Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 126
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
OVIRE ZA NADALJNJO RAST DRUŽINSKEGA PODJETJA
Ursula Gawish, 2016

Opis: V današnjem svetu imajo mala in srednje velika podjetja, ki so v večini družinska podjetja, velik pomen za družbo in gospodarstvo. Pomembno je, da razumemo, kaj je družinsko podjetništvo, kakšne so prednosti in slabosti družinskega podjetništva ter s kakšnimi ovirami se takšna podjetja srečujejo pri poslovanju in rasti ter nasledstvu podjetja. Družinsko podjetje lahko opredelimo kot samostojno gospodarsko enoto, ki izvršuje in uresničuje določene naloge na svojem področju in katere člane zraven dela vežejo tudi sorodstvene vezi. Ključno vlogo v smislu vodenja, predstavljanja in razvoja take vrste podjetja igrajo ustanovitelji, hčere in sinovi in priženjeni družinski člani. Problematičnost družinskih podjetij se kljub temu, da so takšna podjetja ena izmed temeljnih oblik podjetništva, ki prispevajo k socialni rasti in ekonomiji države, najbolj kaže v tem, da je njihova življenjska doba izredno kratka. Kako torej strateško vplivati na rast podjetja in zagotoviti primerno nasledstvo in kateri so že znani inhibitorji rasti družinskih podjetij? V diplomskem delu vključujemo tudi študijo primera družinskega podjetja, ki je opravilo proces nasledstva in se srečuje z novimi izzivi in ovirami v povezavi z razvojem in rastjo samega podjetja. V sestavku smo z analizo in identifikacijo ovir pri nasledstvu in nadaljnji rasti podjetja razčlenjeno predstavili poslovanje in možne težave ter nato predlagali ugodne rešitve in preventivne ukrepe za izboljšanje poslovanja družinskega podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: družinsko podjetništvo, nasledstvo, dejavniki nasledstva, ovire pri nasledstvu
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 3220; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (479,68 KB)

2.
Sorazmernost kazni glede na stopnjo ogrožanja v cestnem prometu
Marija Grzinčič Semprimožnik, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: prometna varnost, dejavniki prometne varnosti, kazni
Objavljeno: 31.08.2017; Ogledov: 2994; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

3.
Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih v občinski upravi
Anita Gorinšek, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: motivacija, motivacijske teorije, motivacijski dejavniki, zaposleni, zadovoljstvo
Objavljeno: 28.09.2017; Ogledov: 2816; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

4.
Motivacija zaposlenih, kot temelj uspešnega podjetja
Martina Grešovnik, 2017

Opis: POVZETEK Kako motivirati zaposlene, da bi delali boljše, bolj produktivno, ustvarjalno in bili ob tem zadovoljni, je eno od ključnih menedžerskih vprašanj. Izbira ustreznih motivacijskih orodij je zelo pomembna, saj motivirani ljudje bolje delajo in so bolj predani podjetju, posledično pa vplivajo na poslovni uspeh. Tako pridemo tudi do vprašanja, zakaj ljudje delamo. Enostavnega odgovora ni. Mnogi delajo, da si zagotovijo materialne potrebe, drugi delajo, da bi se uveljavili v določeni organizaciji, tretji pa radi opravljajo svoje delo. Motivi, zakaj človek dela, so torej različni. Pomembno pa je tudi, da posameznik pozna cilje organizacije, vizijo, strategijo in kateri so tisti cilji, ki jih hoče vodja organizacije doseči. Nepoznavanje načrtov in ciljev podjetja vodi v nekakovostno opravljanje dela. Pri takih primerih zaposleni ne morejo biti motivirani za delo, ki ga opravljajo, saj če jim vodja ne predstavi ciljev podjetja, nimajo nobenega zagona za dobro opravljeno delo. V diplomskem delu sem se osredotočila na proučevanje vpliva motivacije zaposlenih na uspešnost podjetja. Motivacija je povezana z nezadovoljenimi potrebami, ki posameznika spodbujajo, da jih zadovolji. Aktivira se šele takrat, ko si posameznik zastavi življenjske cilje, ima želje in vizijo. Zastavljeni cilji, hotenja so tisto, kar začne posameznika motivirati, da začne svojo pot do uresničitve svojih želja in ciljev. Namen diplomskega dela je raziskati teoretični pomen motivacije zaposlenih in opraviti empirično raziskavo v izbranem podjetju, s katero želimo ugotoviti, kateri so tisti dejavniki, ki posameznika spodbujajo k zavzetosti za delo, ki vodi do uspešnosti celotnega podjetja. Z empirično raziskavo, s katero sem analizirala predvsem dejavnike, ki vplivajo na motiviranost zaposlenih, sem ugotovila, da je zaposlenim glavni motivacijski dejavnik plača, kar je razvidno iz rezultatov pri postavljeni hipotezi 2. Kljub temu pa je iz hipoteze 1 razvidno, da jim takoj za plačo veliko pomeni tudi pohvala. Prav tako ugotavljam, da anketirani motiviranost povezujejo z individualno uspešnostjo in uspešnostjo organizacije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Ključne besede: motivacija, zaposleni, uspešnost podjetja, motivacijski dejavniki, komunikacija, odnosi, kariera.
Objavljeno: 03.10.2017; Ogledov: 4391; Prenosov: 358
.pdf Celotno besedilo (982,30 KB)

5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh