Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Celostna grafična podoba podjetja in programiranje spletne strani NajZame.si
Daša Brilej, 2017

Opis: V diplomski nalogi smo preučili in predstavili elemente, s katerimi bo podjetje NajZame.si povečalo prepoznavnost na trgu. Celostno grafično podobo sestavljajo simbol in logotip, slogan, barve, tipografija itd.. Diplomsko delo je razdeljeno na tri dele. V prvem, teoretičnem delu smo predstavili pomen celostne grafične podobe, ter razložili osnovne elemente. Praktični del je razdeljen na dva dela. V prvem praktičnem delu, smo na osnovi teoretičnega dela razložili elemente celostne grafične podobe podjetja na primerih izbranega podjetja NajZame.si. Opisali smo potek ustvarjanja celostne grafične podobe, ter razložili našo odločitev za takšne elemente, kakršni so uporabljeni v sami grafični podobi podjetja. Drugi del praktičnega dela diplomske naloge predstavlja analizo ankete, s katero smo ugotovili kakšno prepoznavnost nosi celostna grafična podoba podjetja NajZame.si na trgu in med samimi kupci. Vsako podjetje potrebuje tudi osnovna komunikacijska sredstva, zato smo oblikovali vizitko, dopisni list in kuverto.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: celostna grafična podoba, programiranje, spletne strani, logotip, grafično oblikovanje, Wordpress
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 3790; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (5,05 MB)

2.
Poslovni načrt Le Petit design s.p.
Tina Erpe, 2018

Opis: Določitev teme diplomskega dela ni bila težka, saj sem si vedno želela uresničiti svojo idejo, za katero verjamem, da je lahko dobra poslovna priložnost. Diplomsko delo bom kasneje uporabila kot priročnik, ki mi bo pomagal voditi in ustanoviti novo podjetje. Novoustanovljeno podjetje Le Petit design bo organizirano kot samostojni podjetnik. Gre za grafično oblikovane tiskovine, kot so vabila, čestitke in kartice po željah. Poudarek je na tem, da bodo vse tiskovine unikatne. Za izdelavo poslovnega načrta sem se odločila zato, ker želim početi nekaj, kar me resnično veseli, in se preizkusiti v vlogi samostojnega podjetnika, ki me je po tihem vedno mikala, hkrati pa želim s svojim delom osrečevati druge. Že kot otrok sem bila zelo ustvarjalna in ta strast se z leti ni zatrla. Predvsem sem se že od nekdaj zanimala za grafično oblikovanje. Ključni problem je bil ta, da sem imela veliko idej in vizijo izdelka, vendar mi je za realizacijo primanjkovalo znanja in potrebščin. Pri izbiri daril sem zelo premišljena, k temu pa sovpada tudi dobro izbrana čestitka, ki se mora ujemati z darilom. Ker težko najdem pravo čestitko, sem že pred časom začela izdelovati svoje. Poleg čestitk in kartic pa sem posebno navdušena tudi nad poročnimi tiskovinami, ki imajo vedno večjo vlogo pri načrtovanju pravljičnega dne. Ker sem opazila, da imajo tudi drugi vedno večje potrebe po osebnih sporočilih, sporočenih skozi osebne tiskovine, sem se odločila, da želim to početi in zagrabiti priložnost na trgu. Primarna dejavnost bo izdelava grafičnih podob, ki bodo primerne za tiskanje, uporabo na spletu, priljubljenih aplikacijah ali drugih prikazih. V diplomskem delu sem analizirala panogo, naredila tržno raziskavo, analizo SWOT in zastavila razvojne cilje za naslednjih nekaj let. Na koncu diplomskega dela sem izdelala še finančno projekcijo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Poslovni načrt, Le Petit design, tiskovine, grafično oblikovanje, poročne tiskovine, vabila, čestitke, samostojni podjetnik
Objavljeno: 25.09.2018; Ogledov: 3154; Prenosov: 349
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

3.
4.
Fotografija v svetu modnega bloganja
Alicia Simonič, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, grafično oblikovanje, modna fotografija, modni blog
Objavljeno: 17.07.2020; Ogledov: 1636; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

5.
Oblikovanje glasbenega plakata
Matevž Kolarič, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, grafično oblikovanje, vizualne komunikacije, plakati, glasba, oblikovanje glasbenega plakata
Objavljeno: 17.07.2020; Ogledov: 1807; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

6.
7.
Oblikovanje lastne blagovne znamke
Eva Frece, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovne znamke, celostna grafična podoba, vizualne komunikacije, grafično oblikovanje
Objavljeno: 31.05.2021; Ogledov: 1303; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (3,34 MB)

8.
Celostna grafična podoba blagovne znamke urbane mode Blue'Coon
Špela Čakš, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: urbana moda, grafično oblikovanje, blagovna znamka
Objavljeno: 10.07.2021; Ogledov: 1107; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (3,80 MB)

9.
Minimalizem kot izhodišče prenove celostne grafične podobe podjetja Spekter
Jan Skok, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: minimalizem, celostna grafična podoba, identiteta, grafično oblikovanje
Objavljeno: 21.11.2021; Ogledov: 825; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

10.
Blagovna znamka prehranski izdelkov Krajnc
Zala Čujež, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovna znamka, celostna grafična podoba, vizualne komunikacije, grafično oblikovanje
Objavljeno: 21.11.2021; Ogledov: 864; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (93,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh