Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Strategija uporabe družbenih medijev v slovenskih malih podjetjih
Matej Žener, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: družbeni mediji, družabna omrežja, blogi, mikro blogi, deljenje multimedijskih vsebin
Objavljeno: 05.07.2018; Ogledov: 4770; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

2.
Vpliv novodobnih medijev na nakupne odločitve potrošnikov
Aljaž Stošicki, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vedenje potrošnikov, nakupne navade, socialna omrežja, blogi, vlogi, vplivneži, magistrsko delo
Objavljeno: 07.11.2019; Ogledov: 2422; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (648,68 KB)

3.
Vpliv potovalnih blogov na potovalne odločitve
Ana Lesnik, 2020

Opis: Diplomsko delo predstavlja raziskavo na področju potovalnih blogov in predvsem njihovih uporabnikov. Destinacije, o katerih smo podatke včasih iskali v različnih turističnih agencijah ali knjigah, so sedaj predstavljene v obliki potovalnega dnevnika na spletu. Veliko več posameznikov se odloča za takšen način pridobivanja informacij, saj zapisi ponujajo opis celotne izkušnje v nekem kraju. Delo ponuja pregled splošnega razvoja bloga, vpliv potovalnega bloga na turizem in v raziskovalnem delu raziskavo, ki temelji na mnenju naključno izbranih prebivalcev Republike Slovenije o potovalnih blogih. V prvem delu diplomskega dela so opisani temeljni pojmi, v raziskovanem delu diplomskega dela pa so predstavljeni rezultati raziskave.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blog, bloganje, potovalni blogi, turizem, trženje
Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 1564; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh