Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Inovativni poslovni model za rast podjetja Dines, d. o. o.
Domen Deu, 2017

Opis: Podjetje Dines, d. o. o., je družinsko podjetje z bogato zgodovino. Na organizacijo podjetja je čez leta njegovega obstoja vplivalo mnogo zunanjih dejavnikov, ki so oblikovali podjetje v strukturo, kot je opisana v tem diplomskem delu. Diplomsko delo opisuje podjetje z vidika poslovnega modela, torej miselnega konstrukta, ki opisuje in razlaga delovanje podjetja in njegovega poslovanja. Za nadgradnjo poslovnega modela je treba obstoječe stanje skrbno preučiti in ga umestiti v moderno obdobje, ki bo podjetju omogočalo rast, saj je poslovni svet glede novih pristopov v poslovanju podjetja neusmiljen in zahteva tudi burne spremembe. Za inoviranje sem uporabil BMC oziroma platno poslovnega modela, kjer bom pregledno opisal obstoječi poslovni model in ga tudi kritično ocenil, hkrati bom isto metodo uporabil za inoviranje. Inoviranje poslovnega modela zahteva skrben pregled kot tudi kritično oceno okolja, saj le tako lahko najdemo uspešne rešitve za učinkovitejšo implementacijo sprememb kot tudi implementacijo novosti v sam poslovni proces. Inoviranje vsebuje tudi širši pogled na problem poslovnega modela, zato je v analizo vključen tudi trg širše regije, kot je EU. Glede na to, da podjetje deluje vedno bolj globalno, je takšna odločitev z vidika analize upravičena.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni model, inoviranje, analiza poslovanja, konkurenčna analiza, SWOT-analiza, PEST-analiza.
Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 1238; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

2.
3.
4.
Načrtovanje rasti podjetja Atrium Novi interieri d.o.o.
Žan Knehtl, 2018

Opis: V diplomskem delu smo se ukvarjali z analizo in načrtovanjem rasti podjetja Atrium novi interieri d. o. o. Podjetje se ukvarja s proizvodnjo in prodajo pohištva ter zaposluje 34 ljudi. Ustanovljeno je bilo leta 1989, v zadnjih letih pa beleži visoko rast prihodkov. V uvodnem delu diplomskega dela smo predstavili podjetje in panogo, v kateri podjetje posluje. Nato smo se lotili analize notranjih in zunanjih dejavnikov, ki smo jo izvedli s pomočjo analize PEST. Z analizo SWOT smo še natančneje definirali vse notranje in zunanje dejavnike, ki imajo pozitiven ali negativen vpliv na poslovanje podjetja. Prav tako smo izdelali tudi poslovni model in opisali tri osnovne segmente kupcev. Analizo trga smo izvedli s pomočjo Porterjeve analize panoge, v kateri smo analizirali konkurente, dobavitelje, substitute, vstop na trg in pogajalsko moč kupcev podjetja Atrium. V nadaljevanju smo se lotili podrobne finančne analize, kjer smo zbrali osnovne podatke o preteklem in sedanjem poslovanju, nato pa pripravili pomembnejše kazalnike poslovanja in jih analizirali. Ugotovili smo, da ima podjetje dobre pogoje za nadaljnjo rast. S pomočjo Ansoffove matrike smo prestavili možne načrte rasti, ki smo jih razdelili glede na segmente poslovanja. Izbrali smo najboljšega, vendar smo prišli do zaključka, da je v podjetju treba pozornost nameniti vsem načrtom rasti, saj se s tem zagotovi večja neodvisnost od kupcev. Pripravili smo tudi okviren terminski načrt za doseganje ciljev podjetja. Kritična tveganja in možne rešitve smo definirali s pomočjo analize TOWS, kjer smo ugotavljali morebitne dejavnike, ki lahko v prihodnosti vplivajo na doseganje ciljev podjetja. V zadnjem delu smo pripravili finančne projekcije do leta 2021 in na podlagi projekcij izdelali in analizirali finančne kazalnike, s katerimi smo pokazali še finančno stran rasti podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: strategija rasti, analiza PEST, analiza SWOT, Porterjeva analiza, proizvodnja pohištva, finančna analiza, Ansoffova matrika, analiza TOWS, finančne projekcije
Objavljeno: 20.09.2018; Ogledov: 420; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

5.
Načrtovanje rasti podjetja Lesgam, s.p.
Tina Mlakar, 2019

Opis: Diplomsko delo obravnava podjetje Lesgam, s. p., ki se ukvarja s proizvodnjo manjših lesnih izdelkov. Cilj diplomskega dela je pregledati in analizirati dosedanje delovanje podjetja in na podlagi analiz preučiti možnosti za nadaljnjo rast in razvoj podjetja. Pri ugotavljanju zunanjih in notranjih dejavnikov smo si pomagali z analizami PEST, SWOT in TOWS. Nadaljevali smo z analizama MOF in RECoIL, s katerima smo analizirali obstoječe poslovanje podjetja in ocenili potencial za rast in razvoj podjetja. Za raziskavo in analizo trga smo uporabili Porterjev model petih sil, uspešnost izdelkov pa smo preverili z matriko BCG. Možne scenarije rasti smo opisali s pomočjo Ansoffove matrike, pri izdelavi marketinškega načrta pa smo si pomagali z rezultati ankete, na katero smo dobili 115 odgovorov. Na koncu diplomskega dela smo predvideli še kritična tveganja in možne rešitve. Postavili smo hipotezo, da obstaja dovolj veliko povpraševanje po lesenih kuhinjskih pripomočkih, kar smo potrdili z anketno raziskavo. Postavili smo še drugo hipotezo, da je investicija v rast podjetja smiselna in finančno upravičena, kar smo potrdili s finančnimi kazalniki. Dodana vrednost anketne raziskave je pridobitev informacij za ustrezen marketinški nastop in možnost uporabe rezultatov pri nadaljnjem načrtovanju rasti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: analiza PEST, analiza SWOT, analiza MOF, analiza RECoIL, Porterjev model petih sil, Ansoffova matrika, matrika TOWS.
Objavljeno: 02.10.2019; Ogledov: 57; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh