Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Koncept vodenja lastnega gostinskega podjetja
Nikolaj Krope, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: gostinstvo, gostinska podjetja, motivacija delavcev, izobraževanje, konflikti, kadri, animacija gostov, diplomsko delo
Objavljeno: 18.09.2017; Ogledov: 2559; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (535,15 KB)

2.
Primerjava programske opreme za 3D modeliranje, animacijo, simulacijo in renderiranje
Sara Pavlovič, 2017

Opis: Računalniško generirane slike in animacije so nepogrešljiv del današnje tehnologije na večih področjih. 3D modeliranje se uporablja predvsem za prikaz objektov z namenom znižanja stroškov podjetij in za prikaz posebnih efektov, denimo v arhitekturi, oglaševanju, medijih, filmu, računalniških igrah, medicini, biomedicini, protetiki in še na veliko drugih področjih. Nekateri so mnenja, da bo v naslednjem desetletju vsako gospodinjstvo imelo 3D tiskalnik s katerim si bomo lahko natisnili izdelke, nadomestne dele in prototipe. Hkrati pa je neizogibno, da moramo imeti določeno mero znanja iz tridimenzionalnega oblikovanja, če želimo ustvariti model in si ga natisniti. Programi za tridimenzionalno oblikovanje so v večini zahtevni in zahtevajo precej izkušenj. Strokovnjaki iz teh področij se urijo več let in takšnih programov je na trgu precej, sami pa imamo možnost izbire med njimi.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: računalniška grafika, 3D modeliranje, animacija, geometrija, upodobitev
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 2638; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (8,91 MB)

3.
4.
Risana animacija in video kot tradicionalno-digitalni pristop h klubskim vizualijam
Nino Kovač, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: klubske vizualije, videoprojekcije, animacija, video, programska oprema
Objavljeno: 31.05.2021; Ogledov: 530; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (28,89 MB)

5.
Japonska kultura in religija
Monika Mrevlje, 2017

Opis: Diplomska raziskovalna naloga obravnava japonske stripe ali mange ter animirane filme ali animeje v odnosu z japonsko kulturo, religijo in mitologijo. Cilj naloge je ugotoviti, ali so v animiranih filmih in stripih prisotni elementi japonske tradicionalne kulture. V poglavju »znanstvena izhodišča« raziskavo uvrstimo v smiseln raziskovalni prostor in ji na podlagi obravnave že obstoječih raziskav s tega področja pripišemo pomen in zagotovimo verodostojnost. V nadaljevanju opravimo pregled literature s področja japonske popularne kulture in pojasnimo pojme, ki jih uporabljamo v raziskavi. Prvi del pregleda vsebuje kratek zgodovinski pregled kulturološko najbogatejših časovnih obdobij, v nadaljevanju pa se osredotočimo na japonsko mitologijo in religijo, natančneje šintoizem. Poglavje »sodobna popularna kultura« se osredotoči na opis japonske animacije in stripa v odnosu s kulturo, ki se je vzpostavila med občinstvom le-te . Empirični del naloge vključuje analizo štirih primerov japonskega animiranega filma. Analizo smo izvedli s pomočjo programa ATLAS.ti, orodjem za kvalitativno analizo podatkov, in sicer s semiotično raziskavo slikovnega gradiva. Rezultati so najprej predstavljeni v grafični obliki z ustreznimi interpretacijami za vsak primer posebej, nato pa sledi sinteza vseh obravnavanih primerov. V zaključku naloge predstavimo ugotovitve in sklepne misli.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mitologija, japonska popularna kultura, animacija, religija, semiotika, diplomske naloge
Objavljeno: 29.07.2021; Ogledov: 436; Prenosov: 0

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh