Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 49
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Svetovalni center za starejše
Tatjana Brigita Mohorko, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: starost, komunikacija, etika, nasilje
Objavljeno: 19.02.2016; Ogledov: 3205; Prenosov: 321
.pdf Celotno besedilo (710,03 KB)

2.
Uporaba enostavnih psihoterapevtskih tehnik v psihiatrični zdravstveni negi
Miha Šubic, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: medicinska sestra, terapevtska komunikacija, terapevtsko okolje
Objavljeno: 19.02.2016; Ogledov: 2177; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (633,73 KB)

3.
Vloga medicinske sestre pri obvladovanju stresa pri hospitaliziranih mladostnikih
Špela Tomažin, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mladostništvo, hospitalizacija, stres, pravice, komunikacija, medicinska sestra
Objavljeno: 19.02.2016; Ogledov: 2769; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (511,04 KB)

4.
Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih
Tanja Jevnikar, 2016

Opis: V današnjem času je raziskovanje zadovoljstva in motivacije zaposlenih čedalje bolj pomembno področje, saj le zadovoljen in motiviran zaposleni pozitivno prispeva k uresničevanju ciljev organizacije. Menim, da gre za izredno pomembno in hkrati zelo občutljivo temo. Poudariti želim pomembnost menedžmenta človeških virov in posebnosti javnega sektorja na tem področju. V svojem magistrskem delu se bom osredotočila na zadovoljstvo in motivacijo zaposlenih v javni upravi, bolj podrobno se bom osredotočila na zadovoljstvo in motivacijo zaposlenih na Upravni enoti Trebnje, ki je na tem področju v zadnjih letih zelo uspešna. Upravna enota Trebnje se mi zdi primerna upravna enota, saj bo letos že enajsto leto zapored izvajala anketiranje zaposlenih o njihovem delu oz. zadovoljstvu z zaposlitvijo na upravni enoti. Dosedanji rezultati kažejo, da je rezultat zadovoljstva zaposlenih posledica prispevka vodstva in vseh zaposlenih k vrednotam sodobne javne uprave, ki jo skupaj razvijajo z uporabo različnih sistemov, orodij in modelov. Pri tem pa kot najpomembnejši element dodane vrednosti kvalitetnemu delovanju prepoznajo v vseh zaposlenih, ki s svojo etično, kulturno in karierno naravnanostjo sledijo tem ciljem. Da organizacija dosega zastavljene cilje, mora zagotoviti kvalitetno vodenje na vseh ravneh. Z dobrim vodenjem se zagotovi visoka stopnja motiviranosti zaposlenih. Z motiviranostjo zaposlenih se izboljšujejo delovni rezultati zaposlenih (izboljšanje kakovosti upravnih storitev, izboljšanje učinkovitosti ...), hkrati pa se povečuje zadovoljstvo zaposlenih. Ustrezno ravnanje z ljudmi pri delu postaja ključ do uspeha vsake organizacije. Dobra organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih imata neposreden vpliv na ključne elemente uspešnosti in učinkovitosti organizacije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: motivacija, zadovoljstvo zaposlenih, poslovna komunikacija, človeški viri, javna uprava, upravne enote, Trebnje, magistrske naloge
Objavljeno: 22.08.2017; Ogledov: 2532; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (701,03 KB)

5.
Vpliv poslovnega komuniciranja na uspešnost bančnega poslovanja
Andrejka Šturm, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: komunikacija, banke, denarno poslovanje, interno komuniciranje
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 1055; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

6.
Vpliv notranje komunikacije na organizacijsko klimo v Zavarovalnici Adriatic Slovenica d.d.
Sergij Furlan, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: komunikacija, organizacijska kultura, management, motivacija, zaposleni
Objavljeno: 26.09.2017; Ogledov: 1405; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (885,75 KB)

7.
Motivacija zaposlenih, kot temelj uspešnega podjetja
Martina Grešovnik, 2017

Opis: POVZETEK Kako motivirati zaposlene, da bi delali boljše, bolj produktivno, ustvarjalno in bili ob tem zadovoljni, je eno od ključnih menedžerskih vprašanj. Izbira ustreznih motivacijskih orodij je zelo pomembna, saj motivirani ljudje bolje delajo in so bolj predani podjetju, posledično pa vplivajo na poslovni uspeh. Tako pridemo tudi do vprašanja, zakaj ljudje delamo. Enostavnega odgovora ni. Mnogi delajo, da si zagotovijo materialne potrebe, drugi delajo, da bi se uveljavili v določeni organizaciji, tretji pa radi opravljajo svoje delo. Motivi, zakaj človek dela, so torej različni. Pomembno pa je tudi, da posameznik pozna cilje organizacije, vizijo, strategijo in kateri so tisti cilji, ki jih hoče vodja organizacije doseči. Nepoznavanje načrtov in ciljev podjetja vodi v nekakovostno opravljanje dela. Pri takih primerih zaposleni ne morejo biti motivirani za delo, ki ga opravljajo, saj če jim vodja ne predstavi ciljev podjetja, nimajo nobenega zagona za dobro opravljeno delo. V diplomskem delu sem se osredotočila na proučevanje vpliva motivacije zaposlenih na uspešnost podjetja. Motivacija je povezana z nezadovoljenimi potrebami, ki posameznika spodbujajo, da jih zadovolji. Aktivira se šele takrat, ko si posameznik zastavi življenjske cilje, ima želje in vizijo. Zastavljeni cilji, hotenja so tisto, kar začne posameznika motivirati, da začne svojo pot do uresničitve svojih želja in ciljev. Namen diplomskega dela je raziskati teoretični pomen motivacije zaposlenih in opraviti empirično raziskavo v izbranem podjetju, s katero želimo ugotoviti, kateri so tisti dejavniki, ki posameznika spodbujajo k zavzetosti za delo, ki vodi do uspešnosti celotnega podjetja. Z empirično raziskavo, s katero sem analizirala predvsem dejavnike, ki vplivajo na motiviranost zaposlenih, sem ugotovila, da je zaposlenim glavni motivacijski dejavnik plača, kar je razvidno iz rezultatov pri postavljeni hipotezi 2. Kljub temu pa je iz hipoteze 1 razvidno, da jim takoj za plačo veliko pomeni tudi pohvala. Prav tako ugotavljam, da anketirani motiviranost povezujejo z individualno uspešnostjo in uspešnostjo organizacije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Ključne besede: motivacija, zaposleni, uspešnost podjetja, motivacijski dejavniki, komunikacija, odnosi, kariera.
Objavljeno: 03.10.2017; Ogledov: 2385; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (982,30 KB)

8.
Poklicna izgorelost policistov
Peter Majcenovič, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: policija, individualizacija, stres, komunikacija
Objavljeno: 26.10.2017; Ogledov: 1275; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

9.
10.
Empatija med študenti zdravstvene nege
Vesna Novak, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: empatija, čustvena inteligenca, komunikacija, terapevtska komunikacija
Objavljeno: 15.01.2018; Ogledov: 1262; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (656,68 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh