Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zagotavljanje pacientove pravice do obveščenosti in sodelovanja
Tina Udir, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: pacienti, pravice, informiranje, zdravstveni delavci
Objavljeno: 19.02.2016; Ogledov: 1774; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (595,24 KB)

2.
Pogoji za dobro sodelovanje s pacientom
Nika Rebernik, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: sodelovanje, partnerski odnos, zdravstvena nega, informiranje pacienta
Objavljeno: 19.02.2016; Ogledov: 1673; Prenosov: 255
.pdf Celotno besedilo (528,77 KB)

3.
Informiranost operiranih pacientov po odpustu iz bolnišnice
Matija Klanjšek, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: informiranje, odpust pacienta, medicinska sestra
Objavljeno: 19.02.2016; Ogledov: 2064; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (515,47 KB)

4.
Uporaba intraneta za interno komuniciranje
Žanet Deželan, 2013

Opis: Danes se podjetja zavedajo, da so poglavitni ključ v globalnem poslovnem okolju za uspeh zaposleni z dobro interno komunikacijo med njimi in vodstvom. Podjetja morajo poleg zunanjega toka komuniciranja za dolgoročen uspeh poskrbeti za nemoten notranji tok informacij. Za to ne zadostuje komuniciranje, ki se začne in konča z jutranjim klepetom in s tradicionalno novoletno zabavo. To je naloga, ki zahteva veliko več. Za celovito zadovoljitev notranjih informacijskih potreb potrebuje podjetje vzpostavljen sistem internega komuniciranja, ki s svojimi orodji pripomore k zadovoljevanju informacijskih potreb. Eno izmed takšnih orodij je gotovo dober in učinkovit intranet. Uporaba intraneta pripomore k učinkovitejšemu doseganju poslanstva in ciljev internih komunikacij, s tem pa tudi k uspehu in razvoju podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: intranet, portal, podjetje, interna komunikacija, informacijska orodja, informiranje, sodelovanje
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 506; Prenosov: 0

5.
Oglaševanje na socialnih omrežjih in pomen uporabe socialnih omrežij v Občinski upravi Novo mesto
Jožica Saje, 2017

Opis: Oglaševanje je pomembna sestavina današnje družbe, ki se vse bolj izvaja na socialnih omrežjih. To za marsikatero organizacijo predstavlja hiter in preprost način za oglaševanje svojega izdelka ali storitve, obenem pa prihrani veliko časa in denarja. Vse bolj oglaševanje na socialnih omrežjih uporabljajo tudi javne uprave, med njimi tudi občine. Ena izmed njih je tudi Občina Novo mesto. Uvedba uporabe socialnih omrežij v njihov način poslovanja jim je prinesla številne ugodnosti na področju boljšega informiranja, bogatejše vizualne predstavitve dogodkov. Poudarek, ki se dandanes nameni uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije v naši družbi, je pripomogel tudi k boljši optimizaciji občin, da so se odločile uporabljati socialna omrežja. Namen seminarske naloge je proučiti že obstoječo literaturo o oglaševanju na socialnih omrežjih, s poudarkom na pomenu uporabe v javnih upravah, ter raziskati, katera socialna omrežja uporablja Občina Novo mesto in kakšen je njihov poglavitni pomen uporabe.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: oglaševanje, socialna omrežja, občina, informiranje, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 667; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

6.
Vpliv informiranja davčnih zavezancev na enakost pred zakonom
Irena Pernuš, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: davčni zavezanci, enakost, pravica do obveščenosti, informiranje
Objavljeno: 30.10.2018; Ogledov: 545; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (3,91 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh