Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Vstop podjetja Polident, d. o. o., na Kitajski trg
Žan Brglez, 2022, diplomsko delo

Opis: Internacionalizacijo opredelimo kot proces, s katerim podjetje vstopi na tuji trg. Polident, d. o. o., je podjetje z dolgo in pestro zgodovino in je prisotno na več kot 60 različnih svetovnih trgih, med katerimi pa še ni kitajskega. V diplomski nalogi smo predstavili podjetje PoliDent in analizirali njegovo konkurenčnost. Narejena je bila analiza kitajskega trga. Omenjeni trg smo analizirali z analizo SWOT. Raziskali in predstavili smo tudi regulativno-zakonodajni vidik vstopa na trg. Izvedli smo dva intervjuja, in sicer s predstavnikom nemškega podjetja iz iste stroke, ki svoje proizvode že izvaža na kitajski trg, in z odgovorno osebo za internacionalizacijo podjetja Polident, d. o. o. Menim, da kitajski trg zaradi svoje velikosti in ponujenih izdelkov predstavlja velik potencial za podjetje PoliDent.
Ključne besede: Polident, d. o. o., internacionalizacija, medicinski pripomočki, kitajski trg, vstopna strategija
Objavljeno v ReVIS: 13.06.2022; Ogledov: 907; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (745,19 KB)

2.
Predlog vzpostavitve podpornega instrumenta v obliki poslovno tehnoloških mostov, z namenom internacionalizacije slovenskih podjetij : magistrska naloga
Gašper Vilfan, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi sem preko kvalitativnih metod raziskovanja, in sicer izvedenih intervjujev, anketnega vprašalnika in študije primera v Sloveniji, na Japonskem in na Finskem, izvedel pregled nad strukturo podjetniških ekosistemov, s poudarkom na podpori internacionalizaciji podjetij in podpornih instrumentih, v obliki poslovno tehnoloških mostov. Na začetku je predstavljen podjetniški ekosistem, njegova struktura in način delovanja. Nadalje je poudarek na gospodarskem razvoju in predstavitvi pojma internacionalizacije ter dejavnosti, ki se v njenem okvirju izvajajo, s strani zadevnega ekosistema, pri podpori podjetjem na področju izvoza njihovih izdelkov in storitev na tuje trge. Sledi opredelitev pojma internacionalizacije in dejavnosti, ki so bile in bodo izvajane v prihodnje. Na podlagi navedenih in izvedenih metod raziskovanja smo iskali ustrezne subjekte podpornega okolja, podporne instrumente, namene in cilje, potrebne dejavnosti, ciljne skupine in primerne strukture upravljanja predlaganega instrumenta podpore, v obliki poslovno tehnoloških mostov. V proučevanih državah so bili pregledani tudi načini iskanja tržnih potencialov ter finančna in ekonomska učinkovitost izvajanja internacionalizacije podjetij. Na koncu so predstavljeni rezultati in podane ugotovitve ter predlog vzpostavitve podpornega instrumenta v obliki poslovno tehnoloških mostov, z namenom sofinanciranja aktivnosti pri prodoru na tuje trge in s tem internacionalizacije slovenskih podjetij.
Ključne besede: internacionalizacija podjetij, podporni instrumenti, poslovni tehnološki mostovi, mreženje, izvoz, gospodarski razvoj, magistrske naloge
Objavljeno v ReVIS: 13.08.2021; Ogledov: 1065; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (3,93 MB)

3.
4.
5.
6.
Uvajanje nove storitve na izbrano tuje tržišče : magistrska naloga
Sara Strmčnik Bastl, 2019, magistrsko delo

Ključne besede: trženje, storitve, tuji trg, internacionalizacija, management znanja
Objavljeno v ReVIS: 18.11.2019; Ogledov: 2306; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

7.
8.
Internacionalizacija podjetja X : diplomska naloga
Anela Filipović, 2018, diplomsko delo

Ključne besede: podjetništvo, mednarodno poslovanje, internacionalizacija, vstop na tuji trg, tveganja, diplomsko delo
Objavljeno v ReVIS: 14.11.2018; Ogledov: 3005; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

9.
Internacionalizacija na nemški trg - primer Podjetja X : magistrsko delo
Valentina Geršak, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo na osnovi teorije internacionalizacije in študije primera Podjetja X na nemški trg opredelili procese in pomen internacionalizacije slovenskih podjetij. Zajeto je dosedanje raziskovanje te teme, opredelitev internacionalizacije, njene dimenzije in instrumenti, motivi za odločitev, procesi, dejavniki in ovire. V delu s pregledom literature in dokumentacije preverjamo,ali so lahko podjetja konkurenčna in uspešna le ob uspešni internacionalizaciji na tuje trge ter na osnovi analize delovanja in poslovanja Podjetja X in ali je internacionalizacija na nemški trg pomembna za nadaljnjo širitev in razvoj podjetja.Internacionalizacija je zelo kompleksen pojem, ki je opredeljen v več teorijah, ki so predstavljene v predloženem delu. Kaže se v različnih oblikah in vključuje različne dimenzije glede na zapletenost mednarodnega gospodarskega sodelovanja med podjetji. Pomembni dejavniki so tudi motivi, ovire in težave, s katerimi se soočajo podjetja pri vstopu na tuje trge. Odločitev o izbiri tujega trga, na katerega se bo podjetje vključevalo,je zelo zahtevno, saj s seboj potegne tako strategijo vstopa kot tudi prakse v samem procesu, poteka pa lahko s pomočjo različnih opisanih modelov. Preverili smo,kakšen je program za spodbujanje internacionalizacije za različna obdobja na državni ravni ter kakšna je praksa slovenskih podjetij na tem področju.Nato smo podrobneje opredelili Podjetje X, s čim se ukvarja, kakšen je tržni položaj, kako ravnajo s človeškimi viri. Predstavljena je panoga podjetja in raziskava nemškega trga. Velik poudarek je tudi na analizi vstopa podjetja na nemški trg, kakšno je dosedanje stanje, kateri so motivi in dejavniki za internacionalizacijo, kakšni so načrti za prihodnost. Zanimale so nas tudi oblike vstopa na nemški trg, kateri dejavniki so vplivali na izbor. V raziskavi smo uporabili PEST in SWOT analizo vstopa podjetja na nem
Ključne besede: internacionalizacija, oblike vstopa, nemški trg, mednarodni trg
Objavljeno v ReVIS: 06.07.2018; Ogledov: 3347; Prenosov: 263
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh