Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Pravni vidiki udeležbe slovenskega podjetja na azerbajdžanskem trgu
Darija Jamnik, 2016

Opis: Mnoga slovenska podjetja se zaradi znižanja gospodarske rasti in konkurence na domačem trgu odločajo za širitev na bolj oddaljene trge. Republika Azerbajdžan, kavkaška dežela ognja, ki je zelo bogata z nafto, predstavlja našemu gospodarstvu oziroma podjetjem velik izziv na področju mednarodnega sodelovanja. Za gospodarska podjetja je med drugim pomembno, da imajo stabilno poslovno okolje, torej ustrezno zakonodajo ter pravosodni sistem, ki deluje hitro in pravično. Pri tem ima pomembno vlogo tudi država ter vse njene institucije. Magistrska naloga z raziskovalnim pristopom prouči slovensko in azerbajdžansko zakonodajo ter le-to analizira tudi v odnosu do Evropske unije oziroma njenih smernic. Izpostavljen je primer dobre prakse internacionalizacije podjetja na azerbajdžanski trg. Raziskovanje obsega tudi problematiko mednarodnega sodelovanja, s katero se srečujejo akterji, zlasti glede pomoči naše države pri osvajanju tujega trga ter nadaljnjih pričakovanj od azerbajdžanskega trga. Rezultati magistrske naloge kažejo na nujnost sprememb in odpravo pomanjkljivosti na področju gospodarske politike mednarodnega sodelovanja ter nujno zagotovitev temeljnih pogojev za vzdržno gospodarsko rast in razvoj v Republiki Sloveniji.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mednarodno sodelovanje, poslovno okolje, internacionalizacija, slovenska podjetja v tujini, azerbajdžanski trg, Slovenija, Azerbajdžan, magistrske naloge
Objavljeno: 22.08.2017; Ogledov: 1048; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (13,00 MB)

3.
4.
5.
Internacionalizacija in obvladovanje tveganj pri malih storitvenih podjetjih
Davor Kopilović, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: internacionalizacija, storitve, mala podjetja, tveganja, masažni salon, Hrvaška
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 513; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

6.
7.
Analiza akademskih izmenjav do prenosa znanja
Tina Quechon, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: management znanja, Erasmus izmenjave, analiza omrežij, internacionalizacija
Objavljeno: 24.04.2018; Ogledov: 524; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

8.
Uspešnost transportnih podjetij na slovenskem in nemškem trgu
Ljubica Kondić, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: transportno podjetje, internacionalizacija, management znanja, znanje
Objavljeno: 24.04.2018; Ogledov: 1493; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

9.
Internacionalizacija poslovanja podjetja Unija računovodska hiša, d.d.
Borut Ravnik, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: internacionalizacija poslovanja, mednarodno poslovanje, vstopne strategije
Objavljeno: 29.05.2018; Ogledov: 442; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (720,63 KB)

10.
Internacionalizacija na nemški trg - primer Podjetja X
Valentina Geršak, 2018

Opis: V magistrskem delu smo na osnovi teorije internacionalizacije in študije primera Podjetja X na nemški trg opredelili procese in pomen internacionalizacije slovenskih podjetij. Zajeto je dosedanje raziskovanje te teme, opredelitev internacionalizacije, njene dimenzije in instrumenti, motivi za odločitev, procesi, dejavniki in ovire. V delu s pregledom literature in dokumentacije preverjamo,ali so lahko podjetja konkurenčna in uspešna le ob uspešni internacionalizaciji na tuje trge ter na osnovi analize delovanja in poslovanja Podjetja X in ali je internacionalizacija na nemški trg pomembna za nadaljnjo širitev in razvoj podjetja.Internacionalizacija je zelo kompleksen pojem, ki je opredeljen v več teorijah, ki so predstavljene v predloženem delu. Kaže se v različnih oblikah in vključuje različne dimenzije glede na zapletenost mednarodnega gospodarskega sodelovanja med podjetji. Pomembni dejavniki so tudi motivi, ovire in težave, s katerimi se soočajo podjetja pri vstopu na tuje trge. Odločitev o izbiri tujega trga, na katerega se bo podjetje vključevalo,je zelo zahtevno, saj s seboj potegne tako strategijo vstopa kot tudi prakse v samem procesu, poteka pa lahko s pomočjo različnih opisanih modelov. Preverili smo,kakšen je program za spodbujanje internacionalizacije za različna obdobja na državni ravni ter kakšna je praksa slovenskih podjetij na tem področju.Nato smo podrobneje opredelili Podjetje X, s čim se ukvarja, kakšen je tržni položaj, kako ravnajo s človeškimi viri. Predstavljena je panoga podjetja in raziskava nemškega trga. Velik poudarek je tudi na analizi vstopa podjetja na nemški trg, kakšno je dosedanje stanje, kateri so motivi in dejavniki za internacionalizacijo, kakšni so načrti za prihodnost. Zanimale so nas tudi oblike vstopa na nemški trg, kateri dejavniki so vplivali na izbor. V raziskavi smo uporabili PEST in SWOT analizo vstopa podjetja na nem
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: internacionalizacija, oblike vstopa, nemški trg, mednarodni trg
Objavljeno: 06.07.2018; Ogledov: 633; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh