1. Varstvo podatkov in odškodninska odgovornost v okviru odprtega bančništva : magistrsko deloNina Frkovič, 2024, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu so osrednja tema storitve odprtega bančništva ‒ to so storitve odreditve plačil in storitve zagotavljanja informacij o računih, ki jih (praviloma) nudijo t.i. tretji ponudniki plačilnih storitev. Tematika je v uvodnih poglavjih postavljena v širši kontekst, kjer je predstavljeno ozadje nastanka teh storitev, ter glede na hiter razvoj na področju trga plačil tudi nekatere inovativnerešitve na področju plačil in plačevanja. V nadaljevanju so v magistrskem delu podrobneje obravnavane storitve odprtega bančništva, to sta storitvi zagotavljanja informacij o računih in odreditve plačil, kdo jih izvaja in pod kakšnimi pogoji. Poudarek v magistrskem delu je na varstvu podatkov, zlorabi podatkov in odškodninski odgovornosti. Pri pripravi magistrskega dela so bile rabljene različne metode družboslovnega raziskovanja. Z metodo deskripcije so definirani različni pojmi. Analiza in interpretacija sta bili rabljeni pri preučitvi pravne podlage za izvajanje storitev odprtega bančništva, pri opisu razvoja teh storitev pa zgodovinska metoda. Pri povzemanju rezultatov raziskave smo uporabili sintetično metodo ter pri navajanju citatov metodo kompilacije. Poleg omenjenih smo se poslužili še induktivnein deduktivne metode. Namen magistrskega dela je bil predstaviti storitve odprtega bančništva in v okviru tega analizirati, kako je urejeno varstvo podatkov uporabnika. Ključni cilji dela so bili poleg proučitve pravne podlage prav tako še analizirati, kako je pri teh storitvah zagotovljeno varstvo podatkov uporabnika ter kakšno pravno varnost imajo uporabniki v primeru, če do zlorabe pride. Ključna ugotovitev magistrskega dela je, da je varstvo podatkov v okviru različnih pravnih podlag ustrezno naslovljeno. Glede na dejstvo, da podatki o zlorabah v okviru odprtega bančništva niso javno dostopni, hkrati niso mogli biti rabljeni v magistrskem delu. Samo magistrsko delo in njegove ugotovitve dajejo ustrezne temelje za morebitne nadaljnje analize, sploh v primeru, ko/če bodo podatki na voljo. Ključne besede: odprto bančništvo, storitev odreditve plačil, varstvo podatkov, zloraba podatkov, odškodninska odgovornost Objavljeno v ReVIS: 10.07.2024; Ogledov: 787; Prenosov: 16
Celotno besedilo (1,15 MB) |
2. |
3. |
4. |
5. Elektronsko bančništvo v Sloveniji : diplomsko deloSuzana Založnik, 2011, diplomsko delo Ključne besede: Ekonomija, elektronsko bančništvo, internet, elektronske prodajne poti, Klik NLB, bančni avtomati, telefonsko bančništvo, fizične osebe, pravne osebe Objavljeno v ReVIS: 20.01.2021; Ogledov: 2680; Prenosov: 127
Celotno besedilo (625,00 KB) |
6. Neuporaba elektronskega bančništva strank Delavske hranilnice, d. d., Ljubljana : magistrska nalogaPeter Puhovski, 2020, magistrsko delo Ključne besede: elektronsko poslovanje, e-poslovanje, e-bančništvo, spletno bančništvo, mobilno bančništvo, tveganje, varnost poslovanja Objavljeno v ReVIS: 08.01.2021; Ogledov: 3760; Prenosov: 125
Celotno besedilo (754,28 KB) |
7. |
8. |
9. |
10. Near field communication (NFC) kot nov način za uporabo bančnih storitev : diplomska nalogaGregor Godler, 2015, diplomsko delo Opis: Način plačevanja bodisi v trgovini ali na banki je že od nekdaj isti, spreminja se samo tehnologija izvedbe plačila oziroma transakcije. Nekoč smo morali iti fizično na banko, da smo izvedli transakcijo, danes pa lahko s plačilno kartico izvedemo plačilo skoraj povsod ali pa kar doma s svojega računalnika, vse pogosteje pa tudi kar s svojega pametnega telefona. Pametni telefon je naprava, ki bo nadomestila naše denarnice in nam olajšala vsakodnevna opravila. Tudi pametni telefoni so z vsakim dnem bolj napredni, dobivajo novo tehnologijo in prinašajo nove izzive. Tak primer je brezstična tehnologija NFC, ki so jo s pridom izkoristili ponudniki plačilnih kartic kot tudi izdelovalci pametnih telefonov. V celotnem plačilnem sistemu je med seboj povezanih veliko različnih akterjev, ki jih bom preučil in preveril, ali smo že pripravljeni na brezstično plačevanje, ter izpostavil trenutne slabosti brezstične tehnologije. Ključne besede: brezstično plačevanje, brezstična tehnologija, NFC, Near field communication, bančništvo, varnost, transakcije, spletna banka Objavljeno v ReVIS: 22.08.2018; Ogledov: 3586; Prenosov: 138
Celotno besedilo (2,56 MB) |