1. Vloga digitalnih vplivneže v v prodaji v sodobni družbi : magistrska nalogaŽiga Muha, 2025, magistrsko delo Opis: Namen magistrske naloge je bil raziskati vpliv digitalnih vplivnežev na sledilce in ugotoviti njihovo vlogo pri nakupnih namerah potrošnikov. Skozi raziskovanje smo ugotovili, da aktivnosti digitalnih vplivnežev ne vplivajo močno na nakupne namere potrošnikov. Digitalni vplivneži vplivajo na nakupne namere potrošnikov predvsem s svojo verodostojnostjo, dobro vsebino ter popusti, ki jih zagotavljajo. Na dojemanje vpliva digitalnih vplivnežev pri nakupnih namerah potrošnikov najbolj vpliva starost, saj je mlajšim bolj pomembna strokovnost, nepristranskost in iskrenost digitalnih vplivnežev ter da se lahko poistovetijo z njimi glede podobnih vrednot in okusa. Na zaupanje kupcev v določeno blagovno znamko lahko digitalni vplivneži s svojimi aktivnostmi vplivajo na način, da za določen izdelek ponudijo popust, prav tako pa mora biti jasno razvidno, da digitalni vplivnež uporablja izdelek ali storitev v njegovem vsakdanjem življenju. Ključne besede: digitalni mediji, družbena omrežja, digitalni vplivneži, blagovna znamka, spletno nakupovanje Objavljeno v ReVIS: 28.03.2025; Ogledov: 132; Prenosov: 3
Celotno besedilo (4,44 MB) |
2. Svetovni prvaki v promociji : kako zgraditi močno ekipo za promocijo na socialnih omrežjihAna Vidic Kostevc, Hana Cerovšek, Megi Lopuh, 2024, slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid Opis: Priročnik "Svetovni prvaki v promociji: Kako zgraditi močno ekipo za promocijo na socialnih omrežjih" ponuja celovit pregled ključnih vlog, odgovornosti in kompetenc, potrebnih za učinkovito delovanje promocijske ekipe.
Prvi del priročnika se osredotoča na organizacijsko strukturo ekipe. Podrobno opisuje vloge ključnih članov, kot so manager promocije, kreativni direktor, specialist za digitalni marketing, tekstopisec, fotograf in grafični oblikovalec, ter pojasnjuje njihove odgovornosti in medsebojno povezanost pri uspešni izvedbi promocijskih kampanj.
Drugi del priročnika vključuje intervjuje s tremi uspešnimi podjetji, ki se ukvarjajo z oglaševanjem in promocijo na družbenih omrežjih. Ti vpogledi ponujajo dragocene izkušnje in praktične primere, kako zgraditi in voditi visokozmogljive ekipe za promocijo.
Takšen priročnik je ključnega pomena za vzpostavitev jasnih pričakovanj, spodbujanje timskega dela in utrjevanje profesionalnih standardov v hitro razvijajočem se okolju oglaševalske industrije. Ključne besede: socialna omrežja, družbena omrežja, promocija, manager promocije, kreativni direktor, specialist za digitalni marketing, tekstopisec, fotograf, grafični oblikovalec, priročniki Objavljeno v ReVIS: 20.01.2025; Ogledov: 234; Prenosov: 1
Celotno besedilo (1012,17 KB) |
3. |
4. |
5. ANALIZA SPLETNIH OBJAV NA DRUŽBENIH OMREŽJIH TREH PRIZNANIH GLOBALNIH E-COMMERCE PODJETIJAleš Mežič, 2024, ni določena Opis: V diplomskem delu analiziram tri globalna e-commerce podjetja, Shein, AboutYou in Fashionova, ter njihove marketinške pristope na Facebooku, Instagramu in TikToku. Analiza razkriva pomen družbenih omrežij za ta podjetja in njihov odziv na hitro rastoče tehnološko in socialno okolje. Facebook je med platformami najbolj uveljavljen, medtem, ko Instagram in TikTok postajata vse pomembnejša zaradi svojih inovativnih funkcij. Z uporabo premišljenih strategij in kakovostne vsebine lahko podjetja dosegajo več uporabnikov ter povečujejo prepoznavnost in prodajo preko organskih in plačanih objav. Ključne besede: Družbena omrežja, marketing, marketinška orodja, objave na družbenih omrežjih, analiza. Objavljeno v ReVIS: 26.09.2024; Ogledov: 406; Prenosov: 5
Celotno besedilo (2,25 MB) |
6. Vpliv družbenih omrežij na samopromocijo mikro podjetij : magistrska nalogaAnja Legan, 2024, magistrsko delo Opis: Od uvedbe interneta so se tržne strategije precej spremenile. Podjetja ne uporabljajo več le tradicionalnih načinov oglaševanja svojih izdelkov ali storitev, temveč se usmerjajo h kombinaciji tradicionalnih in digitalnih strategij. Zaradi tega razloga uporaba družbenih omrežij za samopromocijo predstavlja optimalno strategijo za razvoj in doseganje ciljev mnogih podjetij. Učinkovita oblika samopromocije so lahko tudi strateška sodelovanja in partnerstva. Če se posamezniki ali podjetja povežejo z vplivneži, lahko podjetja s povezovanjem pridobijo na prepoznavnosti in verodostojnosti podjetja oziroma blagovne znamke. V magistrskem delu smo z izsledki intervjuja pridobili informacije o izzivih, prednostih in izkušnjah podjetij, ki svojo samopromocijo izvajajo na družbenih omrežjih, s pomočjo rezultatov ankete pa smo dobili vpogled v izkušnje uporabnikov, ki na družbenih omrežjih spremljajo različna podjetja. Ključne besede: družbena omrežja, samopromocija, trženje, mikro podjetja, vplivneži Objavljeno v ReVIS: 16.05.2024; Ogledov: 897; Prenosov: 47
Celotno besedilo (1,73 MB) |
7. Družbena omrežja in svet alternativnih resnicLarisa Krajnik, 2024, ni določena Opis: Diplomska naloga temelji na, po oceni mnogih, zelo aktualni temi, in sicer temi družbenih omrežij in z njimi povezanimi prirejenimi resnicami. Dandanes ima skoraj vsak posameznik odprt uporabniški račun na vsaj eni od mnogih družbenih aplikacij, ki so namenjene združevanju ljudi na daljavo, deljenju raznih vsebin in informacij, zabavi itd. Te pa imajo tudi svojo temno plat, ki na osebo včasih močno vpliva, če se ji prepusti brez kritičnega premisleka. V aplikacijah svoja življenja namreč zelo hitro in enostavno prilagodimo določenim standardom in pričakovanjem s pomočjo filtrov, manipulacijo svetlobe in informacij. Posledice so za posameznika lahko vse prej kot zanemarljive.
Do končnih ugotovitev smo prišli s pregledovanjem strokovne literature in empiričnim raziskovanjem, ki smo ga izvedli v obliki socialnega eksperimenta, ankete in intervjuja. Pri prvih dveh metodah so v raziskavi sodelovali uporabniki družbenih omrežij Facebook in Instragram, torej predvsem mlajša generacija med 15. in 25. letom, intervju pa smo opravili s srednješolsko strokovno delavko.
Rezultati so pokazali pričakovano in sicer, da nekdo z minimalnim trudom lahko ljudi prepriča, da je laž pravzaprav resnica, če le ve kje je meja. V primeru, da z nečem zapretirava ga znanci, kaj hitro razkrinkajo.
Tekom raziskovanja pa smo prišli tudi do spodbudne ugotovitve in sicer, da so mlajše generacije vse bolje seznanjene s težavami, povezanimi s prekomerno uporabo družbenih omrežjih in se pred njihovim nastankom že znajo do neke mere zaščititi, v primeru pojava težav pa si tudi ustrezno pomagati. Ključne besede: družbena omrežja, mladostniki, manipulacija, izkrivljanje resnice, težave Objavljeno v ReVIS: 09.05.2024; Ogledov: 829; Prenosov: 15
Celotno besedilo (2,51 MB) |
8. |
9. |
10. |