Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Informacijska podpora managementu znanja
Danijela Matešić, 2015

Opis: Management znanja je pomemben dejavnik pri konkurenčnosti organizacije. Organizacije morajo omogočiti zaposlenim dostop do informacij in podatkov, ki jih v določenem trenutku potrebujejo. Z izjemno hitrim razvojem informacijsko-komunikacijskih tehnologij se razvijajo tudi nova informacijska orodja, ki podpirajo management znanja. Od organizacije je odvisno, na kakšen način bodo to podporo izkoristile ter katera orodja bodo pri tem uporabljale. V magistrski nalogi smo ugotavljali, kakšno je stanje v najuspešnejših slovenskih organizacijah na področju managementa znanja in ali organizacije podpirajo razvoj in pridobivanje novega znanja pri zaposlenih. Zanimalo nas je tudi, ali uporabljajo orodja informacijsko-komunikacijske tehnologije, namenjena podpori managementu znanja. Ugotavljali smo tudi, kakšno je stanje v vzgojno-izobraževalnih ustanovah in koliko časa namenijo izobraževanju in usposabljanju lastnih kadrov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: znanje, management znanja, učeča se organizacija, informacijsko-komunikacijske tehnologije, informacijsko-komunikacijska podpora managementu znanja, sistemi za podporo managementu znanja
Objavljeno: 20.08.2018; Ogledov: 1888; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

2.
Informacijska varnostna kultura uporabnikov Facebooka
Nadja Zoran, 2015

Opis: Uporaba Facebooka je zelo razširjena in hkrati lahko tudi zelo nevarna. Facebook je prav zaradi svoje priljubljenosti pogosto tarča napadalcev. Poleg zavedanja, da nevarnosti obstajajo, je pomembno predvsem tudi to, kako se uporabniki v resnici vedejo. Facebook je sicer brezplačen, vendar se na njem trguje z našimi podatki. Sami moramo vedeti, kaj na Facebooku lahko počnemo in kaj je bolje, da ne. Dejstvo je, da se vedno večji del družabnega življenja posameznika odvija v virtualnem svetu, ki poleg vseh prednosti prinaša tudi zelo veliko nevarnosti. Razkorak med znanjem in zavedanjem uporabnika ter dejanskim obnašanjem in vedenjem uporabnika nam ponazori oceno informacijske varnostne kulture. Predpostavljali smo, da je stopnja varnosti v segmentu znanja in zavedanja višja od stopnje segmenta obnašanja in vedenja. To smo s pomočjo raziskave, ki smo jo izvedli, lahko potrdili. Opazna je torej razlika med tem, da uporabniki Facebooka vedo, kako je potrebno varno ravnati, vendar ne ravnajo tako.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: socialna omrežja, Facebook, informacijsko-varnostna kultura, varnost, obnašanje, vedenje, znanje, zavedanje
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 1935; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

3.
Informacijsko-komunikacijska tehnologija kot podpora sodobnim oblikam poučevanja
Bojan Hotko, 2018

Opis: V okviru magistrske naloge smo predstavili uporabo informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) v vlogi podpore sodobnim oblikam poučevanja, ki omogočajo učitelju kvalitetnejše izvajanje učnega procesa, učencem pa doseganje višje kvalitete znanja, ki je trajnejše. Šole morajo spremeniti načine poučevanja. Novodobni učitelji morajo posedovati ustrezna znanja s področja poznavanja sodobnih ciljev vzgoje in izobraževanja, smiselne uporabe individualizacije in diferenciacije pouka, drugačnih učnih metod in oblik ter smiselne uporabe sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije. Potekajo mnogi projekti, ki se ukvarjajo z uvajanjem IKT v izobraževanje. Projekt »Inovativna učna okolja podprta z IKT« omogoča implementacijo inovativne pedagogike, pri kateri učni scenariji poudarjajo uporabo mobilnih naprav v podporo mnogim različnim učnim strategijam. V nalogi smo primerjali in ugotavljali kakovost izobraževanja ter problematiko v povezavi z vključevanjem IKT pri poučevanju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: IKT, informacijsko-komunikacijska tehnologija, poučevanje, izobraževanje, motivacija učencev, znanje
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 2614; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

4.
Informacijska razvitost slovenske družbe
Žiga Haber, 2018

Opis: Informacijske tehnologije so se v zadnjem desetletju razširile v vse dele slovenske družbe. Prisotne so tako v gospodarstvu- kot v zasebnem življenju. Do informacijskih tehnologij in znanja za njihovo uporabo pa nima dostopa vsak državljan. Informacijsko komunikacijske tehnologije so lahko nedostopne zaradi visokih cen, nerazvite infrastrukture ali neznanja o uporabi le-teh. Slovenska družba močno zaostaja tako za najrazvitejšimi evropskimi državami, kot za evropskim povprečjem; tako sem skozi nalogo raziskal glavne dejavnike, ki vplivajo na uporabo oziroma neuporabo IKT in kako vplivajo na razvitost slovenske družbe. Podrobneje sem raziskal tudi, kako občina Kočevje zaostaja po informacijski razvitosti, saj je med slabše gospodarsko razvitimi občinami v Sloveniji. Na slabšo informacijsko in gospodarsko razvitost občine Kočevje močno vpliva stopnja dosežene izobrazbe prebivalcev, ter slabo razvita fiksna in mobilna infrastruktura.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: informacijska družba, informacijsko komunikacijske tehnologije, slovenska družba, informacijsko znanje, razvoj IKT
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 1956; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

5.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh