini izbranega podjetja, in s pomočjo javno dostopnih finančnih podatkov analiziral njihovo poslovanje, pridobljene podatke pa sem nato primerjal s podatki izbranega podjetja ter presodil prednosti, slabosti in prihodnje trende. Podrobno sem analiziral tudi finančne podatke izbranega podjetja in s kazalniki poslovanja predstavil resnično stanje podjetja. Naredil sem SWOT-analizo, s pomočjo katere sem opredelil prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti za izbrano podjetje, ter ugotovitvam dodal komentarje. S pomočjo literature in drugih podatkov izberem podjetniško strategijo, izvedljivo v danih razmerah, ki bi podjetje lahko vodila v rast poslovanja. Ob tem poskušam ugotoviti, kateri so možni viri financiranja in kako bi se strategija dejansko izvedla. Strategija rasti poslovanja predvideva uvedbo novega produkta, za katerega je treba z izračuni ugotoviti, ali je finančno vzdržen. S tem namenom sem pripravil kalkulacijo točke preloma, iz katere je razvidno, kako obsežno mora biti poslovanje oziroma kolikšno je število opravljenih storitev, da posel postane dobičkonosen. Predvidel sem tudi, kakšni bodo vplivi izboljšanega in razširjenega poslovanja na finančne podatke v letih 2016–2019. V ta namen sem naredil finančne projekcije, ki sem jih tudi opisal. V zadnjem delu diplomskega dela, pred sklepom, v katerem ocenim učinek predvidenih izboljšav, navedem še pričakovane rezultate nove poslovne dejavnosti in izboljšav.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vinarstvo, vinski dogodki, gostinska storitev, podjetniška rast, analiza, trg.
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 3248; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

7.
Geopolitični položaj Makedonije od časov Osmanskega imperija do osamosvojitve
Goran Drovenik, 2016

Opis: Makedonija leži na jugovzhodnem delu Balkanskega polotoka. Njena zgodovina je dolga in pestra. V preteklosti so se na ozemlju Makedonije odvijali dogodki, ki so pomembno vplivali na nadaljnji potek in razvoj zgodovine tega prostora. Makedonski Slovani so se na območje Makedonije naselili na začetku 6. stoletja in tako s tega predela potisnili ilirska in grška plemena. Glavni nasprotnici makedonskih Slovanov sta bili Bolgarija in Bizanc. Na začetku 9. stoletja je bila Makedonija v večji meri okupirana s strani Bolgarije. Kasneje v 10. stoletju so se makedonski Slovani pod vodstvom Samuela osvobodili in ustanovili makedonsko državo, ki se je obdržala do sredine 11. stoletja. V času razpada Bizantinskega cesarstva so na območju Makedonije nastale manjše države, ki so kasneje zaradi neenotnosti postale lahek plen osmanskih osvajalcev. Makedonija je bila prvo ozemlje Balkanskega polotoka, ki je bilo v celoti osvojeno s strani osmanske oblasti, in hkrati ozemlje, ki je bilo najdlje pod oblastjo Osmanskega imperija. Dolgotrajno obdobje vladanja Osmanskega cesarstva je v Makedoniji dolgoročno vplivalo na kulturno, ekonomsko in politično področje življenja tedanjega prebivalstva ter prav tako tudi na razvoj tedanje družbe in na kasnejše dogodke. Po razpadu Osmanskega cesarstva je bila usoda Makedonije odvisna od sosednjih držav, ki so imele do nje politične in teritorialne pretenzije. Srbija, Bolgarija in Grčija so nadvlado nad Makedonijo dosegle s pomočjo evropskih zaveznic, ki so v tej zgodbi videle tudi svoje interese. Znana zgodovinska dogodka, ki sta ponovno spremenila usodo Makedonije, sta bili balkanski vojni leta 1912 in 1913 (Bukareški mirovni sporazum 1913). V obdobju med 1. in 2. svetovno vojno je bila Makedonija v sestavi SHS v podrejenem položaju in brez priznane identitete. Po 2. svetovni vojni je dobila svojo državotvornost in lastno identiteto kot del Titove Jugoslavije. Po razpadu Jugoslavije, leta 1992, je razglasila neodvisnost in postala samostojna država, ki je v mednarodnem okolju priznana kot FYROM (Former Yugoslav Republic of Macedonia) in ne pod ustavnim imenom Makedonija.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zgodovina, geografija, geopolitični položaj, statistična analiza, etnične skupine, Makedonija, magistrske naloge
Objavljeno: 17.08.2017; Ogledov: 4261; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

8.
Analiza podjetja Xastor, d. o. o., in predlogi za razvoj
Eva Absec, 2017

Opis: Podjetje XASTOR, d. o. o., posluje že od leta 1990 in se ukvarja z varovanjem objektov, varnostnimi, videonadzornimi in protipožarnimi sistemi. Podjetje ima 19 zaposlenih, kar ga uvršča med mala podjetja. Podjetje vsa leta svojega delovanja raste, se razvija in širi svojo ponudbo. V diplomskem delu obravnavam dosedanje delovanje podjetja predvsem s finančnega vidika in predlagam nekaj ukrepov, ki bi pomagali pri rasti podjetja. Na podlagi finančnih analiz podjetij SINTAL FIT, XASTOR, G4S in BBR ugotovim, da se podjetje XASTOR nahaja v zlati sredini, saj ima dovolj kakovostnih virov, je finančno ustrezno, likvidno, solventno, ni zadolženo, ima pozitivno EBIT in ima dobro kapitalsko ustreznost. Najboljšo kapitalsko in finančno ustreznost ima sicer podjetje SINTAL, vendar temu sledita podjetji XASTOR in G4S. Podjetje XASTOR ima na trgu močno konkurenco, podjetje SINTAL, poleg tega je trg tudi že dokaj nasičen z ostalimi ponudniki, kljub temu ima dobro prepoznavnost. Dodana vrednost podjetju je ta, da imajo z zaposlenimi odlične odnose, uporabljajo okolju prijazna prevozna sredstva, niso deležni medijskih afer in nudijo kakovostne storitve. V prihajajočih letih imajo namen povečati tržni delež na slovenskem trgu, med drugim imajo kot investicijo v planu nakup novih prostorov, nakup dodatnih avtomobilov in nove opreme varnostno-nadzornih centrov. Z diplomskim delom sem potrdila, da podjetje že do sedaj uspešno posluje ter ima potencialno možnost razvoja in rasti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetje XASTOR, varovanje, SWOT-analiza, razvoj, rast.
Objavljeno: 07.09.2017; Ogledov: 3603; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

9.
Načrtovanje rasti podjetja Moja čokolada d. o. o.
Denis Mrzljak, 2017

Opis: V diplomskem delu sem predstavil in analiziral podjetje Moja Čokolada d. o. o. Podjetje je bilo ustanovljeno decembra leta 2013 in se že od ustanovitve ukvarja pretežno s prodajo raznoraznih čokoladnih izdelkov preko spletne trgovine MojaČokolada.si. V uvodnem delu diplomske naloge sem predstavil podjetje in podjetnika, opisal panogo, v kateri podjetje posluje, predstavil njihove storitve, vizijo in poslanstvo. Izdelal sem raziskavo in analizo trga. Analiziral sem panogo, konkurenco, predstavil življenjski cikel podjetja glede na Churchill-Lewisov model in izdelal SWOT analizo. V poglavju finančna analiza dosedanjega poslovanja podjetja sem poleg analize bilance stanja in analize poslovnega izida za pretekla tri leta predstavil tudi razne finančne kazalnike. Iz analize poslovnega izida je razvidno, da je podjetje imelo v letu 2016 185.667 EUR čistih prihodkov od prodaje, kar predstavlja skoraj 60 odstotkov več prihodkov kot v poslovnem letu 2014. S finančnimi kazalniki sem le dodatno potrdil, da ima podjetje vse možnosti za nadaljnjo rast, saj podjetju rastejo sredstva, prodaja in začelo je poslovati z dobičkom. V diplomski nalogi sem analiziral tudi dosedanjo rast podjetja in preučil možne strategije nadaljnje rasti. Moje mnenje je, da bo podjetje še naprej najbolje rastlo s pomočjo diverzifikacije. Podjetje se ima namen širiti tudi na trge sosednjih držav. Predvidel sem bodočo rast podjetja, stroške in finančne projekcije za naslednja tri leta. V naslednjih treh letih se pričakuje približno 63 % rasti prihodkov od prodaje. Zadnje poglavje sem namenil kritičnim tveganjem in možnim rešitvam, kjer sem opisal trenutno največje nevarnosti podjetju in možne preventive oziroma rešitve. Mislim, da ima podjetje Moja Čokolada, d. o. o. velik potencial, ki ga bo s pomočjo diverzificirane rasti, dinamičnosti in hitrega prilagajanja trgu lahko dosegla.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Strategija rasti, rast podjetja, SWOT-analiza, spletna prodaja, spletna trgovina, rast z diverzifikacijo
Objavljeno: 07.09.2017; Ogledov: 6204; Prenosov: 531
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

10.
CAF - analiza javnega gospodarskega zavoda Golovec Ljubljana
Janez Reš, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: CAF analiza, javni zavod Golovec
Objavljeno: 12.09.2017; Ogledov: 2589; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (3,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh