Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Blagovna znamka v avtomobilski industriji
Klemen Smrekar, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: avtomobilska industrija, blagovna znamka, avtomobili, avtomobilske znamke, potrošniki
Objavljeno: 16.05.2019; Ogledov: 1813; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

3.
Poslovni načrt za ustanovitev podjetja za prodajo in odkup rabljenih vozil
Nataša Vukosavljević, 2019

Opis: V diplomskem delu smo predstavili poslovni načrt za ustanovitev podjetja za prodajo in odkup rabljenih vozil. Konkurenca je na tem področju množična, zato je za podjetje, ki šele vstopa na trg, ključna kakovost storitev in ponudbe, s katero bodo kupci zadovoljni. Poleg kakovostne ponudbe je za uspešno poslovanje pomembna tudi podjetniška skupina, ki bo zaposlena v podjetju. V začetku je pomembno, da so zaposleni pripravljeni na opravljanje različnih vrst zadolžitev in da med seboj razvijejo uspešno komunikacijo. Glede na slabo javno podobo trgovin z rabljenimi avtomobili in širše nezaupanje ljudi vanje nameravamo s poslovanjem, opisanim v diplomskem delu, povrniti zaupanje kupcev ob nakupu rabljenih vozil. V diplomskem delu smo preverili uspešnost poslovne ideje ter definirali ovire, ki se lahko pojavijo na tej poti. Prav tako smo analizirali trg in konkurenco ter opisali tiste poslovne korake, ki so ključnega pomena za uspešno ustanovitev podjetja. S pomočjo finančnih projekcij smo ugotovili, da bo podjetje že prvo leto ustvarjalo dobiček, ki pa bo v 5 letu poslovanja narasel na 50.922 EUR.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, trgovina z rabljenimi avtomobili, konkurenca, ponudba, kupci
Objavljeno: 13.07.2019; Ogledov: 1818; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

4.
Električna mobilnost kot alternativa v prometu prihodnosti
Jernej Pezdirnik, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: e-mobilnost, ekonomika, alternativni pogonski viri, električni avtomobili
Objavljeno: 31.03.2020; Ogledov: 1521; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

5.
Zanimanje za nakup električnega avtomobila v Sloveniji
Barbara Gril, 2018

Opis: Skozi celotno magistrsko delo opisujemo in raziskujemo pomen nizkoogljične družbe. Smernice Evropske unije so jasno zastavljene za doseganje brezogljične družbe v prihajajočih letih, nekje do leta 2050. Vsakodnevni način življenja ter vsakodnevna opravila in navade ljudi lahko prispevajo v dobro okolja in družbe. Ker je promet ključni dejavnik, ki pripomore k zagotavljanju nizkoogljične družbe, smo se v magistrski nalogi odločili preiskovati področje električnega avtomobila v Sloveniji. Ta je namreč en izmed razlogov, kako v današnjem in prihajajočem času doseči brezogljičnost. Njegova uporaba in ekološki vpliv na okolje pripomoreta k bolj kakovostnem bivanju. Je dejavnik, ki zastavljenim smernicam Evropske unije tesno sledi. Ravno iz tega razloga smo se skozi magistrsko nalogo osredotočali na zanimanje za nakup električnega avtomobila v Sloveniji. Slovenija je majhna, zelo tranzitna evropska država. Je idealna kandidatka za čim prejšnjo uveljavitev elektromobilnosti, naj bo to javni prevoz ali osebno prevozništvo. Glede na to, da je elektromobilnost dokaj nov pojem in še ne toliko prepoznaven, smo najprej pregledali literaturo o nizkoogljični družbi, smernice Evropske unije in upoštevanje Slovenije pri implementaciji teh smernic. V nadaljevanju naloge smo se v povezavi z omenjeno literaturo osredotočili na poznavanje tematike nizkoogljičnosti v Sloveniji, kakšni so družbeno znanje o električnih avtomobilih, zanimanje za njihov nakup in njihova prihodnost.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nizkoogljična družba, brezogljičnost, Evropska unija, električni avtomobili, elektromobilnost, Slovenija, magistrske naloge
Objavljeno: 07.06.2021; Ogledov: 508; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

6.
Avtomobili in uporabniška izkušnja
Gregor Zajc, 2022

Opis: V zadnjih letih je avtomobilska industrija naredila ogromen premik v digitalizaciji avtomobilov z velikim poudarkom na udobju, varnosti in izgledu. V diplomski nalogi smo proučevali uporabniško izkušnjo voznikov glede novejših avtomobilov, ki so že posledica digitalizacije. Posvetili smo se zgodovini avtomobilov, predvsem njihovemu razvoju skozi leta, in implementaciji prvih tehnologij, ki so imele vpliv na uporabniško izkušnjo v avtomobilih še preden je bila temu namenjena pozornost. Izvedli smo spletno anketo, v kateri smo sodelujoče spraševali po občutkih v novih avtomobilih in njihovih preferencah ter dva intervjuja s poznavalcema, kjer smo med drugim prediskutirali domneve voznikov glede digitalizacije vozil in uporabniške izkušnje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: uporabniška izkušnja, uporabniški vmesniki, digitalizacija, avtomobili, tehnologija
Objavljeno: 09.05.2022; Ogledov: 236; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

7.
Dejavniki vpliva na odločitev za nakup novega ali rabljenega avtomobila
Anja Tramte, 2022

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: avtomobili, dejavniki nakupa, nakup, stroški, višina stroškov, diplomske naloge
Objavljeno: 30.06.2022; Ogledov: 122; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh