Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba GIS za prikaz meteoroloških podatkov v prometnem informacijskem sistemu
Franci Smolič, 2010

Opis: Ob slovenskih avtocestah je postavljeno veliko število cestno vremenskih postaj. Glavni del cestno vremenskih postaj je t. i. cestni senzor, ki meri lastnosti vozišča. Ti podatki se prenašajo v nadzorni center DARS-a, kjer so dostopni upravljavcem in vzdrževalcem avtocest. Mislim, da je dostop do določenih podatkov iz teh postaj, seveda v primerni obliki, treba omogočiti vsem voznikom. Cilj magistrske naloge je bil izdelava aplikacije, ki bi voznikom in drugim uporabnikom podatke predstavila na javnem spletnem portalu oziroma preko brezplačne in splošno uporabne programske opreme. Prikaz podatkov z razvito aplikacijo je uporabniku prijazen, pregleden in enostaven. Raziskal sem tudi možnosti nadgradnje oziroma pregledovanja podatkov preko mobilnih telefonov in drugih mobilnih naprav.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: cestno vremenske postaje, baze podatkov, informacijski sistemi, GIS, prikazi podatkov, Google Earth, Google Maps
Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 1843; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (3,87 MB)

2.
Varstvo osebnih podatkov - primer evropskih policijskih evidenc
Tomaž Golob, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: osebni podatki, varstvo osebnih podatkov, policija, Europol, Schengenski sistem, javna varnost, baze podatkov, evidence
Objavljeno: 03.08.2018; Ogledov: 1756; Prenosov: 111
.doc Celotno besedilo (24,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Povečanje prodaje plavalnih tečajev za podjetje Atlantis s prvinami direktnega marketinga
Nenad Utješanović, 2021

Opis: Diplomsko delo obravnava direktni marketing z namenom povečanja prodaje za podjetje BTC, d. d., Vodno mesto Atlantis. V prvem delu diplomskega dela smo predstavili teorijo direktnega marketinga in druge pojme, povezane z njim. V drugem delu smo s pomočjo osebnega intervjuja vodje plavalnih tečajev in z opazovanjem delovnega procesa analizirali dosedanje delo ter podali predloge za izboljšanje na področju direktnega marketinga. Odgovorili smo tudi na vprašanje, ali lahko s prvinami direktnega marketinga povečamo prodajo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: direktni marketing, tržno komuniciranje, baze podatkov, prodajni nagovor oz. sporočilo, psihološki sprožilci, edinstvena prodajna prednost, priporočanje.
Objavljeno: 22.09.2021; Ogledov: 280; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh