Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Vpliv vodenja na organizacijsko klimo
Modic Darja, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: management, vodenje, organizacijska klima, dimenzije
Objavljeno: 15.01.2021; Ogledov: 489; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (1000,86 KB)

4.
Organizacijska klima na javnem štipendijskem, razvojnem, invalidskem in preživninskem skladu
Patricija Zakrajšek, 2020

Opis: Diplomsko delo se obravnava organizacijsko klimo v organizaciji Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad. Glede na to, da danes služba predstavlja precejšen del našega življenja, je pomembno, da se v delovnem okolju počutimo dobro, da se razumemo s sodelavci in vodstvom. Za prijetno in ugodno organizacijsko klimo je v največji meri odgovorno vodstvo. Od tega je namreč odvisno, ali bo kolektiv deloval enotno in kot uspešen tim, ki skupaj stremi k uresničevanju ciljev podjetja. Vpliv organizacijske klime na uspešnost podjetja je zelo močan. Pozitivna organizacijska klima, ki je ustrezna za učenje, hitro prilagajanje nastalim spremembam, razvoj zaposlenih ipd., bo povečala rast, razvoj in konkurenčnost organizacije. Organizacije so uspešne toliko časa, dokler imajo ustrezno klimo. Klima pa je ustrezna toliko časa, dokler je uspešna tudi organizacija. Podatek o stanju klime je zelo pomemben. Pri merjenju le-te se bomo osredotočili na več dimenzij, ki jih bomo podrobno opisali v diplomskem delu. Na Javnem štipendijskem, razvojnem, invalidskem in preživninskem skladu bomo opravili raziskavo organizacijske klime na podlagi projekta SiOK in prikazali rezultate po posameznih dimenzijah
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: organizacijska klima, dimenzije, zadovoljstvo zaposlenih, uspešnost podjetja, preučevanje in merjenje organizacijske klime.
Objavljeno: 17.02.2021; Ogledov: 590; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

5.
Odnos med kulturnimi vrednotami in zaznavo korupcije
Andreja Terpotec, 2021

Opis: Vzroki za korupcijo so lahko posameznik, sistem in kultura. Ti vzroki so soodvisni in globoko zakoreninjeni v kulturi te družbe. Kulturo je mogoče razumeti kot način, na katerega določena družba živi, dela, misli in rešuje svoje eksistencialne probleme. Izraz kultura je razmeroma širok pojem, za katerega obstaja več različnih opredelitev, odvisno od obravnavane znanstvene discipline. Komunikacija s korupcijo poteka preko formalnih institucij in družbenih norm, ki se lahko razlikujejo od države do države. Vrednote in prepričanja ne vplivajo samo na spoštovanje družbenih norm, saj delež ljudi, ki se drži norm, vpliva na posameznikovo prepričanje o vrednotah, na katerih temelji norma, in posledično na verjetnost, da bodo normo ponotranjili drugi, vključno s prihodnjimi generacijami. V prvem sklopu začetka teoretičnega dela so predstavljene kultura, kulturne dimenzije in Hofstedejev okvir dimenzioniranja nacionalne kulture. Kulturo in njene dimenzije obravnava sociološka znanost, vendar gre za splošen in delni pristop. Preučili smo kulturo, ki kot sistem vrednot komunicira s korupcijo preko formalnih inštitucij in družbenih norm, ki se razlikujejo med državami. Predstavljene so oblike korupcije, vzroki za nastanek korupcije in učinki korupcije. Poudarek je na preučevanju odnosa Hofstedejevih dimenzij kulture in korupcije. Analizirali smo posledice učinkov kulturnih dimenzij na zaznavo korupcije. V drugem sklopu smo preučili primerjave determinant nacionalnih kultur skandinavskih držav Švedske in Danske ter Slovenije z vidika Hofstedejevih kulturnih dimenzij. Narejena je bila primerjalna analiza preučevanih držav z vidika kulturnih dimenzij in korupcije, ki jo zaznavajo. V zaključnem delu so podani predlogi za izboljšanje pravne in institucionalne ureditve boja proti korupciji.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kultura, kulturne dimenzije, korupcija
Objavljeno: 06.07.2021; Ogledov: 574; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (6,09 MB)

6.
Upravljanje z medkulturnimi razlikami pri poslovanju s kitajskimi poslovnimi partnerji v slovenskih podjetjih
Nina Lukman, 2012

Opis: Raziskava se ukvarja s kulturnimi razlikami med Slovenijo in Kitajsko v poslovni sferi, kakor jih doţivljajo in odpravljajo intervjuvani slovenski poslovneţi. Prvi del naloge predstavlja teoretični okvir raziskave, kjer smo obravnavali kompleksnost pojma kultura, ovire medkulturne komunikacije ter predstavili kulturne dimenzije po Hofstedeju, Trompenaarsu, Hallu ter Lewisu. Zadnji del tega dela naloge predstavlja krajši opis slovenske in kitajske nacionalne in poslovne kulture z nekaterimi poudarki. Temu sledi analiza zbranega gradiva, ki temelji predvsem na omenjenih kulturnih dimenzijah in nekaterih ključnih konceptih kitajske poslovne in ekonomske kulture. Največja kulturna razdalja med drţavama se je pokazala pri odnosu do časa, razdalji v moči in stopnji izogibanja negotovosti, ki povzročajo največ nesporazumov in nerazumevanja na slovenski strani. Tem se pridruţi še poudarek na omreţjih, varovanju obraza in uglajenem vedenju. V slovenskih podjetjih se zavedajo različnosti poslovnih sfer obeh deţel, vendar se kulturna občutljivost posameznikov razlikuje. Kitajskim poslovnim partnerjem se večinoma prilagodijo in kaţejo zanimanje za kitajsko kulturo, čeprav se ne vedno vţivijo v vse njene posebnosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovna kultura, ekonomska kultura, kulturne dimenzije, medkulturna komunikacija, Slovenija, Kitajska, polstrukturirani intervju
Objavljeno: 27.07.2021; Ogledov: 392; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

7.
Analiza organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih v izbrani banki
Barbara Purkart, 2021

Opis: Sodobne razmere predstavljajo organizacijam nove izzive in priložnosti, kar vpliva na organizacijsko klimo. Pomembno je njeno poznavanje, zaznavanje sprememb in ukrepanje, da bo čim bolj ugodna. V magistrskem delu na primeru izbrane banke obravnavamo organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih. V teoretičnem delu smo z metodo deskripcije predstavili aktualna izhodišča avtorjev in dimenzije klime. V empiričnem delu smo z anketo in intervjuji pridobili ključne ugotovitve, podali usmeritve za izboljšave. Sintetična analiza rezultatov je poglobila vpogled v dimenzije in dejavnike vpliva na zaznavanje organizacijske klime. Priporočila so uporabna za druge organizacije s podobnimi lastnostmi in so ali bodo imela izkušnje reorganizacije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, merjenje zadovoljstva zaposlenih, dimenzije organizacijske klime
Objavljeno: 13.11.2021; Ogledov: 330; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh