Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Idejna prenova Konzuma Metlika
Lara Brinc, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, notranja oprema, javni objekt, secesija, arhitektura, knjižnica, pisarna
Objavljeno: 10.07.2021; Ogledov: 994; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (89,24 MB)

2.
Prenova celostne grafične podobe knjižnice Miklova hiša Ribnica
Tina Đenadić, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: celostna grafična podoba, vizualna identiteta, knjižnica
Objavljeno: 29.07.2023; Ogledov: 266; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (15,77 MB)

3.
Pričakovanja in zadovoljstvo uporabnikov potujoče knjižnice v Posočju
Tjaša Lipušček Skubin, 2023

Opis: Bralna kultura je danes postavljena v težke čase, saj je v senci hitre digitalizacije zapostavljena. Zaradi rasti tehnologije in različnih dostopov do knjig (knjige so dostopne v e-oblikah) imajo knjižnice težko nalogo, kako privabiti in obdržati bralce. V nalogi preučujemo pričakovanja in zadovoljstvo uporabnikov Potujoče knjižnice v Posočju. Za tako temo smo se odločili predvsem zato, ker se nam bralna kultura zdi aktualna tema in ker na to temo na tem območju ni veliko zapisanega. Teorijo v magistrski nalogi, kjer smo obravnavali splošne pojme, smo podkrepili s strukturiranimi intervjuji. Prišli smo do rezultatov, ki smo jih tudi pričakovali, in sicer so intervjuvanci, ki so sodelovali pri intervjujih, v glavnem zadovoljni s potujočo knjižnico. Njihova pričakovanja so večinoma izpolnjena. V nalogi dobimo kar nekaj predlogov, kako bi lahko nekatere zadeve na potujoči knjižnici izboljšali, in sicer se večina intervjuvancev strinja, da je potrebno gradivo na potujoči knjižnici postaviti bolj pregledno, potrebna je boljša osvetlitev prostora, več sodobnejše literature, več časa za postanek, kjer je obisk večji. Zanimiva ugotovitev, ki so nam jo dali intervjuji, je, da so vsi zadovoljni z osebjem na potujoči knjižnici, kar pove, da zaposleni izpolnjujejo pričakovanja uporabnikov, in to je velika prednost potujoče knjižnice. Ker prihaja kmalu nov bibliobus, bodo tako dobljeni rezultati lahko pomagali pri urejanju in izboljšavah na potujoči knjižnici.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: pričakovanja, zadovoljstvo, potujoča knjižnica, Posočje, uporabniki.
Objavljeno: 10.08.2023; Ogledov: 335; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh