Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Mladi kot potrošniki v času epidemije covida-19
Martina Iskra, 2024, ni določena

Opis: Četudi so spremembe edina stalnica v življenju, si nismo znali pojasniti, da se lahko zgodi sprememba, ki ohromi ves svet. Nenadoma se je vse ustavilo. Življenja kot smo ga poznali, ni bilo več. Pojavil se je covid-19. Da bi se uspešno spopadli z virusom, so bili tako v Sloveniji kot tudi po svetu uvedeni številni ukrepi, ki so se prilagajali na epidemiološko situacijo v državi in širši regiji. Imeli smo dostop le do storitev, s katerimi je bila zagotovljena preskrba z osnovnimi življenjskimi potrebščinami. Vse ostale, ki sicer niso življenjskega pomena, imajo pa veliko in pomembno vlogo v našem življenju, pa so bile ukinjene. Gre za možnosti, s katerimi si povečujemo kakovost življenja, in šele takrat, ko te storitve niso bile več dosegljive, smo opazili, da jih dejansko pogrešamo. K tem lahko uvrščamo osebne, razvedrilne, športne in druge storitve. Ne glede na vse omejitve smo ugotovili, da smo ljudje zelo prilagodljivi, saj smo se težavam hitro prilagodili, vsak na svoj način, pri tem pa pridobili nove navade, vedenja in rutine. Vse navedeno so tudi rezultati naše raziskave.
Ključne besede: covid-19, potrošniki, storitev, izdelek, nakupne navade
Objavljeno v ReVIS: 21.04.2024; Ogledov: 269; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (4,24 MB)

2.
3.
4.
5.
Sodelovanje kupcev pri zagotavljanju kakovosti izdelkov : diplomska naloga
Martina Lamovšek, 2019, diplomsko delo

Ključne besede: kakovost, izdelek, zadovoljstvo, kupci, standardi, standardizacija, podjetja
Objavljeno v ReVIS: 23.08.2021; Ogledov: 1112; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

6.
Odnos Slovencev do spletnega nakupovanja : magistrska naloga
Barbara Leben, 2012, magistrsko delo

Opis: Ta magistrska naloga se posveča odnosu Slovencev do spletnega nakupovanja. Tema me je pritegnila, saj je v Sloveniji področje spletnega nakupovanja v zadnjih letih naraščalo, kar kaže na veliko potenciala, ki ga tovrsten nakup ima. To sem tudi podrobneje raziskala. V teoretičnem delu je predstavljen pojem elektronskega poslovanja, razvoj in področja elektronskega poslovanja, pojem spletnega nakupovanja, razvoj spletnega nakupovanja, generacije potrošnikov, vrste artiklov, sestavni deli spletne trgovine, zaupanje potrošnikov, prednosti in slabosti spletnega nakupovanja ter pravice in navodila za spletno nakupovanje. V svoji raziskavi sem izvedla osem polstrukturiranih intervjujev med slovenskimi spletnimi kupci. Vsak izmed njih je dobil deset enakih vprašanj, ki so se nanašala na razloge za spletni nakup, najpogostejši razlog za spletni nakup, pogostost nakupa, internetno varnost, zaupanje v spletno nakupovanje, kraj nakupa, izdelke ter način plačila. Na koncu sledi empirični del. V tem delu so predstvaljeni razultati analize, kjer lahko vidimo, da slovenski kupci raje nakupujejo v slovenskih spletnih trgovinah. Število nakupov je zelo različno. Nekateri nakupujejo občasno, spet drugi bolj pogosto. Slovenski kupci prav tako dobro sami skrbijo za varnost spletnega nakupovanja.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, spletno nakupovanje, internet, svetovni splet, nakupovanje, izdelek, stranka
Objavljeno v ReVIS: 07.06.2021; Ogledov: 2215; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

7.
Tržno komuniciranje v podjetju X : magistrska naloga
Andreja Petrovič, 2011, magistrsko delo

Ključne besede: Tržno komuniciranje, podjetje, instrumenti, kupec, izdelek
Objavljeno v ReVIS: 14.01.2021; Ogledov: 1856; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

8.
Tržna strategija ob uvedbi novega mesnega izdelka na slovenski trg : magistrska naloga
Evelina Krajnc, 2014, magistrsko delo

Ključne besede: trženje, strategije trženja, tržna strategija, izdelek, podjetje, znanje
Objavljeno v ReVIS: 12.01.2021; Ogledov: 1306; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (997,88 KB)

9.
Primerjalna analiza slovenskih start upov
Nataša Mehle, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavam slovenska start-up podjetja, natančneje podjetja, ki so sodelovala v televizijski oddaji Štartaj Slovenija. Diplomsko delo zajema tri poglavja s podnaslovi. V prvem naslovu sem opredelila in predstavila, kaj start-up je in njegove značilnosti. Predstavila sem, kakšne so lastnosti podjetnikov, njihove vizije in na splošno življenje le-teh. Opisala sem, kako preiti iz poslovne ideje v poslovno priložnost in seveda v realizacijo. Ker so finance in znamčenje start-up podjetji ena izmed glavnih točk ustvarjanja start-upa, sem jih obširneje opredelila. Zanimalo me je, kakšen je položaj start-up podjetji v Sloveniji in kakšen v evropskem prostoru ter kako podjetja vplivajo na gospodarsko dinamiko. V empiričnem delu sem s pomočjo intervjuja odgovorila na nekatera glavna vprašanja v povezavi s koraki pri ustanovitvi podjetij. Ugotovila sem, da podjetniki vstopajo v podjetniško kariero drugače in iz različnih razlogov, vendar pa imajo skupne lastnosti, kot so zagnanost, volja, samoiniciativnost in namen pomagati ljudem z novimi, unikatnimi izdelki.
Ključne besede: start-up, podjetnik, podjetniška pot, izdelek, financiranje, konkurenca, intervju
Objavljeno v ReVIS: 23.10.2020; Ogledov: 1524; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (2,28 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 1.07 sek.
Na vrh