1. |
2. |
3. |
4. Uporaba intraneta za interno komuniciranjeŽanet Deželan, 2013 Opis: Danes se podjetja zavedajo, da so poglavitni ključ v globalnem poslovnem okolju za uspeh zaposleni z dobro interno komunikacijo med njimi in vodstvom. Podjetja morajo poleg zunanjega toka komuniciranja za dolgoročen uspeh poskrbeti za nemoten notranji tok informacij. Za to ne zadostuje komuniciranje, ki se začne in konča z jutranjim klepetom in s tradicionalno novoletno zabavo. To je naloga, ki zahteva veliko več. Za celovito zadovoljitev notranjih informacijskih potreb potrebuje podjetje vzpostavljen sistem internega komuniciranja, ki s svojimi orodji pripomore k zadovoljevanju informacijskih potreb. Eno izmed takšnih orodij je gotovo dober in učinkovit intranet. Uporaba intraneta pripomore k učinkovitejšemu doseganju poslanstva in ciljev internih komunikacij, s tem pa tudi k uspehu in razvoju podjetja. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: intranet, portal, podjetje, interna komunikacija, informacijska orodja, informiranje, sodelovanje Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2568; Prenosov: 0 |
5. Oglaševanje na socialnih omrežjih in pomen uporabe socialnih omrežij v Občinski upravi Novo mestoJožica Saje, 2017 Opis: Oglaševanje je pomembna sestavina današnje družbe, ki se vse bolj izvaja na socialnih omrežjih. To za marsikatero organizacijo predstavlja hiter in preprost način za oglaševanje svojega izdelka ali storitve, obenem pa prihrani veliko časa in denarja. Vse bolj oglaševanje na socialnih omrežjih uporabljajo tudi javne uprave, med njimi tudi občine. Ena izmed njih je tudi Občina Novo mesto. Uvedba uporabe socialnih omrežij v njihov način poslovanja jim je prinesla številne ugodnosti na področju boljšega informiranja, bogatejše vizualne predstavitve dogodkov. Poudarek, ki se dandanes nameni uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije v naši družbi, je pripomogel tudi k boljši optimizaciji občin, da so se odločile uporabljati socialna omrežja. Namen seminarske naloge je proučiti že obstoječo literaturo o oglaševanju na socialnih omrežjih, s poudarkom na pomenu uporabe v javnih upravah, ter raziskati, katera socialna omrežja uporablja Občina Novo mesto in kakšen je njihov poglavitni pomen uporabe. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: oglaševanje, socialna omrežja, občina, informiranje, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 3338; Prenosov: 230
Celotno besedilo (1,09 MB) |
6. |
7. |
8. |