Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 53
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Vpliv krize dobavnih verig na podjetje RADANOVIČ Brežice, d.o.o.
Valentina Golob, 2024, ni določena

Opis: Avtomobilska industrija se zaradi hitrih tehnoloških sprememb neprestano spopada z različnimi izzivi. Kljub vsem izzivom pa je bilo leto 2020 zaznamovano kot ključno obdobje za avtomobilsko industrijo, saj se je ta nenadoma soočala z največjim in nepredvidljivim izzivom – pandemijo covida-19. Prvi izzivi, ki so se pojavili zaradi pandemije covida-19, so bili povezani s krizo dobavnih verig, ki predstavlja ključni element sodobnega globalnega gospodarstva. V prvem delu diplomske naloge je predstavljen razvoj avtomobilske industrije, konkurenčnost avtomobilske industrije in dejavniki, vpliv in posledice krize leta 2008 na avtomobilsko industrijo, izzivi transporta in logistike ter avtomobilska industrija v prihodnosti. V drugem delu diplomske naloge so predstavljeni rezultati raziskave, ki se osredotoča na vpliv pandemije covida-19 na družinsko podjetje RADANOVIČ Brežice, d. o. o. Podatki so bili pridobljeni s pomočjo dveh intervjujev, ki sta bila izvedena na področju prodaje in marketinga. Vprašanja, postavljena v okviru intervjujev, so raziskovala poslovanje podjetja med krizo, izzive, s katerimi se je podjetje soočalo, ter prilagojeno marketinško strategijo v tem zahtevnem obdobju.
Ključne besede: avtomobilska industrija, dobavne verige, transport in logistika, pandemija covida-19, vpliv krize.
Objavljeno v ReVIS: 22.04.2024; Ogledov: 324; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

5.
6.
Vpliv barve na percepcijo kakovosti izdelkov v kozmetični industriji
Ema Bon, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena analiza različnih barv, ki vplivajo na našo percepcijo dojemanja kakovosti izdelkov. Njihova posebnost je vpliv na našo zavest in podzavest, zato lahko njihove prednosti in slabosti obrnemo sebi v prid. Specifično se osredotočimo na kozmetično industrijo in njihovo uporabo barv, ki so bistvene tako za povečanje prodaje kot tudi za hitro prepoznavo blagovne znamke. S pomočjo raziskave, ki vključuje podjetja in potrošnike, bomo lahko natančneje izvedeli, kako izbira barv na izdelkih izgleda tudi v praksi.
Ključne besede: Barve, percepcija kakovosti, kozmetična industrija, teorija, raziskava.
Objavljeno v ReVIS: 27.09.2023; Ogledov: 501; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

7.
Možnosti vpeljave brezpapirnega poslovanja v transportni oddelek izbranih organizacij : magistrska naloga
Boštjan Brulc, 2023, magistrsko delo

Opis: Za večjo konkurenčnost organizacij na področju pohitritve delovnih procesov, povečanje prihrankov in zagotavljanje varnosti zaposlenih ob izrednih situacijah, kakršna je bila epidemija COVID-19, igra pomembno vlogo vpeljava brezpapirnega poslovanja. Osredotočili smo se na področje logistike, natančneje na transportne oddelke. S kvalitativno raziskavo smo raziskali možnosti vpeljave brezpapirnega poslovanja v delovne procese, v katerih se fizično izpisuje veliko število dokumentov. Na podlagi pridobljenih podatkov smo ugotovili, da imajo številne organizacije vpeljano vsaj delno brezpapirno poslovanje in večina organizacij stremi k razvoju in vpeljavi vsaj delnega, če ne celotnega izvajanja dela z uporabo brezpapirnega poslovanja. Organizacije prepoznajo tak način dela kot koristen in se zavedajo prednosti brezpapirnega poslovanja.
Ključne besede: digitalizacija, brezpapirno poslovanje, logistika, transportni oddelek, prihranek časa, prihranek stroškov dela, industrija 4.0.
Objavljeno v ReVIS: 28.08.2023; Ogledov: 632; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

8.
9.
Prehod na električno mobilnost v Sloveniji : analiza stanja in predlogi
Tomaž Peterlin, 2023, magistrsko delo

Opis: Množična uporaba vozil ima negativni vpliv na okolje. V iskanju rešitve za zmanjšanje onesnaževanja zaradi prometa prihaja električna mobilnost. V zadnjih letih se v Evropi prodaja električnih vozil povečuje. Nekatere države so pri spodbujanju prebivalcev za nakup električnega vozila bolj in druge manj uspešne. Slovenija sodi med manj uspešne države. V prehodu na e-mobilnost avtomobilska industrija v Evropi povsem stavi na električna vozila. Skoraj vsi evropski proizvajalci avtomobilov so napovedali, da od leta 2030 ne bodo več prodajali bencinskih in dizelskih vozil. Ta odločitev bo vplivala na številne slovenske dobavitelje v avtomobilski industriji.
Ključne besede: električna mobilnost, električna vozila, polnilnice, souporaba vozil, moderna družba, avtomobilska industrija
Objavljeno v ReVIS: 30.06.2023; Ogledov: 530; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 1.25 sek.
Na vrh