1. Analiza in izboljšanje e-izobraževanja na Višji strokovni šoli Novo mestoJožica Košir, 2010 Opis: V nalogi smo predstavili in raziskali podrocje e-izobraževanja. V ta namen smo poiskali in
medsebojno primerjali nekaj najpogosteje uporabljenih orodij, ki trenutno služijo podpori eizobraževanju
in skupinskemu delu. Preizkušali in testirali smo nekatera videokonferencna
orodja, s katerimi bi lahko v najboljši meri približali ali nadomestili klasicna predavanja z epredavanji,
in pripravili predlog rešitve. Dotaknili pa smo se tudi vpliva sodobne IKT na
predavatelje in študente in z njo povezane ucne motivacije. S pomocjo ankete smo podali tudi
smernice za izboljšanje tovrstnega izobraževanja na Višji strokovni šoli Novo mesto. Zaradi
recesije in z njo povezanih financnih vložkov se v nalogi še posebej osredotocamo na
možnosti, ki nam jih ponujajo prosto dostopna orodja. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: e-izobraževanje, vseživljensko izobraževanje, izobraževanje na daljavo, multimedija, Moodle, videokonferenca Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 2590; Prenosov: 0 |
2. Interaktivno učenje in urjenje z multimedijskimi sistemiAndi Jambrošić, 2011 Opis: Sodobno izobraževanje zahteva uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v pedagoškem procesu kot posredno sredstvo za razvoj informacijske družbe. Osnovne šole v Sloveniji sledijo najnovejšim trendom e-izobraževanja, kar se v zadnjih letih kaže v obliki uvajanja izobraževanja na daljavo in ima obliko uporabe spletnih učilnic, napolnjenih z multimedijskimi vsebinami. V nalogi bo razložena razlika med e-izobraževanjem in izobraževanjem na daljavo ter pokazan potek nastajanja le-tega. Prikazano bo, kako lahko osnovne šole ob pomoči E-šolstva na enostaven način vzpostavijo kvalitetno virtualno učno okolje. V empiričnem delu bo s pomočjo statističnih analiz s podatki, ki so pridobljeni s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika, preverjena učinkovitost uporabe spletnih učilnic v pedagoškem procesu na osnovnih šolah. Rezultati potrjujejo dobro učinkovitost spletnih učilnic, ki posredno pripeljejo do povečanja uspeha učencev. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: e-izobraževanje, izobraževanje na daljavo, multimedijski sistemi, interaktivno učenje, spletne učilnice, Moodle Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 2820; Prenosov: 141
Celotno besedilo (7,49 MB) |
3. |
4. |
5. Razvoj spletnega mesta za podporo pri učenju na daljavo za pridobivanje elementarne izobrazbeEva Blatnik, 2021 Opis: Zaradi razglasitve epidemije covida-19 je začel pouk potekati na daljavo v vseh osnovnih šolah v Sloveniji. Za učence je to pomenilo, da morajo biti pri učnem procesu bolj samostojni in iznajdljivi. Kmalu po zaprtju šol je nastala podporna točka za učenje »Razlagamo.si«, kjer lahko učenci dostopajo do vsebin, ki jih naložijo prostovoljci, študentje ali učitelji. Pomanjkljivost podporne točke je, da učenci med sabo ne morejo sodelovati in si nuditi medsebojne pomoči, saj le-to zgolj prejmejo. Z magistrsko nalogo rešujemo omenjeni problem z oblikovanjem uporabniške izkušnje, in sicer s šestimi koraki, ki jih je zastavil Donald Norman. Pri tem sledimo cilju, da implementiramo spletno mesto, kamor učenci naložijo svoja učna gradiva. Na ta način spodbudimo samostojnost, sodelovanje in vključenost učencev v učni proces, saj je navedeno med najpomembnejšimi dejavniki za uspešno izobraževanje na daljavo. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: elementarno izobraževanje, izobraževanje na daljavo, epidemija covida-19, oblikovanje uporabniške izkušnje, Donald Norman Objavljeno: 15.12.2021; Ogledov: 981; Prenosov: 99
Celotno besedilo (1,43 MB) |
6. Spletna orodja za komunikacijo kot izziv izobraževanja na daljavo v osnovnih šolah jugovzhodne Slovenije v času epidemije covid-19Renata Maver, 2022 Opis: Epidemija Covid-19 je v zadnjih dveh letih močno zaznamovala osnovnošolsko izobraževanje v državi, ki je zaradi zaprtja osnovnih šol potekalo tudi na daljavo. V magistrski nalogi smo se osredotočili na izzive učiteljev in učencev osnovnih šol Jugovzhodne Slovenije, s katerimi so se ti soočali pri uporabi spletnih orodij za komunikacijo pri izobraževanju na daljavo v času epidemije Covid-19. Podatke, pridobljene z intervjuji, smo analizirali s kvalitativno analizo
podatkov in ugotovili številne izzive učiteljev in učencev osnovnih šol Jugovzhodne Slovenije, ki so pokazali pomanjkljivosti izobraževanja na daljavo v državi. Prav zato smo na podlagi teoretičnih izhodišč in ugotovitev raziskave oblikovali predloge za izboljšanje izobraževanja na
daljavo v slovenskih osnovnih šolah. Epidemija Covid-19 je pokazala, da je treba poskrbeti, da bo ob naslednji izredni situaciji izobraževanje na daljavo steklo bistveno bolje in z manj izzivi. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: osnovnošolsko izobraževanje, izobraževanje na daljavo, spletna orodja
za komunikacijo, izzivi, OŠ Jugovzhodne Slovenije, epidemija Covid-19 Objavljeno: 25.02.2022; Ogledov: 912; Prenosov: 116
Celotno besedilo (2,18 MB) |
7. |
8. |
9. Izobraževanje na daljavo v času epidemije covid-19 v SlovenijiRobert Letić, 2023 Opis: V slovenskem šolskem sistemu prevladuje oblika klasičnega izobraževanja, kjer pouk poteka fizično v šoli ob prisotnosti učitelja in učenca. Pred epidemijo covid-19 je v Sloveniji prevladovala klasična oblika izobraževanja v šoli, saj izobraževanje na daljavo ni bilo širše znano vzgojno izobraževalnim zavodom. Vendar pa je s prihodom epidemije in začasnim zaprtjem šol izobraževanje na daljavo postalo edini način izvajanja pouka. Za namen preučevanja, kako so se vzgojno-izobraževalni zavodi spopadali z izvajanjem izobraževanja na daljavo med obdobjem popolnega zaprtja šolskih zavodov, smo v drugem delu magistrske naloge izvedli raziskavo, v sklopu katere smo si zastavili tri raziskovalna vprašanja. Namen magistrskega raziskovalnega dela je ugotoviti, kako so izobraževanje na daljavo zaznavali ravnatelji izbranih srednjih šol v Sloveniji ter kako so usmerjali in organizirali delo v kolektivu v času popolnega zaprtja šol. V magistrskem delu smo uporabili različne metode raziskovanja, pri čemer izpostavljamo sociološko empirično metodo, v sklopu katere smo se poslužili kvalitativne metode raziskovanja. Raziskavo smo izvedli s pomočjo strukturiranega intervjuja z naključno izbranimi ravnatelji srednjih šol iz posamezne statistične regije. Ugotovili smo, da večina ravnateljev meni, da niso imeli dovolj strokovne podpore za izvajanje pouka na daljavo v času epidemije covid-19. Hkrati so bili vsi ravnatelji enotni, da je prehod na izobraževanje na daljavo prinesel številne težave, s katerimi so se šole morale spopasti. Kot najpogostejše težave, ki so jih ravnatelji izpostavili, so bile: računalniška oprema in internetna povezava, praktično izobraževanje ter prepozna navodila pristojnih inštitucij. Izobraževanje na daljavo je v času epidemije covid-19 postala ključna oblika izobraževanja, za katero menimo, da se bo v prihodnosti verjetno še naprej razvijala. Raziskava, ki smo jo izvedli, je poudarila izzive in pomanjkljivosti, s katerimi so se vzgojno-izobraževalni zavodi soočali. Pridobljeni rezultati lahko služijo kot pomembna podlaga stroki pri nadaljnjem raziskovanju in krepitvi digitalnih kompetenc. S tem bodo vzgojno-izobraževalni zavodi bolje pripravljeni na morebitne prihodnje krize, ki zahtevajo izobraževanje na daljavo. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: izobraževanje, učenje, izobraževanje na daljavo, epidemija covid19, šola, ravnatelji Objavljeno: 09.10.2023; Ogledov: 122; Prenosov: 12
Celotno besedilo (981,76 KB) |
10. |