Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Inovativni poslovni modeli in uvedba novega produkta na področju turizma
Klemen Skok, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni modeli, inovativnost, čebelarstvo, turizem, ideje, podjetništvo
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 1913; Prenosov: 104
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

2.
Predstavitev novega izdelka na trgu
Lina Bravničar, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: razvoj izdelka, tržna raziskava, tržno komuniciranje, ideje, testiranje, uvajanje
Objavljeno: 14.06.2018; Ogledov: 2229; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

3.
Analiza rasti podjetja Avtoservis Novak d. o. o.
Maja Novak, 2018

Opis: V diplomskem delu obravnavam rast družinskega podjetja Avtoservis Novak d. o. o., ki ga je moj oče ustanovil leta 1992. Podjetje se ukvarja s štirimi različnimi dejavnostmi – avtoservisnimi storitvami, prevoznimi storitvami, proizvodnjo peletov za kurjavo in steljo ter gradbenimi storitvami. Skozi diplomsko delo podrobneje predstavljam podjetje in s pomočjo analize MOF analiziram poslovanje v bližnji preteklosti ter sedanjosti. Nato z uporabo analize RECoIL analiziram potencial za rast podjetja. Z ANSOFFOVO matriko proučujem možne strategije za rast podjetja v prihodnosti. Za analiziranje rasti poslovanja podjetja pa uporabljam tudi naslednja orodja strateške analize: analizo PEST in SWOT ter matriko TOWS in BCG. Tiho znanje (angl. »Tacit knowledge«) je prepoznano kot glavna konkurenčna prednost našega družinskega podjetja. Odseva v vseh dejavnostih podjetja in nas dela edinstvene ter kakovostne. Prav tako je konkurenčna prednost pristop vodilnih do kupcev, saj se s težavami kupcev poistovetimo in se vsakemu posebej posvetimo ter jim nudimo 100 % kakovost in garancijo. V podjetju Avtoservis Novak d. o. o. smo v zadnjih letih dosegali uspešne poslovne rezultate, kar je predstavljeno v analizi poslovanja v opazovanem obdobju od leta 2014 do 2018 (ocena). V letu 2014 so čisti prihodki od prodaje znašali 326.598,00 €, v letu 2015 so se znižali za 22 %, nato so se v poslovnem letu 2016 povečali za 46 %, leta 2017 pa so znašali 366.565,87 €. S povečanjem prihodkov so se povečevali tudi odhodki in zmanjševale obveznosti. V podjetju smo si zadali cilj, da v letu 2018 svoje prihodke povečamo za 25 %, kar pomeni, da bi prihodki od prodaje znašali 450.000,00 €.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: družinsko podjetništvo, načrtovanje rasti podjetja, trajnostni razvoj, podjetniške ideje, diverzifikacija, diverzificirana rast podjetja
Objavljeno: 21.12.2018; Ogledov: 1872; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (4,05 MB)

4.
Izdelava prototipa vodnika za samostojen razvoj ideje v večjem storitvenem podjetju
Larisa Potokar, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: ideje, ustvarjalnost, inovativnost, izkustveno učenje, vodniki
Objavljeno: 18.11.2019; Ogledov: 1107; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (4,54 MB)

5.
Objem narave
Ana Car, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: OUP, naravni materiali, ideje, SWOT analize
Objavljeno: 18.03.2020; Ogledov: 1082; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (3,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh