Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kako uporaba spletne učilnice spodbuja interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče
Damjan Bratkovič, 2011

Opis: Diplomska naloga s pomočjo homogene fokusne skupine in analize sekundarnih virov v raziskavi manjšega obsega pridobi ustrezne podatke ter poskuša odgovoriti na zastavljeno raziskovalno vprašanje »Kako uporaba spletne učilnice vpliva na interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče«. Fokusno skupino sestavljajo učitelji, ki so redni uporabniki spletne učilnice Moodle. Sekundarni viri pa so dnevniški zapisi sistema Moodle in vsebujejo zapise vseh interakcij med uporabniki in sistemom Moodle v določenem obdobju (šolsko leto 2010-2011).
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: fokusna skupina, sekundarni viri, spletna učilnica, Moodle, interaktivni odnos, učenec, učitelj
Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 1800; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh