Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Poslovni načrt za uvedbo novega produkta
Tjaš Pelan, 2018

Opis: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za uvedbo novega produkta na trg, in sicer sladkih in slanih namazov, katerih glavna sestavina je svinjska mast, ki predstavlja substitut nezdravim rastlinskim maščobam. Obravnavana tema se nanaša na idejo mojega prijatelja, ki je nastala med kolinami, in sicer z namenom, kako čim bolj izkoristiti manj uporabne oziroma stranske živalske sestavine in razbiti predsodke ljudi o škodljivosti svinjske masti za zdravje. V prvem delu diplomskega dela je predstavljen opis podjetja in panoge. V osrednjem delu sem predstavil razvoj in uvajanje novega izdelka ter podjetniški team in organizacijo. Naredil sem tudi trženjski načrt in analiziral prednosti, priložnosti, slabosti in nevarnosti ter predstavil tržne strategije, cilje in načrt prodaje. S trženjsko raziskavo sem s pomočjo anketnega vprašalnika preveril hipotezo, ali na trgu obstaja povpraševanje po tovrstnih izdelkih. Anketo sem analiziral ter na podlagi pridobljenih podatkov naredil terminski načrt ključnih aktivnosti in finančni načrt. V zadnjem delu sem predstavil še kritična tveganja in možne rešitve. Glavni cilj diplomskega dela je bil, da s poslovnim načrtom ugotovim, ali na trgu obstaja povpraševanje po tovrstnih izdelkih ter ali je idejo možno realizirati in nadaljevati z razvojem. Na podlagi pridobljenih podatkov iz tržne raziskave sem ugotovil, da obstaja povpraševanje na trgu po namazih, ki vsebujejo svinjsko mast, ter da je veliko možnosti za nadaljnji razvoj samih produktov in odkrivanje novih trgov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Poslovni načrt, nov izdelek, namaz, svinjska mast, start up, razvoj.
Objavljeno: 19.07.2018; Ogledov: 2096; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

3.
4.
Primerjalna analiza slovenskih start upov
Nataša Mehle, 2020

Opis: V diplomskem delu obravnavam slovenska start-up podjetja, natančneje podjetja, ki so sodelovala v televizijski oddaji Štartaj Slovenija. Diplomsko delo zajema tri poglavja s podnaslovi. V prvem naslovu sem opredelila in predstavila, kaj start-up je in njegove značilnosti. Predstavila sem, kakšne so lastnosti podjetnikov, njihove vizije in na splošno življenje le-teh. Opisala sem, kako preiti iz poslovne ideje v poslovno priložnost in seveda v realizacijo. Ker so finance in znamčenje start-up podjetji ena izmed glavnih točk ustvarjanja start-upa, sem jih obširneje opredelila. Zanimalo me je, kakšen je položaj start-up podjetji v Sloveniji in kakšen v evropskem prostoru ter kako podjetja vplivajo na gospodarsko dinamiko. V empiričnem delu sem s pomočjo intervjuja odgovorila na nekatera glavna vprašanja v povezavi s koraki pri ustanovitvi podjetij. Ugotovila sem, da podjetniki vstopajo v podjetniško kariero drugače in iz različnih razlogov, vendar pa imajo skupne lastnosti, kot so zagnanost, volja, samoiniciativnost in namen pomagati ljudem z novimi, unikatnimi izdelki.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: start-up, podjetnik, podjetniška pot, izdelek, financiranje, konkurenca, intervju
Objavljeno: 23.10.2020; Ogledov: 695; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (2,28 MB)

5.
Tržna strategija ob uvedbi novega mesnega izdelka na slovenski trg
Evelina Krajnc, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje, strategije trženja, tržna strategija, izdelek, podjetje, znanje
Objavljeno: 12.01.2021; Ogledov: 541; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (997,88 KB)

6.
Tržno komuniciranje v podjetju X
Andreja Petrovič, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Tržno komuniciranje, podjetje, instrumenti, kupec, izdelek
Objavljeno: 14.01.2021; Ogledov: 687; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

7.
Odnos Slovencev do spletnega nakupovanja
Barbara Leben, 2012

Opis: Ta magistrska naloga se posveča odnosu Slovencev do spletnega nakupovanja. Tema me je pritegnila, saj je v Sloveniji področje spletnega nakupovanja v zadnjih letih naraščalo, kar kaže na veliko potenciala, ki ga tovrsten nakup ima. To sem tudi podrobneje raziskala. V teoretičnem delu je predstavljen pojem elektronskega poslovanja, razvoj in področja elektronskega poslovanja, pojem spletnega nakupovanja, razvoj spletnega nakupovanja, generacije potrošnikov, vrste artiklov, sestavni deli spletne trgovine, zaupanje potrošnikov, prednosti in slabosti spletnega nakupovanja ter pravice in navodila za spletno nakupovanje. V svoji raziskavi sem izvedla osem polstrukturiranih intervjujev med slovenskimi spletnimi kupci. Vsak izmed njih je dobil deset enakih vprašanj, ki so se nanašala na razloge za spletni nakup, najpogostejši razlog za spletni nakup, pogostost nakupa, internetno varnost, zaupanje v spletno nakupovanje, kraj nakupa, izdelke ter način plačila. Na koncu sledi empirični del. V tem delu so predstvaljeni razultati analize, kjer lahko vidimo, da slovenski kupci raje nakupujejo v slovenskih spletnih trgovinah. Število nakupov je zelo različno. Nekateri nakupujejo občasno, spet drugi bolj pogosto. Slovenski kupci prav tako dobro sami skrbijo za varnost spletnega nakupovanja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: elektronsko poslovanje, spletno nakupovanje, internet, svetovni splet, nakupovanje, izdelek, stranka
Objavljeno: 07.06.2021; Ogledov: 567; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

8.
Sodelovanje kupcev pri zagotavljanju kakovosti izdelkov
Martina Lamovšek, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kakovost, izdelek, zadovoljstvo, kupci, standardi, standardizacija, podjetja
Objavljeno: 23.08.2021; Ogledov: 294; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh