Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 28
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV LASTNIŠKE STRUKTURE POSLOVNIH BANK V SLOVENIJI NA NJIHOVO USPEŠNOST POSLOVANJA
Duša Grubački Andjelov, 2017

Opis: Pri določanju teme magistrskega dela sem upoštevala njeno aktualnost, primernost smeri študija in zanimanje, ki ga je problem ustvaril pri nas. Tema je v trenutnih gospodarskih razmerah med pomembnejšimi v Republiki Sloveniji in se jo vsakodnevno izpostavlja v širši slovenski javnosti. Magistrsko delo se navezuje na odraz aktualne krize v slovenskem bančnem prostoru, kjer sem analizirala vpliv zunanjih in notranjih dejavnikov na učinkovitost in uspešnost poslovanja poslovnih bank s sedežem v Republiki Sloveniji v obdobju 2010–2015 ter na podlagi analize razpoložljivih podatkov ocenila fleksibilnost poslovnih bank pri prilagajanju finančni krizi in iskanju poti izhoda iz krize, in sicer tako poslovnih bank v slovenski lasti kot tudi poslovnih bank v tuji lasti. Javno dostopna poročila različnih institucij prikazujejo odziv slovenskega in evropskega bančnega sistema na makroekonomsko okolje v okviru enega leta, kjer pa ni mogoče razbrati fleksibilnosti posameznih poslovnih bank v Republiki Sloveniji pri prilagajanju finančni krizi in iskanju poti izhoda iz krize, še posebej ne ločeno za poslovne banke v pretežni tuji ali državni lasti – mišljeno v pretežni lasti Republike Slovenije neposredno ali posredno prek pretežno državnih družb. Pri analizi podatkov letnih poročil poslovnih bank se nisem omejila zgolj na eno leto, temveč sem zajela obdobje 2010–2015, kar omogoča bolj celosten vpogled v odzivanje slovenskega bančnega sistema na izzive finančne krize. Poleg omenjenega bo prispevek magistrskega dela k stroki tudi dejstvo, da sem z analizo poslovanja poslovnih bank v slovenskem bančnem prostoru prikazala naraščajoč pomen informacij sklepnih ugotovitev, ki jih s tem pridobijo različne ciljne skupine, predvsem v gospodarstvu. V sedanjih razmerah, prežetih z velikim nezaupanjem, je namreč ključnega pomena dobro stoječa banka, ki ne zmanjšuje obsega financiranja bodočega gospodarskega razvoja in s tem izhoda iz krize.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: slovenski bančni sistem, kreditno tveganje, kreditni portfelj, uspešnost, učinkovitost poslovanja, identiteta, ugled, odzivnost.
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 2539; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (3,83 MB)

2.
3.
IDENTITETA IN IMIDŽ BLAGOVNE ZNAMKE COLLEGIUM
Rok Zajc, 2018

Opis: Mladinski turizem je vzpenjajoča oblika turističnih potovanj. Mladi zahtevajo inovativne in pestre produkte, ki jim v družbi omogočajo poistovetenje, edinstvenost ter status. Poleg samega odkrivanja in spoznavanja destinacije, družbe in kulture mora ponudba mladim vzajemno ponujati socialno bohotenje, notranji mir ter izobraževanje. Veliko povpraševanje zahteva pestro ponudbo in pestra ponudba omogoča nepreverjenim in cenenim ponudnikom vstop na trg. Kvaliteta in tradicija sta dragi, trendi kratkoročni in zato potovalne agencije nujno potrebujejo visoko stopnjo prepoznavnosti, izoblikovano identiteto ter pozitiven in želen imidž. Močna blagovna znamka je rešitev za pestro ponudbo ter prepoznavnost v poplavi konkurence. Blagovna znamka je dodana vrednost ponudbi podjetja, stranke v njej najdejo sebe in zapolnijo svoja čustva. Močna blagovna znamka potovalnim agencijam prinaša zvestobo, preverjeno kakovost in pozitivne asociacije, ki jo dvigujejo nad konkurenco ter s tem omogočajo boljše in učinkovitejše poslovanje. Najpomembnejša gradnika blagovne znamke sta identiteta blagovne znamke in imidž blagovne znamke, ki vzajemno omogočata preboj na trgu ter dodano vrednost blagovne znamke v očeh potrošnikov – identiteta kot jasna in globoko razdelana vsebina, ki riše pot vsem upravljalcem blagovne znamke ter imidž, ki predstavlja psihološko vrednost blagovne znamke v očeh potrošnikov. V diplomskem delu predstavljam potovalno agencijo Collegium Mondial Travel, ki je največji ponudnik potovanj za mlade v Sloveniji. Pestra ponudba, zelo širok spekter potrošnikov ter več kot 20-letna tradicija in visoka prepoznavnost na trgu turistične ponudbe so bili ključni pri odločitvi za raziskavo imidža in identitete blagovne znamke Collegium. Prvi del diplomskega dela sem namenil splošnemu poznavanju, vlogi, oblikovanju, različnim vrstam ter gradnikom oz. deležnikom blagovnih znamk. V drugem delu sem podrobneje opredelil identiteto in imidž blagovne znamke ter njune razlike in odnose pri grajenju močne blagovne znamke. Tretji del diplomskega dela je namenjen predstavitvi potovalne agencije Collegium Mondial Travel ter raziskavi imidža in identitete blagovne znamke Collegium.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovna znamka, imidž, identiteta, deležniki blagovne znamke, potovalna agencija.
Objavljeno: 09.03.2018; Ogledov: 3406; Prenosov: 317
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

4.
Oglaševanje piva v televizijskih oglasih in vpliv na potrošnike
Igor Centa, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: oglaševanje, blagovna znamka, identiteta podjetja, potrošniki, trženjsko komunikacijski splet
Objavljeno: 27.03.2018; Ogledov: 2105; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

5.
Znamka podjetja Fidimed
Taja Kuhar, 2018

Opis: Podjetje Fidimed je prepoznavno podjetje na trgu prehranskih dopolnil in naravnih zdravil brez recepta. Njegovo vodstvo je že od samega začetka izvajalo vrsto poslovnih aktivnosti, s katerimi so na trgu gradili prepoznavnost podjetja. V magistrskem delu želimo ugotoviti, ali so odločitve in aktivnosti, ki jih je vodstvo sprejemalo v preteklosti, podjetje pripeljale do prepoznavnosti ter kako visoko se podjetje uvršča na lestvici najbolj prepoznavnih podjetij na trgu prehranskih dopolnil in naravnih zdravil brez recepta. Rezultati raziskave so pokazali, da se podjetje Fidimed uvršča visoko na lestvicah prepoznavnosti, zato lahko rečemo, da so bile odločitve, ki jih je sprejemalo vodstvo, pravilne.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: znamka podjetja, podjetje Fidimed, prepoznavnost podjetja Fidimed, identiteta podjetja, ugled podjetja
Objavljeno: 05.07.2018; Ogledov: 2263; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

6.
Razumevaje pomena delovnega okolja za poklicno identiteto medicinske sestre
Matic Jerman, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: delovno okolje, vpliv delovnega okolja, poklicna identiteta
Objavljeno: 08.01.2019; Ogledov: 2026; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (913,08 KB)

7.
Meje širitve Evropske unije
Martina Kovačič Kuzmič, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: geografska omejitev EU, širitveni proces, evropska identiteta, pristopni procesi
Objavljeno: 28.05.2019; Ogledov: 1518; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (450,22 KB)

8.
Normativni okvir za spremembo spola
Andreja Pirc, 2019

Opis: Zaščita človekovih pravic je ena izmed pomembnejših nalog države Republike Slovenije, evropske skupnosti in širše mednarodne skupnosti. Vsakdo ima pravico do svobodne izbire načina življenja in svobodnega življenja, nihče ne sme biti zaradi tega diskriminiran. Z razvojem družbe je nujno potrebno tudi sprejemanje drugačnosti. Sprejemanje nečesa, kar je sicer dolgo veljalo za nekaj neobičajnega, je korak naprej v družbeni razvitosti. Magistrsko delo obravnava temo normativnega okvira za spremembo spola, predvsem z vidika učinkovitosti zaščite človekovih pravic v postopku spremembe spola in po njem. V prvem delu so predstavljene oblike spolov, ki odstopajo od binarne oblike. Predstavljeno je tudi, kako se spol lahko razvije, in da se lahko zgodi, da ob rojstvu otroka ni moč jasno določiti spola. V osrednjem delu naloge je podrobnejše predstavljen postopek spremembe spola, spolna identiteta, ki ni vedno identična biološkemu spolu. Magistrsko delo v nadaljevanju predstavlja ključne slovenske predpise, ki so povezani s spremembo spola, sledijo ji evropski in mednarodni. Poudarjeni so predvsem posamezni deli predpisov, ki so najpogosteje kršeni na podlagi spolne identitete. V osrednjem delu je poudarek predvsem na pravni podlagi za postopek spremembe spola in spremembe uradnih podatkov, ki lahko posledica spremenjenega spola. Za lažjo predstavo življenjskih izkušenj oseb, ki se odločijo za spremembo spola, je predstavljenih nekaj praktičnih primerov. Na koncu je podana kritična ocena predpisov, ki urejajo področje spremembe spola, in spremembe spolne identitete, z navedbo predlogov izboljšave splošnega normativnega okvirja za spremembo spola.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: sprememba spola, biološki spol, spolna identiteta
Objavljeno: 08.11.2019; Ogledov: 1730; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

9.
Profesionalnost poslovnega sekretarja
Nataša Urbanija, 2020

Opis: Poslovna sekretarka je v podjetju pomembna vez med vodstvom, zaposlenimi in zunanjimi strankami v organizaciji. Ima posredniško vlogo med vodstvom in zaposlenimi ter opravlja naloge, ki lajšajo delo ostalim strokovnim sodelavcem. Delo poslovne sekretarke je zahtevno, odgovorno, zelo dinamično, znati se mora ustrezno odzvati v nepredvidljivih okoliščinah, zato so elementi poklicne profesionalizacije smer poslovnega delovanja. Vloga poslovne sekretarke je vse bolj pomembna, ker s svojim znanjem, z zmožnostmi in s sposobnostmi prispeva k skupnemu uspehu organizacije ter doseganju ciljev. Spremembe od vseh zaposlenih zahtevajo nenehno prilaganje, kar še posebno velja za poslovne sekretarke. V zadnjih letih je veliko govora o profesionalnosti na delovnih mestih. Diplomsko delo bo obravnavalo profesionalnost, profesionalno vlogo poslovnih sekretarjev v organizaciji. Poklicno profesionalizacijo bomo v našem delu proučevali skozi naslednje elemente, in sicer poklicna identiteta, poklicna etika in poklicna regulacija (Pavlin 2014, str. 64). V tem kontekstu bomo profesionalizacijo opredelili »kot dinamično razmerje med praktičnim poklicnim znanjem na delovnem mestu in drugimi širšimi atributi poklicev« (Pavlin 2014, str. 8). Sam izraz »profesionalizacija« nakazuje, da naj bi šlo za »pozitiven« proces, postopno prehajanje iz neprofesionalnosti v vse večjo profesionalnost s stalnim izpopolnjevanjem in lastnim trudom. V nalogi smo si zastavili dve hipotezi; ugotavljali profesionalnost poslovnih sekretarjev, ali sledijo poklicnemu razvoju ter se stalno izpopolnjujejo. Predpostavljali smo, da je profesionalnost poslovnih sekretarjev povezana z velikostjo podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni sekretar, profesionalnost, poklicna regulacija, poklicna identiteta, poslovno komuniciranje, poslovna etika
Objavljeno: 12.06.2020; Ogledov: 1520; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (855,90 KB)

10.
Analiza podobe podjetja Medigo d.o.o. in primerjava sprožilcev za nakup medicinskih pripomočkov med slovenskimi in italijanskimi potrošniki
Andrej Reljič, 2018

Opis: Podjetje Medigo se uspešno ukvarja s prodajo medicinskih pripomočkov že 25 let. Toda v podjetju do sedaj niso izvedli še nobene raziskave, da bi izvedeli, kateri so ključni gonilniki njihovih kupcev in potencialnih kupcev, ko kupujejo medicinske pripomočke. Prav tako podjetje svojih kupcev še nikoli ni povprašalo o tem, kako oni vidijo podjetje. To pomeni, da podjetje ne ve, ali se njihova identiteta, ki jo sporočajo potrošnikom, sklada z imidžem oz. percepcijo kupcev. S to magistrsko nalogo sem raziskoval, kateri dejavniki so slovenskim in italijanskim potrošnikom najpomembnejši pri nakupovanju medicinskih pripomočkov. Ti dve skupini sem analiziral in primerjal, da bi dobil odgovor, če podjetje na slovenskem in italijanskem trgu potrebuje drugačen pristop. Poleg tega sem analiziral še identiteto in imidž podjetja Medigo. Ugotoviti sem želel, če kupci dejansko vidijo podjetje tako, kot si podjetje želi, ali če se ti dve sliki med seboj razlikujeta.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Medigo, medicinski pripomočki, gonilniki, identiteta, imidž
Objavljeno: 22.07.2020; Ogledov: 1166; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh