Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Razširitev poslovnega načrta Toronto Business Academy z vpeljavo ambasadorjev blagovne znamke
Juš Dobnikar, 2017

Opis: Predmet diplomskega dela je razširitev poslovnega načrta 3-tedenske poletne šole Toronto Business Academy (v nadaljevanju TBA) z uvedbo strategije ambasadorjev blagovne znamke. TBA je projekt, ki pod sloganom »Učenje skozi prakso« združuje teoretično znanje s praktičnim ter v visoko konkurenčnem poslovnem okolju, tj. v Torontu v Kanadi, udeležencem omogoča neprecenljivo izkušnjo, ki je lahko pomembna prednost pri iskanju zaposlitve in začetku kariere. Izobraževalne vsebine so v programu združene v okviru predmeta Kultura mednarodnega poslovanja, ki je sestavljen iz petih modulov, ki zajemajo glavna področja poslovanja s kanadske in globalne perspektive: Globalno podjetništvo, Inovacije, Poslovno komuniciranje, Prodaja in marketing ter Globalne finance (tvegani kapital). Ker se je program izkazal kot zelo uspešen, ga bomo začeli širiti, in sicer najprej z vpeljavo strategije ambasadorjev blagovne znamke. Ambasadorji imajo promocijsko in rekrutacijsko vlogo, sama vpeljava strategije pa temelji na zasledovanju naslednjih ciljev: izbor primernih kandidatov za vlogo ambasadorja, načrtovanje njihovih promocijskih aktivnosti in spremljanje delovanja, na podlagi tega pridobivanje udeležencev za program iz različnih kulturnih okolij in z različnim predznanjem ter ustvarjanje prepoznavnosti in pozitivne podobe TBA v javnosti. Dolgoročna vizija TBA je postavitev sorodnega programa drugje po svetu, pri realizaciji te vizije pa bodo z nadaljnjim razvojem strategije vlogo igrali tudi ambasadorji blagovne znamke.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Toronto Business Academy, poletna šola, mednarodno poslovanje, ambasadorji blagovne znamke
Objavljeno: 23.08.2017; Ogledov: 942; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

2.
3.
4.
Prenova blagovne znamke Poštar Pavli
Snežana Arnejčič, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: tržno komuniciranje, blagovne znamke, prenova znamke, otroci, magistrsko delo
Objavljeno: 15.02.2018; Ogledov: 913; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

5.
IDENTITETA IN IMIDŽ BLAGOVNE ZNAMKE COLLEGIUM
Rok Zajc, 2018

Opis: Mladinski turizem je vzpenjajoča oblika turističnih potovanj. Mladi zahtevajo inovativne in pestre produkte, ki jim v družbi omogočajo poistovetenje, edinstvenost ter status. Poleg samega odkrivanja in spoznavanja destinacije, družbe in kulture mora ponudba mladim vzajemno ponujati socialno bohotenje, notranji mir ter izobraževanje. Veliko povpraševanje zahteva pestro ponudbo in pestra ponudba omogoča nepreverjenim in cenenim ponudnikom vstop na trg. Kvaliteta in tradicija sta dragi, trendi kratkoročni in zato potovalne agencije nujno potrebujejo visoko stopnjo prepoznavnosti, izoblikovano identiteto ter pozitiven in želen imidž. Močna blagovna znamka je rešitev za pestro ponudbo ter prepoznavnost v poplavi konkurence. Blagovna znamka je dodana vrednost ponudbi podjetja, stranke v njej najdejo sebe in zapolnijo svoja čustva. Močna blagovna znamka potovalnim agencijam prinaša zvestobo, preverjeno kakovost in pozitivne asociacije, ki jo dvigujejo nad konkurenco ter s tem omogočajo boljše in učinkovitejše poslovanje. Najpomembnejša gradnika blagovne znamke sta identiteta blagovne znamke in imidž blagovne znamke, ki vzajemno omogočata preboj na trgu ter dodano vrednost blagovne znamke v očeh potrošnikov – identiteta kot jasna in globoko razdelana vsebina, ki riše pot vsem upravljalcem blagovne znamke ter imidž, ki predstavlja psihološko vrednost blagovne znamke v očeh potrošnikov. V diplomskem delu predstavljam potovalno agencijo Collegium Mondial Travel, ki je največji ponudnik potovanj za mlade v Sloveniji. Pestra ponudba, zelo širok spekter potrošnikov ter več kot 20-letna tradicija in visoka prepoznavnost na trgu turistične ponudbe so bili ključni pri odločitvi za raziskavo imidža in identitete blagovne znamke Collegium. Prvi del diplomskega dela sem namenil splošnemu poznavanju, vlogi, oblikovanju, različnim vrstam ter gradnikom oz. deležnikom blagovnih znamk. V drugem delu sem podrobneje opredelil identiteto in imidž blagovne znamke ter njune razlike in odnose pri grajenju močne blagovne znamke. Tretji del diplomskega dela je namenjen predstavitvi potovalne agencije Collegium Mondial Travel ter raziskavi imidža in identitete blagovne znamke Collegium.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovna znamka, imidž, identiteta, deležniki blagovne znamke, potovalna agencija.
Objavljeno: 09.03.2018; Ogledov: 604; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

6.
Posebnosti razvoja lastne blagovne znamke v grafični industriji
Klemen Tratar, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovne znamke, vrednotenje, grafična industrija, lastne trgovske znamke
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 496; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (648,55 KB)

7.
8.
Analiza prodaje selektivnih kozmetičnih blagovnih znamk v času finančne krize
Tajda Oblak Lukan, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovne znamke, kozmetika, analiza, raziskave
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 543; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

9.
Repozicioniranje sistema mobilnega plačevanja in skrb za odnose s kupci
Nina Strajnar, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Moneta, mobilno plačevanje, pozicioniranje blagovne znamke, CRM, program zvestobe
Objavljeno: 07.04.2018; Ogledov: 390; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

10.
Poslovni načrt rasti podjetja BPK d. o. o.
Patrik Rozina, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovanje, investicije, blagovne znamke, finančne analize
Objavljeno: 07.04.2018; Ogledov: 452; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (882,68 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh