Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 39
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Oblikovanje in implementacija grafičnega uporabniškega vmesnika za računalniško igro : diplomska naloga
Aleš Gačnik, 2024, diplomsko delo

Opis: S tem diplomskim delom želimo pokazati, da lahko vsak začne z izdelavo svojega grafičnega računalniškega vmesnika za videoigre, saj je mogoče grafični uporabniški vmesnik za videoigre izdelati z brezplačno programsko opremo, ki je dostopna vsem na internetu. Hkrati pa se želimo naučiti, kako narediti dober grafični vmesnik in kakšna so pravila za njegovo izdelavo.
Ključne besede: grafični uporabniški vmesnik, razvoj videoigre, Godot, Blender, Krita, slovanska mitologija, dizajn
Objavljeno v ReVIS: 03.12.2024; Ogledov: 308; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (4,83 MB)

3.
4.
Koncept likov za video igro : diplomska naloga
Evelin Miklavec, 2024, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, karakter, značaj, oblikovanje, junak, dizajn karakterjev
Objavljeno v ReVIS: 12.10.2024; Ogledov: 477; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (6,07 MB)

5.
Ilustracija otroške knjige "Moj prvi kristal" : diplomska naloga
Ema Vihtelič, 2024, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, ilustracija, otroške knjige, kristal, dizajn
Objavljeno v ReVIS: 12.10.2024; Ogledov: 362; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (38,52 MB)

6.
7.
8.
Prenova počitniške hiše v Istri : diplomsko delo
Iza Pajić, 2023, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, prenova, počitniška hiša, Istra, notranji dizajn
Objavljeno v ReVIS: 09.11.2023; Ogledov: 1020; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (12,90 MB)

9.
10.
Pomen uporabniške izkušnje (UX design) pri načrtovanju grafičnih uporabniških vmesnikov : diplomska naloga
Nikolina Strniša, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo želeli ugotoviti, kako pomembna je uporabniška izkušnja pri oblikovanju grafičnega vmesnika, da je ta uporabniško usmerjen oz. enostaven, aplikativen in prijeten za uporabo ter vizualno privlačen. V teoretičnem delu naloge smo razložili in pojasnili, kaj je uporabniška izkušnja, ključne elemente za razumevanje sistema ter dejavnike, ki vplivajo na njo. V tem delu smo opisali in določili tudi tehnike, ki se uporabljajo za zbiranje podatkov o izkušnjah in mnenjih uporabnikov; nato smo pojasnili uporabniški vmesnik ter pomembnost in vpliv oblikovanja (dizajna) na uporabnike in njihova čustva. V empiričnem delu smo anketirali 50 ljudi glede njihove uporabniške izkušnje pri uporabi grafičnih vmesnikov ter na osnovi tega naredili interaktivni prototip spletne strani podjetja TIM IT. S pomočjo teoretičnega in empiričnega dela diplomske naloge smo odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja in hipoteze.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, uporabniško usmerjeni dizajn, grafični uporabniški vmesnik, spletno poslovanje, prototip spletne strani, InVision Studio
Objavljeno v ReVIS: 20.09.2023; Ogledov: 1353; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (3,51 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh