1. Strategija trženja storitev malega podjetja v zelo konkurenčnem okoljuBarbara Pestotnik, 2017 Opis: Namen magistrskega dela je bil proučiti elemente trženja storitev v malem podjetju, saj se trženje v malem podjetju razlikuje od trženja v velikih podjetjih. Glede na velika podjetja mala podjetja namenjajo za trženje malo sredstev, zato me je zanimalo, kaj je tisto bistveno, kar je treba v okviru teh omejenih sredstev obljubljati v komunikaciji s trgom. Iz podatkov podjetja je razvidno, da je podjetje v preteklosti za oglaševanje namenjalo zelo malo sredstev. Analiza odločanja strank, izvedena na podlagi globinskih intervjujev, kaže, da oglasi stranke premamijo in so zainteresirane za nakup, zato je za podjetje priporočljivo, naj prouči možnosti za okrepitev oglaševalskih aktivnosti, tudi v priljubljenih družbenih medijih. Stranke so izrazile zadovoljstvo, da so jim ustrezno usposobljeni strokovnjaki znali svetovati in so bili to pripravljeni storiti. Stranke želijo ob obisku salona izvedeti pomembne informacije v zvezi s svojimi težavami, da se lahko lažje odločijo za nakup ustrezne terapije. Priporoča se tudi najem strokovnega svetovalca, ki bi strankam svetoval glede nakupa izdelkov in/ali storitev, kateri izdelki so za stranke najustreznejši in zakaj, kako poskrbeti, da bo stranka čim več pridobila od uporabe izdelka, idr. Podjetju se priporoča, naj si prizadeva za pridobivanje priporočil. Včasih široko usmerjeno oglaševanje ni najbolj smotrno in je bolje uporabiti neposredno oglaševanje ali spodbude, na primer z vzorčki priljubljenih izdelkov ali ugodnostmi, kot je popust, to pa je lahko nagrada tudi za morebitna priporočila. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: strategija, trženje, oglaševanje, storitve, amlo podjetje, konkurenca Objavljeno: 02.09.2017; Ogledov: 3521; Prenosov: 240 Celotno besedilo (1,70 MB) |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Trženjski splet in prepoznavnost blagovne znamke SENSAida Hasanbegović, 2018 Opis: Smisel blagovne znamke ni samo ustvarjanje dobička v tem trenutku, temveč tudi zagotavljanje prihodnjih donosov. Zasnovana blagovna znamka mora biti praviloma povezana z zasnovo podjetja, poslanstvom, vizijo, zgodbo in filozofijo poslovanja ter načinom razmišljanja, torej s tistim, kar želimo doseči, pa tudi s tistim, kar smo sposobni in zmožni doseči. V modni industriji je blagovna znamka ključnega pomena, saj daje vrednost in prepoznavnost izdelku oziroma storitvi, ko vstopi na trg, ter s tem opozarja konkurente in potrošnike na svojo prisotnost in dejavnost. Ker se modna industrija razvija zelo hitro in predstavlja eno od ključnih gospodarskih panog, je za obstanek na trgu ključnega pomena pravilno trženje modne blagovne znamke. Slovenski trg zasipavajo konkurenčni ponudniki moških oblačil in izdelkov, za katere vsak proizvajalec trdi, da so najboljši. Na trgu so na voljo oblačila nizkega in visokega cenovnega razreda, kar potrošnike zmede, saj se večkrat znajdejo v situaciji, ko ne vedo, za katero znamko se odločiti. Na tem mestu glavno vlogo odigra trženje. Vse je odvisno od tega, kako je izdelek predstavljen in ponujen stranki, da se bo odločila za nakup.
V diplomskem delu pod drobnogled vzamemo slovensko modno blagovno znamko Sens. S pomočjo raziskave in notranjih podatkov podjetja ugotovimo, katera je najuspešnejša oblika trženja slovenske blagovne znamke Sens. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: blagovna znamka, trženjski splet, pozicioniranje, snovanje in graditev, cena, konkurenca. Objavljeno: 05.04.2018; Ogledov: 3312; Prenosov: 214 Celotno besedilo (3,19 MB) |
7. |
8. |
9. Poslovni načrt rasti podjetja Wap Alto d.o.o.Aleš Štepec, 2012 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: družinsko podjetje, čistilni aparati, servis, zastopanje, prodaja, konkurenca, rast podjetja, storitve, poslovni načrt, diplomske naloge Objavljeno: 05.07.2018; Ogledov: 2741; Prenosov: 137 Celotno besedilo (977,66 KB) |
10. |