Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 29
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
STRATEGIJA RAZVOJA PODJETJA AVTO SMOLE D.O.O ZA OBDOBJE 2023–2028
Jan Smole, 2024, ni določena

Opis: Diplomsko delo analizira podjetje Avto Smole d.o.o. in razvija strategijo razvoja podjetja v obdobju petih let. Analiza podjetja je potrdila, da je podjetje doseglo pozitivne rezultate in konstantno rast v preteklih letih. Raziskava je preverila dve hipotezi – uspešno poslovanje v preteklih letih in smiselnost priprave petletne strategije poslovanja za podjetje Avto Smole d.o.o. Obe hipotezi sta bili na koncu diplomskega dela potrjeni. Razvili smo strateški načrt, ki vključuje cilje, strategije in ukrepe za nadaljnjo širitev in rast. Prihodnja usmeritev vključuje generično in diverzificirano rast, kar bo podjetju omogočilo ohranjanje konkurenčne prednosti in trajnostno rast. Sklepamo, da je strategija ključna za uspeh podjetja Avto Smole d.o.o.
Ključne besede: analiza podjetja, strategija, razvoj, avtomobilska industrija, servis vozil, rast.
Objavljeno v ReVIS: 20.08.2024; Ogledov: 251; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (829,42 KB)

2.
3.
4.
Vpliv krize dobavnih verig na podjetje RADANOVIČ Brežice, d.o.o.
Valentina Golob, 2024, ni določena

Opis: Avtomobilska industrija se zaradi hitrih tehnoloških sprememb neprestano spopada z različnimi izzivi. Kljub vsem izzivom pa je bilo leto 2020 zaznamovano kot ključno obdobje za avtomobilsko industrijo, saj se je ta nenadoma soočala z največjim in nepredvidljivim izzivom – pandemijo covida-19. Prvi izzivi, ki so se pojavili zaradi pandemije covida-19, so bili povezani s krizo dobavnih verig, ki predstavlja ključni element sodobnega globalnega gospodarstva. V prvem delu diplomske naloge je predstavljen razvoj avtomobilske industrije, konkurenčnost avtomobilske industrije in dejavniki, vpliv in posledice krize leta 2008 na avtomobilsko industrijo, izzivi transporta in logistike ter avtomobilska industrija v prihodnosti. V drugem delu diplomske naloge so predstavljeni rezultati raziskave, ki se osredotoča na vpliv pandemije covida-19 na družinsko podjetje RADANOVIČ Brežice, d. o. o. Podatki so bili pridobljeni s pomočjo dveh intervjujev, ki sta bila izvedena na področju prodaje in marketinga. Vprašanja, postavljena v okviru intervjujev, so raziskovala poslovanje podjetja med krizo, izzive, s katerimi se je podjetje soočalo, ter prilagojeno marketinško strategijo v tem zahtevnem obdobju.
Ključne besede: avtomobilska industrija, dobavne verige, transport in logistika, pandemija covida-19, vpliv krize.
Objavljeno v ReVIS: 22.04.2024; Ogledov: 466; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

5.
6.
Prehod na električno mobilnost v Sloveniji : analiza stanja in predlogi
Tomaž Peterlin, 2023, magistrsko delo

Opis: Množična uporaba vozil ima negativni vpliv na okolje. V iskanju rešitve za zmanjšanje onesnaževanja zaradi prometa prihaja električna mobilnost. V zadnjih letih se v Evropi prodaja električnih vozil povečuje. Nekatere države so pri spodbujanju prebivalcev za nakup električnega vozila bolj in druge manj uspešne. Slovenija sodi med manj uspešne države. V prehodu na e-mobilnost avtomobilska industrija v Evropi povsem stavi na električna vozila. Skoraj vsi evropski proizvajalci avtomobilov so napovedali, da od leta 2030 ne bodo več prodajali bencinskih in dizelskih vozil. Ta odločitev bo vplivala na številne slovenske dobavitelje v avtomobilski industriji.
Ključne besede: električna mobilnost, električna vozila, polnilnice, souporaba vozil, moderna družba, avtomobilska industrija
Objavljeno v ReVIS: 30.06.2023; Ogledov: 838; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

7.
8.
Kibernetska varnost v avtomobilski industriji : magistrska naloga
Jusuf Hasak, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo proučili, kako je epidemija COVID-19 vplivala na uporabo kvalificiranih digitalnih potrdil v Sloveniji. S pomočjo izvedene spletne ankete in primerjav nekaterih rezultatov s podatki Statističnega urada RS smo ugotovili, da posamezniki digitalna potrdila najpogosteje uporabljajo za e-podpisovanje ter za oddajanje različnih e-vlog, nekaj manj jih z njim dostopa do raznih elektronskih portalov ter v e-bančništvo. Vpliv epidemije se, v primerjavi z obdobjem pred epidemijo, kaže predvsem v drugačnih deležih uporabe spletnih storitev.
Ključne besede: kibernetska varnost, industrijski sistemi, kibernetske grožnje, avtomobilska industrija, internet stvari
Objavljeno v ReVIS: 15.07.2022; Ogledov: 2275; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

9.
Izboljšava proizvodnega procesa s pomočjo robotizacije
Dejan Andolšek, 2021, diplomsko delo

Opis: Avtor ne dovoljuje objave na spletni strani oz. v elektronski knjižnici FIŠ zaradi prepovedi organizacije, v sklopu katere je bil pripravljen empirični del naloge.
Ključne besede: projekt, robotizacija, izboljšava procesa, avtomobilska industrija, Revoz
Objavljeno v ReVIS: 06.12.2021; Ogledov: 1714; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Izboljšave modela vedenjskih kompetenc vodij v avtomobilski industriji : diplomska naloga
Irena Mislej, 2013, diplomsko delo

Opis: Raziskovalno vprašanje (RV): Raziskava obravnava vprašanje, katerim vedenjskim kompetencam vodij srednji menedžment v podjetju v avtomobilski industriji pripisuje večji vpliv na kakovostno vodenje glede na ostale kompetence.Namen: Posodobitev modela vedenjskih kompetenc podjetja v avtomobilski industriji. Postavitev kvalitetnega nabora vedenjskih kompetenc je izrednega pomena, saj je osnova za merjenje stanja razvitosti voditeljstva v podjetju.Metoda: Uporabljen je bil anketni vprašalnik z zaprtimi vprašanji, s katerimi so bile raziskane razlike v pomembnosti med kompetencami za vodenje, ter analiza letnih osebnih razgovorov. Uporabljena sta bila osnovna statistika in grafični prikazi rezultatov.Rezultati: Srednji menedžment višje ocenjuje vedenjske kompetence vodij, ki se nanašajo na osebno integriteto, odločanje na podlagi dejstev, pozitivne medsebojne odnose, prepoznavanje dosežkov in razvoj sodelavcev. Mlajša generacija vodij srednjega menedžmenta najvišje ocenjuje vedenjske kompetence, ki določajo pozitivne medsebojne odnose.Organizacija: Povečanje zavedanja vodij, da sta skrb za razvoj zaposlenih in vzpostavitev pristnih, humanih medsebojnih odnosov izrednega pomena.Družba: Primer za izboljšanje vodenja v smeri postavitve sodobnejšega kompetenčnega modela.Originalnost: Na področju obvladovanja kompetenc gre za originalen primer izboljšanja kompetenc, saj izboljšuje kompetence v specifičnem okolju oz. izključno v obravnavanem podjetju.Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Raziskava je omejena na pozitivne vedenjske kompetence vodij. Kot priložnost za nadaljnje raziskave lahko podjetje meri tudi negativne kompetence oz. slepe pege v voditeljstvu, kar bi doprineslo k popolnejši sliki stanja na področju voditeljstva v podjetju.
Ključne besede: kompetence, vodenje, menedžment, avtomobilska industrija, komuniciranje, diplomske naloge
Objavljeno v ReVIS: 20.08.2021; Ogledov: 1917; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh