Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Modeliranje poslovnih procesov v podjetju
Egon Prijon, 2010

Opis: Diplomska naloga obravnava model izboljšave procesa z metodologijo »tabelarični razvoj aplikacij« v malem proizvodnem podjetju, ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo medicinskih plinov in servisiranjem pacienta na domu. Obstoječi proces vsebuje ključni procesni center za komunikacijo s pacientom, »stresna« aktivnost, ki jo želimo izločiti iz procesa in jo nadomestiti s cenejšim in manj stresnim poslovnim procesom. Proces smo sistemsko izboljšali tako, da smo z metodo »tabelarični razvoj aplikacij« ustrezno ovrednotili učinke aktivnosti in izboljšali obstoječi proces, ga podprli z ustreznim informacijskim sistemom in informacijsko komunikacijsko tehnologijo. Rezultat prenove je nov poslovni proces, ki ponuja bolj konkurenčno poslovanje podjetja (po izvedbi prenove poslovnih procesov so stroški poslovanja 22 % nižji).
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: tabelarični razvoj aplikacij, prenova poslovnih procesov, informacijski sistem, informacijsko-komunikacijske tehnologije, modeliranje, diagram toka podatkov, dodana vrednost procesa, konkurenčnost, učinkovitost, malo podjetje, klicni center
Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 436; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

2.
Informacijska podpora managementu znanja
Danijela Matešić, 2015

Opis: Management znanja je pomemben dejavnik pri konkurenčnosti organizacije. Organizacije morajo omogočiti zaposlenim dostop do informacij in podatkov, ki jih v določenem trenutku potrebujejo. Z izjemno hitrim razvojem informacijsko-komunikacijskih tehnologij se razvijajo tudi nova informacijska orodja, ki podpirajo management znanja. Od organizacije je odvisno, na kakšen način bodo to podporo izkoristile ter katera orodja bodo pri tem uporabljale. V magistrski nalogi smo ugotavljali, kakšno je stanje v najuspešnejših slovenskih organizacijah na področju managementa znanja in ali organizacije podpirajo razvoj in pridobivanje novega znanja pri zaposlenih. Zanimalo nas je tudi, ali uporabljajo orodja informacijsko-komunikacijske tehnologije, namenjena podpori managementu znanja. Ugotavljali smo tudi, kakšno je stanje v vzgojno-izobraževalnih ustanovah in koliko časa namenijo izobraževanju in usposabljanju lastnih kadrov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: znanje, management znanja, učeča se organizacija, informacijsko-komunikacijske tehnologije, informacijsko-komunikacijska podpora managementu znanja, sistemi za podporo managementu znanja
Objavljeno: 20.08.2018; Ogledov: 283; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

3.
Informacijska razvitost slovenske družbe
Žiga Haber, 2018

Opis: Informacijske tehnologije so se v zadnjem desetletju razširile v vse dele slovenske družbe. Prisotne so tako v gospodarstvu- kot v zasebnem življenju. Do informacijskih tehnologij in znanja za njihovo uporabo pa nima dostopa vsak državljan. Informacijsko komunikacijske tehnologije so lahko nedostopne zaradi visokih cen, nerazvite infrastrukture ali neznanja o uporabi le-teh. Slovenska druţba močno zaostaja tako za najrazvitejšimi evropskimi drţavami, kot za evropskim povprečjem; tako sem skozi nalogo raziskal glavne dejavnike, ki vplivajo na uporabo oziroma neuporabo IKT in kako vplivajo na razvitost slovenske družbe. Podrobneje sem raziskal tudi, kako občina Kočevje zaostaja po informacijski razvitosti, saj je med slabše gospodarsko razvitimi občinami v Sloveniji. Na slabšo informacijsko in gospodarsko razvitost občine Kočevje močno vpliva stopnja dosežene izobrazbe prebivalcev, ter slabo razvita fiksna in mobilna infrastruktura.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: informacijska družba, informacijsko komunikacijske tehnologije, slovenska družba, informacijsko znanje, razvoj IKT
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 380; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh