Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 55
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA RASTI PODJETJA MALI-E-TIKO, D. O. O., IN MOŽNOSTI ZA NADALJNJO RAST
Miha Mali, 2017

Opis: POVZETEK V diplomskem delu sem predstavil podjetje MALI-E-TIKO d. o. o., ki želi postati renomirano podjetje na evropski ravni, ki bo izdelovalo in razvijalo najzahtevnejše izdelke za moderne elektronske in druge naprave. Moji poglavitni nalogi sta bili opraviti analizo in vodstvu predstaviti možnost za nadaljnjo rast podjetja. Podjetje Mali elektronika, Mali Marjan, s. p., je bilo ustanovljeno leta 1988. Do združitve s podjetjem Tiko, d. o. o., je bilo v njem redno zaposlenih 23 ljudi. Podjetje je bilo in je še vedno vodilno podjetje v Sloveniji, za izdelavo in predelavo hladilnih reber, ki jih kupci nadalje vgrajujejo v elektronske komponente. Podjetje Tiko, d. o. o., pa je bilo ustanovljeno leta 1964. V letu 2012 sta se podjetji združili in nastalo je podjetje MALI-E-TIKO d. o. o. Predstavil sem slovensko kovinsko industrijo, ki se uvršča v vrh nosilnih dejavnosti predelovalne industrije tako po prihodku kot po izvozu. Navedel sem letno poročilo Združenja kovinske industrije 2015. Z opravljeno SWOT analizo sem ugotavljal prednosti in priložnosti trga, na katerem podjetje posluje, hkrati pa opozoril na slabosti in nevarnosti, ki se jih je dobro zavedati. Z grafičnimi prikazi sem predstavil strukturo prodaje na trgu, kamor podjetje plasira svoje izdelke. Pripravil sem tudi analizo prodaje po segmentih podjetja za obdobje preteklih štirih let. Podjetje je v štirih letih po združitvi beležilo visoko rast. Prihodke od prodaje je povečalo za skoraj 50 %. Danes ima podjetje 66 redno zaposlenih delavcev, kar je 37,5 % več kot v letu 2012, ko sta se podjetji združili. Podjetje je vlagalo tudi v izobraževanje zaposlenih, s tem je pridobilo nekaj visoko usposobljenega kadra. V prihodnjih treh letih podjetje načrtuje 10- do 15-odstotno rast na letni ravni. Leta 2015 je imelo 3.817.626 EUR čistih prihodkov od prodaje, v letu 2018 pa načrtuje 5.361.779 EUR čistih prihodkov od prodaje. Podrobneje sem preučil finančno stanje podjetja ter s kazalnikom poslovanja pridobil boljši vpogled v samo podjetje. Skozi odkritje določenih napak sem opredelil strategijo nadaljnje rasti in ciljev podjetja. Naredil sem finančno projekcijo za prihajajoče triletno obdobje. Ocenjujem, da ima podjetje realne možnosti za dobro poslovanje in doseganje dobička z generično rastjo. Prodaja se bo po segmentih povečevala, saj sem z analizo trga dokazal, da podjetje plasira svoje izdelke na rastoče trge. Z argumenti sem podal rešitve za morebitne težave oziroma ovire. V zaključku diplomskega dela sem ugotovil, da ima podjetje še veliko možnosti za dobro poslovanje in doseganje čim večjega dobička. To sta vizija in obenem tudi cilj vsakega podjetja ter najpomembnejša pogoja za obstoj na trgu in pomembna koraka pred konkurenco. Pričujoče diplomsko delo bom z veseljem predstavil lastniku Marjanu Maliju ter mu s svojim znanjem pomagal podjetje popeljati v nadaljnjo rast.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: analiza, rast podjetja, kovinska industrija, SWOT – analiza, finančno stanje, kazalnik poslovanja, strategija nadaljnje rasti, finančna projekcija
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 1193; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

2.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA IN POSLOVNIH PRILOŽNOSTI NA MADŽARSKEM
Ines Čigoja, 2016

Opis: Madžarska je po mnenju strokovnjakov rastoči trg, ki bo tudi v prihodnje ohranjala zdravo gospodarsko rast in politično stabilnost, saj so naslednje predvidene volitve leta 2018. Kljub notranji stabilnosti je zaradi svoje volje znotraj evropskega prostora velikokrat kritizirana s strani Bruslja ter ostalih posameznih držav članic in lahko predstavlja izzive za poslovanje tudi v prihodnje. S strogim politično–ekonomskim režimom, pod taktirko premierja Viktorja Orbána, se je uspešno rešila recesijskega primeža in postaja pravo dinamično, multikulturno okolje. Po drugi strani pa je v percepciji slovenskega gospodarstva nevidna soseda. Tako kažejo tudi statistični podatki ter interes podjetij in posameznikov na raznih poslovnih in kulturnih srečanjih. Je naša šesta najpomembnejša trgovinska partnerica, a zadnja v primerjavi s sosednjo Avstrijo, Italijo in Hrvaško. Zanimivo je, da je Francija (5. partnerica) pred Madžarsko, njena vrednost blagovne menjave s Slovenijo pa temelji skorajda v celoti na delu z Revozom. Primerjalna vrednost blagovne menjave Slovenije z Madžarsko in drugouvrščeno Italijo je trikratna, v prid slednji. Opazno je, da je sodelovanje med Slovenijo in Madžarsko pod dejanskimi zmožnostmi v primerjavi z ostalimi sosednjimi državami, zato smo se v diplomski nalogi odločili analizirati madžarski trg. Cilj naloge je bil analizirati obstoječe stanje bilateralnega sodelovanja med Slovenijo in Madžarsko ter identificirati podjetja, ki poslujejo na trgu. S pomočjo PESTEL analize želimo orisati madžarsko poslovno okolje in njene regije ter izpostaviti posebnosti in značilnosti pri poslovanju. Analizo okolja in sintezo smo podprli z mnenjem podjetij, aktivnih na madžarskem trgu, ki so s svojo subjektivno oceno orisala začetne in glavne ovire pri poslovanju, splošno gospodarsko stanje ter nadaljnje načrte pri poslovanju s slednjo. Do ugotovitev smo prišli s pomočjo empirične analize primarnih in sekundarnih podatkov, ki so pokazali pozitivne rezultate in identifikacijo poslovnih priložnosti v večih panogah ter nekatere potencialne regije kot priložnost zunaj Budimpešte.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovanje z Madžarsko, bilateralno sodelovanje, PESTEL analiza, madžarske regije, poslovne priložnosti, slovenska podjetja, izzivi in ovire
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 959; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

3.
Načrtovanje rasti podjetja Moja čokolada d. o. o.
Denis Mrzljak, 2017

Opis: V diplomskem delu sem predstavil in analiziral podjetje Moja Čokolada d. o. o. Podjetje je bilo ustanovljeno decembra leta 2013 in se že od ustanovitve ukvarja pretežno s prodajo raznoraznih čokoladnih izdelkov preko spletne trgovine MojaČokolada.si. V uvodnem delu diplomske naloge sem predstavil podjetje in podjetnika, opisal panogo, v kateri podjetje posluje, predstavil njihove storitve, vizijo in poslanstvo. Izdelal sem raziskavo in analizo trga. Analiziral sem panogo, konkurenco, predstavil življenjski cikel podjetja glede na Churchill-Lewisov model in izdelal SWOT analizo. V poglavju finančna analiza dosedanjega poslovanja podjetja sem poleg analize bilance stanja in analize poslovnega izida za pretekla tri leta predstavil tudi razne finančne kazalnike. Iz analize poslovnega izida je razvidno, da je podjetje imelo v letu 2016 185.667 EUR čistih prihodkov od prodaje, kar predstavlja skoraj 60 odstotkov več prihodkov kot v poslovnem letu 2014. S finančnimi kazalniki sem le dodatno potrdil, da ima podjetje vse možnosti za nadaljnjo rast, saj podjetju rastejo sredstva, prodaja in začelo je poslovati z dobičkom. V diplomski nalogi sem analiziral tudi dosedanjo rast podjetja in preučil možne strategije nadaljnje rasti. Moje mnenje je, da bo podjetje še naprej najbolje rastlo s pomočjo diverzifikacije. Podjetje se ima namen širiti tudi na trge sosednjih držav. Predvidel sem bodočo rast podjetja, stroške in finančne projekcije za naslednja tri leta. V naslednjih treh letih se pričakuje približno 63 % rasti prihodkov od prodaje. Zadnje poglavje sem namenil kritičnim tveganjem in možnim rešitvam, kjer sem opisal trenutno največje nevarnosti podjetju in možne preventive oziroma rešitve. Mislim, da ima podjetje Moja Čokolada, d. o. o. velik potencial, ki ga bo s pomočjo diverzificirane rasti, dinamičnosti in hitrega prilagajanja trgu lahko dosegla.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Strategija rasti, rast podjetja, SWOT-analiza, spletna prodaja, spletna trgovina, rast z diverzifikacijo
Objavljeno: 07.09.2017; Ogledov: 2193; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

4.
Poslovna strategija za podjetje "Mizarstvo Jamnik, s. p."
Drenusha Barbatovci, 2017

Opis: POVZETEK Diplomsko delo zajema poslovno strategijo podjetja »Mizarstvo Jamnik, s. p.«. Gre za družinsko podjetje, ki je bilo ustanovljeno pred štirimi desetletji. Osnovna dejavnost podjetja je izdelava pohištva in notranje opreme po meri. Podjetje se po velikosti uvršča v segment mikropodjetij in se je v zadnjih letih osredotočilo predvsem na izdelavo opreme za hotele, parfumerije in razne poslovne prostore. Obravnavana tema se nanaša na manjše mizarsko podjetje, ki želi razširiti svoje poslovanje. Poslovno strategijo za rast podjetja bomo prenesli na slovensko poslovno okolje. Preverili bomo možnost diverzifikacije, saj je težnja po globalnem poslovanju vedno večja, domači prostor pa je lahko hitro premajhen. Rdeča nit v raziskovalnem delu bo težnja po rasti. S pomočjo uporabe najbolj razširjenih analiz bomo predstavila stanje v Sloveniji. Kar zadeva diverzifikacijo, bomo Mizarstvu Jamnik predstavili najboljšo možnost. Namen diplomskega dela je raziskati in analizirati čim večjo količino podatkov o stanju v Sloveniji, podjetju predstaviti možnost izvoza oziroma sodelovanja s tujino, vsaj z državami članicami Evropske unije. Cilj diplomskega dela je predstaviti smernice za podjetje, torej, kako lahko raste, kakšne so ključne konkurenčne prednosti, na katerih mora graditi in kje v primerjavi s sorodnimi podjetji zaostaja. Največ informacij bomo predstavili s pomočjo analiz konkurence, panoge, notranjega in zunanjega okolja. Informacije za analizo bomo v večini primerov pridobili na svetovnem spletu, kot ozadje pa bomo teoretično znanje podkrepili z literaturo s področja podjetništva in managementa.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovna strategija, diverzifikacija, smernice podjetja, rast, analiza poslovanja, bilanca stanja
Objavljeno: 16.09.2017; Ogledov: 623; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

5.
Analiza rasti podjetja Mali-e-tiko, d. o. o. in možnosti za nadaljnjo rast
Miha Mali, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: rast podjetja, kovinska industrija, finančno stanje, kazalniki poslovanja, SWOT analiza
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 887; Prenosov: 42
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

6.
Poslovni načrt za rast podjetja Buvart, prodaja tekstilnih izdelkov, Iryna Voitovych s. p.
Vitaliya Bernik, 2017

Opis: V diplomskem delu predstavljamo poslovni načrt za rast podjetja Buvart, prodaja tekstilnih izdelkov Iryna Voitovych, s. p. Podjetje deluje na trgu že 6 let. To je trgovina na drobno z oblačili, kjer se prodajajo tekstilni izdelki, kot so nogavice, spodnje perilo, kopalke, najlonske nogavice. Trgovina je v centru mesta Kranja in je usmerjena na kupce iz lokalnega okolja. Trgovina se od konkurence razlikuje po tem, da imajo na voljo veliko različnih izdelkov in da se individualno posvetijo vsakemu kupcu in upoštevajo njegove želje. Garancijo za trajni donos podjetju omogoča ravno pestrost ponudbe, s katero bodo prodajalci svoje stranke prepričali, da se odločijo za nakup. Priložnost podjetja je v tem, da se konkurenca pogosto usmeri samo v eno vrsto dejavnosti, da prodajajo samo eno vrsto izdelka. S poslovnim načrtom za rast podjetja želimo v diplomskem delu prikazati, na kakšen način bi morala podjetnica voditi podjetje v prihodnosti. Poslovni načrt omogoča vpogled, da podjetnik zna razporejati resurse, se osredotočiti na ključne točke poslovanja in da se pravočasno pripravi na morebitne težave in izkoristi priložnosti v poslovanju. Rast je odvisna od podjetnika in njegovega interesa in je v obravnavanem primeru možna samo z diverzifikacijo – uvajanjem novih proizvodov, storitev in tudi z razvojem novih trgov. V podjetju se lahko uporablja kot način motiviranja zaposlenih. Predvidevamo, da bo podjetje v rast investiralo 36.700 EUR. Poslovni prihodki od prodaje bodo povprečno v obdobju od 2018 do 2020 znašali 59.069 EUR. Čisti dobiček bo v letu 2020 znašal 10.869 EUR.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, diverzifikacija, samostojna podjetnica, finančne projekcije, analiza SWOT
Objavljeno: 22.09.2017; Ogledov: 942; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

7.
Poslovni načrt za rast transportnega podjetja
Žiga Dinghauser, 2017

Opis: V današnjih časih se morajo podjetja znati hitro prilagajati spremembam na trgu. To pomeni, da se morajo zavedati svojih prednosti in slabosti. Konstantno morajo spremljati svoje poslovanje, saj lahko le tako uspešno in konkurenčno poslujejo na trgu. Biti morajo konstantno na preţi za novimi poslovnimi priloţnostmi, saj lahko s tako fleksibilnostjo izboljšujejo delovanje podjetja. Vsak posameznik v podjetju se mora dobro zavedati svoje naloge, ter jo čim bolj učinkovito opravljati. Zavedati se mora, da zaposleni v podjetju delujejo za enako organizacijo, zato je potrebno ekipno delo. Zelo pomembna je komunikacija med zaposlenimi v podjetju, to pripomore k dobri organizaciji in aţurnosti zaposlenih. Ne smejo pa pozabiti na profesionalen pristop do strank. V diplomskem delu bom predstavil transportno podjetje ter analiziral njihovo poslovanje, trg, konkurenco in razvojne moţnosti, s tem pa bo nastal poslovni načrt, kateri, upam, bo v pomoč tudi transportnemu podjetju. Začel bom s samo predstavitvijo podjetja, kjer bo predstavljena zgodovina podjetja, vizija in poslanstvo. Preučil bom pojme transport, logistika, skladiščenje in ob tem podal mnenje s praktičnega vidika iz lastnih izkušenj. V diplomskem delu bom napisal načrt za 3 letno rast. V zaključku bom podal svojo ugotovitev in mnenje za nadaljnjo rast.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, transport, logistika, rast podjetja, analiza podjetja
Objavljeno: 29.09.2017; Ogledov: 1263; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (703,96 KB)

8.
Rast in analiza podjetja Funghi di Treviso Srl. z vstopom v konzorcij Consorzio Funghi di Treviso s. c. a. p. a.
Alex Serrajotto, 2017

Opis: V diplomskem delu so opredeljena teoretična izhodišča glede možnih oblik in strategij rasti Funghi di Treviso Srl.. V empiričnem delu naloge je podrobneje opisana ideja o rasti podjetja, analizirana je panoga podjetja, predstavljene so ugotovitve raziskave trga, SWOT analiza, trženjski načrt, razvoj in proizvodnja, lastništvo in organizacija podjetja, finančni načrt rasti podjetja in kritična tveganja. Motiv za raziskavo sem dobil iz lastnih izkušenj v podjetju Funghi di Treviso Srl., v katerem sem solastnik in zaposlen. Rezultat diplomskega dela je analiza poslovanja podjetja Funghi di Treviso Srl., pri čemer sem ugotovil, da podjetje ustvarja visoke prihodke od prodaje, a kljub temu nizek dobiček. Razlog nizkega dobička je v visokih stroških dolgoročnih finančnih obveznosti. Čisti prihodki od prodaje so se iz leta 2015 v leto 2016 povečali za 0,63 %. Leta 2015 so bili čisti prihodki od prodaje 33.164.703 EUR, leta 2016 pa so znašali 33.373.831 EUR. Celotni dobiček je od leta 2015 do leta 2016 padel za 0,21 %, leta 2015 je znašal 70.331 EUR, leta 2016 pa le 55.359 EUR. Na podlagi analize poslovanja, analize panoge in raziskave trga sem pripravil finančne projekcije za oceno uspešnosti rasti podjetja v prihodnosti. Pričakujemo vsaj 5 do 8 % letno rast prihodkov in 5 % rast dobička. Cilj diplomskega dela je prikazati rast in obstoj s povezovanjem individualnega agrikulturnega podjetja v kooperativo oziroma konzorcij. Ključno za obstoj podjetja na trgu in njegovo rast je, da ostane v konzorciju, ki mu prinaša številne prednosti, in da nadaljuje z rastjo počasi in z manjšim tveganjem.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: SWOT analiza, konzorcij, poslovanje, rast podjetja, poslovni načrt
Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 754; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

9.
Konceptualizacija platforme za iskanje poslovnih priložnosti
Tadej Rozenberger, 2017

Opis: Podjetja na trgu konstantno inovirajo in iščejo nove poslovne priložnosti. Posledično za to tudi potrebujejo nove dobavitelje, kjer vidimo tržno nišo in poslovno priložnost uveljavitve spletne platforme. Tržni potencial je opazen pri iskanju novih poslovnih partnerjev med podjetji. Ideja je ustvariti spletno platformo TradeSync, ki ima bistveni pomen olajšanja dela podjetij pri iskanju novih dobaviteljev ali kupcev. Prednost take platforme je sistematiziran proces povpraševanj, kjer se izlušči vse neprimerne dobavitelje v optimalnem času, kar nakazuje na stroškovno učinkovitost. V poslovnem načrtu smo analizirali panogo spletnega trgovanja e-Commerce. Prepoznali smo trende, ki temeljijo predvsem na zbiranju in uporabi analiziranih podatkov. Poslovni načrt brez zbiranja in analize podatkov ne more normalno delovati, zato je to ključnega pomena. Raziskava se je izvedla med evropskimi podjetji, ki so bile fokus proizvodnje, in ki so eni izmed ključnih kupcev oz. uporabnikov. Pripravljena je bila tudi SWOT analiza, ideje in podane konkurenčne prednosti na trgu. Da bo platforma uspešno implementirana, potrebujemo projektne elemente, kot je terminski načrt, ki je tudi opredeljen. Po podatkih pripravljene finančne projekcije lahko po prvem letu pričakujemo 1.325 € dobička, od tega bo 59 % delež dobička iz prodaje analiziranih podatkov. Pripravljena je za naslednja tri leta, kjer v naslednjih letih pričakujemo porast deleža prodajnih podatkov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovna priložnost, povpraševanje, poslovni načrt, platforma, podjetja, ponudba, analiza, trgovanje.
Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 981; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

10.
Poslovni načrt podjetja Auri plus d. o. o., možnost pridobitve vrta
Džulijeta Nuredini, 2017

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje Auri plus d.o.o. Podjetje se ukvarja z gostinstvom in ima dve poslovalnici. Ena poslovalnica je restavracija, druga pa fast food. Cilj diplomskega dela je preveriti vse možne vidike poslovanja podjetja, s poudarkom na tržnem vidiku. Predstavila bom poslovni načrt družinskega podjetja in predpostavila, kako lahko podjetje posluje naprej, predvidela nadaljnjo rast glede na možne spremembe in pridobitve ter kako bi le-te vplivale na finančno plat podjetja. Glavni namen je vsaj približno preveriti ali bi se investicija za vrt sploh splačala. Glede na prednosti in pomanjkljivosti podjetja, ki se jih da odpraviti je moje mnenje, da se investicija splača. Pregledala sem podatke iz finančnih izkazov, kjer je prikazano, da podjetje postopoma povišuje svoj dobiček, število zaposlenih in ostali kazalniki uspešnega poslovanja pa rastejo. Ključno za razvoj podjetništva in gospodarstva so tudi dostopnost financiranja in investiranja, internacionalizacija, inovativnost in znanje, dostop do ponudnikov različnih storitev, dobra prometna infrastruktura in učinkovita javna uprava (Močnik et al., 2017).
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, SWOT analiza, investicija, širitev storitev
Objavljeno: 23.01.2018; Ogledov: 1086; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh