Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Upravičenost uporabe zemeljskega plina v prometu
Miloš Novak, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zemeljski plin, alternativno gorivo, CNG, pogonsko gorivo, polnilnice, stisnjen zemeljski plin, emisije toplogrednih plinov
Objavljeno: 15.05.2019; Ogledov: 2701; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

3.
Predelava vozila na avtoplin (LPG)
Lovro Opeka, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: avtoplin, bencinski motor, naftni plin, pogonsko gorivo, točilna mesta, LPG, predelava vozila
Objavljeno: 16.05.2019; Ogledov: 2105; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

4.
Elektro mobilnost v Ljubljani
Rok Fabjan, 2022

Opis: Slovenija je dežela številnih naravnih danosti, izjemnega okolja in rastlinsko-živalske raznovrstnosti. Zavedanje, da to bogastvo v danem trenutku ni naše, ampak pripada našim otrokom je ključnega pomena. Zato so varstvo narave in okolja, skrb za čistost zraka, vode in tal, omejitev onesnaževanja okolja in podnebnih sprememb naše prednostne naloge, katere je potrebno udejanjiti v sedanjosti. Koncept rešitve trajnostnega prometa na splošno, spodbujanje javnega potniškega prometa, trajnostnega tovornega prometa in nemotoriziranih oblik prometa ter spodbude za izboljšanje učinkovitosti vozil, vožnje in zasedenosti vozil ter rabe goriv z nizkimi emisijami ogljikovega dioksida pa so osrednje prvine, ki jih je potrebno upoštevati v kolikor želimo naše okolje ohraniti. V diplomskem delu proučujem mesto Ljubljana, ki je s svojo centralno vlogo in kot metropola Slovenije vsako leto prometno bolj obremenjena. Nekatera evropska mesta se s problemi na področju prometa že bolj ali manj uspešno soočajo in uporabljajo rešitve, ki bi lahko bile primerne tudi za mesto Ljubljana. Zavedamo se, da obstoječe omrežje javnega potniškega prometa v Ljubljani ni optimalno. Ena izmed možnosti, ki bi Ljubljani lahko povečala privlačnost in kakovost regije kot lokacije za bivanje, izobraževanje, delo in obiskovanje je prenova javnega potniškega prometa. Učinek prenove bi vsekakor rezultiral v potencialu sinergijskih razvojnih učinkov na številnih področjih, kar bi povečalo samo mednarodno konkurenčnost regije. Na ravni Evrope so obravnavani evropski pravni akti za področje razvoja prometnega sistema. Slednji že zahtevajo in hkrati omogočajo izvajanje številnih ukrepov. Nekateri akti določene ukrepe le spodbujajo, skupno pa delujejo v funkciji trajnostnega razvoja prometnega sistema. V raziskavi je na podlagi razpoložljivih podatkov zasnovan predlog o načinu kako doseči dovolj visoko raven kakovosti storitve in prilagojenost potrebam uporabnikov javnega potniškega prometa. Podatki pridobljeni tekom analize nam omogočajo oblikovanje najprimernejše strategije obstoječega javnega prevoza. Slednji kažejo, da možnost modernizacije javnega prevoza s sodobnimi in inovativnimi storitvami obstaja, katerih glavni cilj je zadovoljstvo uporabnikov in usklajenost z razvojnimi potrebami. Slednje pa ob doseženi visoki ravni kakovosti storitve in prilagojenosti potrebam uporabnika lahko zagotovi le integriran javni prevoz v Ljubljanski urbani regiji. Pri tem smo na podlagi izkušenj iz drugih mest vzpostavili kriterije, ki jih naj vsebuje prenovljeno omrežje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: elektro mobilnost, javni potniški promet, trajnostni promet, e-gorivo, podzemna železnica v Ljubljani
Objavljeno: 13.01.2023; Ogledov: 461; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (2,92 MB)

5.
Analiza vpliva cen nafte na dobičkonosnost: primer transportnega podjetja
Nuša Klaut, 2022

Opis: V diplomskem delu je predstavljena analiza vpliva cen nafte na dobičkonosnost v transportnem podjetju Prevozništvo Klaut, d. o. o. Predstavljen je primer avtocestnega prevoza A in B na relaciji iz Vrtojbe v Bergamo (Italija). Voznik v petih urah prevozi 350 kilometrov, cena transporta pa je 450,00 EUR. Podjetje ima zastavljeno ciljno dobičkonosnost 15 %. Če se gorivo podraži za več kot 10 %, je podjetje primorano dvigniti prodajno ceno transporta. Rešitev za dvig cen prevoza ob podražitvi goriva je sklepanje pogodb z dodatnim členom o gorivu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Gorivo, dobičkonosnost, prodajna cena, stroški, prevozna pogodba.
Objavljeno: 11.02.2023; Ogledov: 513; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (893,83 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh