Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 67
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Analiza vedenja potrošnikov pri nakupu oblačil blagovnih znamk : magistrska naloga
Sanja Žlavs, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: nakupno vedenje, potrošniki, blagovne znamke, magistrsko delo
Objavljeno v ReVIS: 13.12.2024; Ogledov: 340; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

3.
Analiza zadovoljstva kupcev blagovne znamke Gea : magistrska naloga
Špela Juhart, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: blagovne znamke, zadovoljstvo kupcev, merjenje, magistrsko delo
Objavljeno v ReVIS: 06.12.2024; Ogledov: 466; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

4.
5.
Vloga copywritinga v znamčenju : diplomska naloga
Sara Sabo, 2024, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, copywriting, znamčenje, identiteta blagovne znamke, umetna inteligenca, tržno komuniciranje
Objavljeno v ReVIS: 01.11.2024; Ogledov: 678; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (35,60 MB)

6.
7.
8.
9.
10.
Razvoj marketinga znamke Cockta
Ana Cajhen, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bosta obravnavana obstoj in razvoj blagovne znamke Cockta, ki proizvaja ikonično slovensko brezalkoholno pijačo. Poglobili se bomo v zgodovino blagovne znamke in spremembe njenih marketinških pristopov za povečanje popularnosti in tržnega deleža. Skozi leta obstoja se je Cockta prilagajala potrošniškim trendom in nadaljevala z marketinškimi aktivnostmi, ki so se osredotočale na povezovanje s potrošniki. Skozi razvoj znamke in njenega pristopa k marketingu je Cockta posvečala največ pozornosti kakovosti in ohranjanju tradicionalnih vrednot blagovne znamke. Cockta je dokaz, da kombinacija inovativnosti in prilagodljivosti vodi do uspeha na še tako konkurenčnem trgu.
Ključne besede: Cockta, blagovne znamke, marketing, razvoj blagovne znamke, marketinške akcije
Objavljeno v ReVIS: 26.09.2023; Ogledov: 1423; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (3,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.35 sek.
Na vrh