Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA IN POSLOVNIH PRILOŽNOSTI NA MADŽARSKEM
Ines Čigoja, 2016

Opis: Madžarska je po mnenju strokovnjakov rastoči trg, ki bo tudi v prihodnje ohranjala zdravo gospodarsko rast in politično stabilnost, saj so naslednje predvidene volitve leta 2018. Kljub notranji stabilnosti je zaradi svoje volje znotraj evropskega prostora velikokrat kritizirana s strani Bruslja ter ostalih posameznih držav članic in lahko predstavlja izzive za poslovanje tudi v prihodnje. S strogim politično–ekonomskim režimom, pod taktirko premierja Viktorja Orbána, se je uspešno rešila recesijskega primeža in postaja pravo dinamično, multikulturno okolje. Po drugi strani pa je v percepciji slovenskega gospodarstva nevidna soseda. Tako kažejo tudi statistični podatki ter interes podjetij in posameznikov na raznih poslovnih in kulturnih srečanjih. Je naša šesta najpomembnejša trgovinska partnerica, a zadnja v primerjavi s sosednjo Avstrijo, Italijo in Hrvaško. Zanimivo je, da je Francija (5. partnerica) pred Madžarsko, njena vrednost blagovne menjave s Slovenijo pa temelji skorajda v celoti na delu z Revozom. Primerjalna vrednost blagovne menjave Slovenije z Madžarsko in drugouvrščeno Italijo je trikratna, v prid slednji. Opazno je, da je sodelovanje med Slovenijo in Madžarsko pod dejanskimi zmožnostmi v primerjavi z ostalimi sosednjimi državami, zato smo se v diplomski nalogi odločili analizirati madžarski trg. Cilj naloge je bil analizirati obstoječe stanje bilateralnega sodelovanja med Slovenijo in Madžarsko ter identificirati podjetja, ki poslujejo na trgu. S pomočjo PESTEL analize želimo orisati madžarsko poslovno okolje in njene regije ter izpostaviti posebnosti in značilnosti pri poslovanju. Analizo okolja in sintezo smo podprli z mnenjem podjetij, aktivnih na madžarskem trgu, ki so s svojo subjektivno oceno orisala začetne in glavne ovire pri poslovanju, splošno gospodarsko stanje ter nadaljnje načrte pri poslovanju s slednjo. Do ugotovitev smo prišli s pomočjo empirične analize primarnih in sekundarnih podatkov, ki so pokazali pozitivne rezultate in identifikacijo poslovnih priložnosti v večih panogah ter nekatere potencialne regije kot priložnost zunaj Budimpešte.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovanje z Madžarsko, bilateralno sodelovanje, PESTEL analiza, madžarske regije, poslovne priložnosti, slovenska podjetja, izzivi in ovire
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 2601; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

2.
Potrebne kompetence za organizacijo in izvedbo doživljajskega turizma v Sloveniji
Maja Matić, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: doživljajski turizem, podjetništvo, tveganje, izzivi, kompetence
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 1677; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (869,97 KB)

3.
4.
Kulturološki izzivi pri poslovanju z Indijo
Marko Kotnik, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kulturološki izzivi, poslovanje, Indija Koromandija, Indija
Objavljeno: 09.12.2020; Ogledov: 588; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1002,74 KB)

5.
Analiza vpliva generacijskih razlik na vodenje zaposlenih
Anže Nučič, 2020

Opis: Vodenje je ena najpomembnejših funkcij vsake organizacije, še bolj pa pride v ospredje v težkih in hitro spreminjajočih se časih. Pomembno je, da se organizacije zavedajo, da so v njihovem okolju prisotne različne skupine generacij in da ima vsaka svoje potrebe. Ključni dejavnik, ki definira uspešnega vodjo, pa je izbira in uporaba pravilnega stila vodenja. Namen magistrskega dela je ugotoviti, kako razlike med generacijami vplivajo na to, kakšen stil vodenja bo uporabil vodja. V magistrskem delu smo z raziskavo različnih karakternih lastnosti in delovnih značilnostih posameznikov, rojenih v različnih obdobjih, ugotavljali, kateri so tisti dejavniki generacije, ki so najbolj pomembni, da ugotovimo, kateri stil vodenja je za njih najbolj primeren. Cilj magistrskega dela je bilo ugotoviti, katere so ključne značilnosti posameznih generacij zaposlenih ter kako se te med seboj razlikujejo in dopolnjujejo z vidika uporabe enotnega stila vodenja. V magistrskem delu smo uporabili več različnih metod za raziskovanje opredeljene problematike. Uporabili smo deskriptivno metodo, primerjalno metodo, metodo analize primarnih in sekundarnih virov, metodo sklepanja in sinteze itd. V sklopu empiričnega dela smo izvedli anketni vprašalnik, ki smo ga ustrezno analizirali s pomočjo statističnih testov. Raziskovalni del temelji na lastni raziskavi, kjer smo med drugim uporabili Herseyjev in Blanchardov test, ki je namenjen merjenju stilov vodenja, in ugotavljali karakterne lastnosti s pomočjo Mayerjeve opredelitve uspešnih vodij. Ugotavljamo, da generacijske razlike predstavljajo pomemben dejavnik za učinkovito vodenje v organizacijah. Z analizo anketnega vprašalnika in teoretične vsebinske analize ugotavljamo, da se v praksi uporabljajo neustrezni stili vodenja, ki za posamezne generacije niso primerni. V magistrskem delu zato predlagamo, kakšen stil vodenja je primeren za posamezne generacije, z namenom čim bolj učinkovitega, zadovoljenega in produktivnega dela zaposlenih v organizaciji.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodenje, generacijske razlike, generacije, management, izzivi vodenja, ravnanje z ljudmi, HRM
Objavljeno: 16.12.2020; Ogledov: 921; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (2,65 MB)

6.
Akcije Alpske šole spodbujajo razvoj alpske identitete pri mladih
Urška Kleč, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Alpska šola, VITR, trajnostni izzivi, alpska identiteta pri mladih
Objavljeno: 11.11.2021; Ogledov: 173; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (8,27 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Uresničevanje izzivov evropske politike izobraževanja odraslih v sistemu vseživljenjskega učenja
Karmen Fošnarič Kozar, 2020

Opis: Magistrsko delo proučuje evropsko politiko izobraževanja odraslih v sistemu vseživljenjskega učenja. Evropska unija vedno bolj posega v to področje ter teži k vzpostavitvi evropskega izobraževalnega prostora in skupne izobraževalne politike. Magistrsko delo preuči ureditev področja izobraževanja odraslih v mednarodnih in regionalnih instrumentih. Na podlagi analize ureditve tega področja v najuspešnejših državah članicah Evropske unije razišče, ali bi nemara bilo smiselno izobraževanje odraslih prenesti v izključno pristojnost Evropske unije ali pa naj to področje še naprej ostane v rokah držav članic. Glede na to, da Evropska unija državam članicam daje na tem področju le priporočila, države v izobraževanje odraslih vložijo le toliko, kolikor želijo, to pa vsekakor ni tisto, kar je Evropska unija s politiko izobraževanja želela doseči. Da bi bili cilji iz strategije Evropa 2020 doseženi, bi se države članice Evropske unije morale odreči svoji pristojnosti, na kar pa ne pristanejo. Raziskava je pokazala, da ni pričakovati uresničitve ciljev, če ureditev izobraževanja odraslih in oblikovanje politike ostanejo v rokah držav članic. Prav zato sta prenos pristojnosti na Evropsko unijo in harmonizacija tega področja edina možna rešitev, da se doseže pametno, trajnostno in vključujočo rast ter vseživljenjsko učenje v Evropi.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: izobraževanje odraslih, vseživljenjsko učenje, harmonizacija, politika izobraževanja odraslih, izzivi v izobraževanju odraslih
Objavljeno: 04.02.2022; Ogledov: 130; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

8.
Izzivi na področju človeških virov na javnem raziskovalnem zavodu
Tjaša Vidmar, 2021

Opis: Namen magistrskega dela je na podlagi domače in tuje literature opraviti empirično raziskavo o izzivih na področju UČV na JRZ. Preko spletnega vprašalnika so zaposleni JRZ odgovarjali na zastavljena vprašanja o urejenosti in razvoju področja UČV na JRZ. Na osnovi rezultatov smo ugotovili, da anketirane za nadaljevanje zaposlitve na JRZ v povprečju najbolj spodbujajo naslednji dejavniki: medsebojni odnosi, zanimivo delo in možnost za razvoj. Najmanj jih spodbujajo plača, pohvale in priznanja ter ugled organizacije. V nadaljevanju nas je zanimalo, ali se JRZ strateško in sistematično ukvarja s procesom upravljanja in razvoja človeških virov. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, da ima JRZ že razvite osnovne postopke na tem področju, vendar pa bo potrebna nadgradnja trenutnega stanja, predvsem na področju vzpostavitve sistema nasledstev, oblikovanja strategije upravljanja ključnih kadrov ter upravljanja in razvoja kadrov. S pomočjo vprašalnika smo identificirali dejavnike, ki spodbujajo anketirane k temu, da ostanejo zaposleni na JRZ, in preverili razvitost posameznih področij. Pridobljeni rezultati nam bodo v pomoč pri nadaljnjem razvoju področja UČV, s čimer si želimo ustvariti delovno okolje, kjer bodo zaposleni zadovoljni in se ne bodo odločali za odhod iz JRZ.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: upravljanje človeških virov, človeški viri, kadrovska funkcija, trendi na področju UČV, izzivi na področju UČV
Objavljeno: 04.02.2022; Ogledov: 135; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

9.
Spletna orodja za komunikacijo kot izziv izobraževanja na daljavo v osnovnih šolah jugovzhodne Slovenije v času epidemije covid-19
Renata Maver, 2022

Opis: Epidemija Covid-19 je v zadnjih dveh letih močno zaznamovala osnovnošolsko izobraževanje v državi, ki je zaradi zaprtja osnovnih šol potekalo tudi na daljavo. V magistrski nalogi smo se osredotočili na izzive učiteljev in učencev osnovnih šol Jugovzhodne Slovenije, s katerimi so se ti soočali pri uporabi spletnih orodij za komunikacijo pri izobraževanju na daljavo v času epidemije Covid-19. Podatke, pridobljene z intervjuji, smo analizirali s kvalitativno analizo podatkov in ugotovili številne izzive učiteljev in učencev osnovnih šol Jugovzhodne Slovenije, ki so pokazali pomanjkljivosti izobraževanja na daljavo v državi. Prav zato smo na podlagi teoretičnih izhodišč in ugotovitev raziskave oblikovali predloge za izboljšanje izobraževanja na daljavo v slovenskih osnovnih šolah. Epidemija Covid-19 je pokazala, da je treba poskrbeti, da bo ob naslednji izredni situaciji izobraževanje na daljavo steklo bistveno bolje in z manj izzivi.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: osnovnošolsko izobraževanje, izobraževanje na daljavo, spletna orodja za komunikacijo, izzivi, OŠ Jugovzhodne Slovenije, epidemija Covid-19
Objavljeno: 25.02.2022; Ogledov: 155; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh