Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 25
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Oblikovanje vizualne identitete umetnika : diplomska naloga
Lana Herman, 2024, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, umetnik, vizualna identiteta, likovna umetnost, grafično oblikovanje
Objavljeno v ReVIS: 27.08.2024; Ogledov: 133; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (50,72 MB)

5.
6.
Vodenje in organizacija podjetja za grafično oblikovanje vizitk : priročnik za vodje organizacij za grafično oblikovanje
Nina Jakomin, Ana Levačič, Patricija Radelj, 2023, strokovna monografija

Opis: V pripravi na priročnik smo kontaktirale tri organizacije: Cheelot Creative Visuals, Camera d.o.o. in Agencija Pakt d.o.o. z namenom pridobiti vpogled v ključne prakse in izzive, s katerimi se te organizacije srečujejo v svojem vsakdanjem poslovanju. Cilj našega priročnika je združiti njihovo strokovno znanje in izkušnje z našimi spoznanji v praktičen vodnik za učinkovito vodenje in organizacijo podjetij, ki se ukvarjajo z grafičnim oblikovanjem vizitk.
Ključne besede: podjetja, grafično oblikovanje, vodenje, organiziranje, priročniki
Objavljeno v ReVIS: 18.12.2023; Ogledov: 630; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (359,28 KB)

7.
8.
Oblikovanje osebne blagovne znamke : diplomsko delo
Kristina Prašnikar, 2023, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, blagovna znamka, grafično oblikovanje, vizualne komunikacije
Objavljeno v ReVIS: 30.10.2023; Ogledov: 580; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (3,55 MB)

9.
Oblikovna in tipografska prenova revije Joker : diplomsko delo
Martin Novak, 2023, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, tipografija, grafično oblikovanje, vizualne komunikacije, tiskovina
Objavljeno v ReVIS: 29.10.2023; Ogledov: 522; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (10,25 MB)

10.
ODNOS MED TISKANIM IN DIGITALNIM KOLEDARJEM
Ana Šega, 2023, ni določena

Opis: “Koliko računanja, koliko truda, koliko zmot, koliko popravkov, koliko tisočletij prizadevanj je človeštvo vložilo v računanje koledarja!” (Kunaver 2019) Čas je precizen in predvsem ranljiv. Kadar se prične prvi dan novega leta, že imamo pri sebi nov tiskani ali digitalni koledar, ki je temelj današnje civilizacije in predvsem osnova, da se vsak posameznik in današnja družba znajde v tem času in prostoru. Živimo pa v tem času, ko čas beži pred nami in je tempo pospešen zato še nam posebej pride prav tiskani ali digitalni koledar. Diplomska naloga temelji na raziskavi uporabe tiskanih in digitalnih koledarjev. Zanimalo nas je, katere izmed njih več uporabljajo in zakaj, ter ali je to odvisno od generacije. Za uspešno raziskavo je bilo najprej potrebno dobro razumevanje in poznavanje teorije tiskanih in digitalnih koledarjev. Preučili smo vrste različnih koledarjev, njihov namen in način uporabe. Zanimalo nas je tudi, kateri koledarji so v sodobnem času v različnih generacijah uporabni in kateri niso. V diplomski nalogi smo ugotavljali, katera vrsta se uporablja največ ali najmanj in kakšni so razlogi za njihovo uporabo. Po preučitvi vsakega koledarja tiskanih, digitalnih, ter same tipografije na koledarjih nas je zanimalo katere koledarje različne generacije vsakodnevno in večkrat na dan uporabljajo. Glavni rezultati diplomske naloge so uporaba koledarjev in odnos med tiskanim in digitalnim koledarjem. Ter poznavanje različnih koledarjev za vsakodnevno uporabo. Na vsa ta vprašanja smo si odgovorili s pomočjo kvantitativne analize in anketnega vprašalnika. Rezultate ankete smo prikazali s procentualnimi grafi. Ugotovili smo, da koledarje generacije različno poznajo in različno uporabljajo.
Ključne besede: Ključne besede: vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, tiskani koledar, digitalni koledar, anketa.
Objavljeno v ReVIS: 07.10.2023; Ogledov: 606; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (4,75 MB)

Iskanje izvedeno v 0.34 sek.
Na vrh