Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Načrtovanje blagovne znamke za generacijo Z : diplomsko delo
Klara Lotrič, 2025, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, generacija Z, celostna grafična podoba, dizajn trendi, blagovna znamka
Objavljeno v ReVIS: 25.05.2025; Ogledov: 266; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (3,91 MB)

3.
Generacija Z in podjetništvo: priložnosti v digitalni dobi
Lara Zorko, 2025, ni določena

Opis: Predstavniki generacije Z se bistveno razlikujejo od predstavnikov prejšnjih generacij. Odraščali so v obdobju tehnološkega napredka in digitalizacije, zaradi česar so postali tehnično podkovani in odprti za nove priložnosti. V podjetniškem okolju digitalne dobepredstavljajo prelomnico, saj se ne le prilagajajo, ampak tudi aktivno oblikujejo sodobno delovno okolje. Kljub številnim prednostim, kot so podjetniški duh, tehnično znanje in zavedanje o družbeni odgovornosti, se na svoji poti spoprijemajo z izzivi. Med temi so prevelika delovna obremenitev, nezadovoljstvo z delom, pomanjkanje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem ter strah pred neuspehom. Kljub izzivom se pripadniki generacije Z zavedajo pomena nenehnega učenja, osebne rasti in inovativnosti, kar jim omogoča, da aktivno oblikujejo prihodnost dela. Kljub vsemu sta zanje pri poklicnem odločanju odločilna dejavnika stabilnost in varnost zaposlitve. Razumevanje potreb in izzivov predstavnikov generacije Z je ključno za razvoj podpornih strategij, ki bi mladim omogočile uspeh in pripomogle k rasti podjetniške kulture. Med njimi je največ zanimanja za tehnološki in storitveni sektor, medtem ko sta kmetijstvo in zdravstvo zanje najmanj privlačna. Digitalna preobrazba omogoča mladim dostop do globalnih trgov in novih poslovnih priložnosti, a kljub temu številni izzivi ostajajo. Pomanjkanje finančnih virov ostaja ena izmed največjih ovir. Predstavniki generacije Z kot svoje prednosti vidijo predvsem inovativnost, kreativnost in prilagodljivost. Prisoten pa je tudi strah pred neuspehom in pomanjkanjem potrebnega znanja ali izkušenj, zato je pomembno, da se razvijejo podporni mehanizmi, ki mladim omogočijo izkoriščanje njihovih potencialov in zmanjšajo občutek negotovosti.
Ključne besede: generacija Z, tehnološki napredek, digitalizacija, podjetniško okolje, poslovne priložnosti.
Objavljeno v ReVIS: 24.04.2025; Ogledov: 247; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

4.
Mobing v luči generacije Z : magistrska naloga
Alenka Koprivc, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: nasilje, nasilje na delovnem mestu, mobing, generacija Z, medosebni odnosi, delovna okolja
Objavljeno v ReVIS: 17.01.2025; Ogledov: 398; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

5.
6.
VPLIV PSIHOLOŠKIH SPROŽILCEV NA GENERACIJO Z PRI PRODAJI V FIZIČNI TRGOVINI NA PRIMERU OBLAČILNE INDUSTRIJE
Nik Lacić, 2024, ni določena

Opis: Vpliv psiholoških sprožilcev na nakupno vedenje generacije Z v oblačilni industriji zahteva poglobljeno razumevanje tržnih pristopov. Generacija Z, odraščajoča v digitalni dobi, ima edinstvene nakupne navade, kar predstavlja izziv za fizične trgovine. Diplomsko delo raziskuje, kako psihološki sprožilci vplivajo na nakupne odločitve generacije Z v fizičnih trgovinah z oblačili. Identificira ključne sprožilce, ki povečujejo privlačnost izdelkov in ustvarjajo pozitivne nakupovalne izkušnje. Izvedeni so bili sinteza in povzemanje navedene literature ter analiza sekundarnih statističnih podatkov iz člankov in spletnih virov. Uporabljena sta bila kvalitativni in kvantitativni pristop. Raziskava je potrdila pomembno vlogo psiholoških sprožilcev pri oblikovanju nakupnih odločitev generacije Z.
Ključne besede: Psihološki sprožilci, generacija Z, oblačilna industrija, fizična trgovina, tržno komuniciranje, nakupno vedenje.
Objavljeno v ReVIS: 15.12.2024; Ogledov: 525; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (828,38 KB)

7.
UČINKOVITOST MARKETINŠKIH STRATEGIJ PRI CILJNI PUBLIKI: GENERACIJA Z
Amaris Djordjević, 2024, ni določena

Opis: Lahko bi rekli, da je danes učinkovita marketinška strategija misterioznost. Obstajajo različna prepričanja o tem, kaj naj bi pri ciljni publiki, generaciji Z, delovalo, vendar se včasih zdi, da nič zares ne deluje. Cilj našega raziskovanja je ugotoviti, kako se na marketinška sporočila odziva generacija Z ter na kakšen način spremljajo in nadzorujejo odzive tisti, ki marketinška sporočila ustvarjajo. V teoretičnem delu bomo predstavili osnove marketinga, njegov razvoj, tradicionalni in digitalni marketing ter nevromarketing in gverilski marketing. V drugem delu bomo s pomočjo kvalitativnih metod preučili odzive generacije Z ter razmišljanje ustvarjalcev marketinških sporočil.
Ključne besede: Marketing, marketinško sporočilo, marketinške strategije, generacija Z, učinkovitost marketinških sporočil.
Objavljeno v ReVIS: 27.09.2024; Ogledov: 691; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (3,40 MB)

8.
Digitalizacija študentskih organizacij
Uroš Novak, 2024, ni določena

Opis: Svet je postal digitalen, zato smo se v magistrskem delu lotili proučevanja digitalizacije študentskih organizacij v Sloveniji. S pomočjo anketnega vprašalnika smo prišli do odgovorov, v kakšnem obsegu organizacije uporabljajo digitalne tehnologije. Rezultati so pokazali, da so študentske organizacije različno digitalizirane. Nekatere izmed njih so resno zagrabile trend, ki ga ponuja tehnologija, medtem ko druge nekoliko zaostajajo in je pred njimi razburljiva in izzivov polna prihodnost. Na koncu raziskovalne naloge smo podali svoj komentar in predloge za izboljšave na področju digitalizacije enega izmed (naj)pomembnejših segmentov slovenske družbe.
Ključne besede: digitizacija, digitalizacija, digitalna transformacija, digitalna ekonomija, generacija Z, študentske organizacije, digitalna zrelost, kibernetska varnost
Objavljeno v ReVIS: 26.09.2024; Ogledov: 860; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

9.
Mobing v luči generacije Z : magistrska naloga
Alenka Koprivc, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: nasilje, nasilje na delovnem mestu, mobing, generacija Z, medosebni odnosi, delovna okolja
Objavljeno v ReVIS: 02.07.2024; Ogledov: 770; Prenosov: 11

10.
Razvoj proceduralne generacije v okolju Unity : magistrska naloga
Aljaž Blatnik, 2023, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi opišemo in razvijemo proceduralno generacijo v razvojnem okolju Unity. V prvem delu naloge raziščemo zgodovino razvoja proceduralne generacije ter nato primerjamo tri aktualne igre, ki uporabljajo proceduralno generacijo, vendar pa se med seboj razlikujejo po obsežnosti uporabe proceduralne generacije. Nato vse izmed aktualnih iger primerjamo med seboj ter tudi s približki, ki ne vsebujejo proceduralne generacije. V zadnjem delu teoretičnega dela opišemo uporabljena orodja za lasten razvoj proceduralne generacije. Na koncu predstavimo še dva sistema proceduralne generacije, ki jih razvijemo sami. Prvi pristop uporablja algoritem naključne hoje, medtem ko drugi pristop za osnovo uporablja Perlinov šum. Opišemo tako delovanje posamezne proceduralne generacije kot tudi programsko kodo ter nato predstavimo še lastne ugotovitve.
Ključne besede: proceduralna generacija, Unity, naključna hoja, Perlinov šum, programiranje
Objavljeno v ReVIS: 20.09.2023; Ogledov: 1894; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (5,05 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh