Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19
Lea Uršič, 2021

Opis: Glavni namen diplomske naloge je bil raziskati spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19. Epidemija je s seboj prinesla številne spremembe, na katere so se potrošniki morali prilagoditi. Ena od sprememb zadeva tudi nakup oblačil, saj so bile trgovine z oblačili v času epidemije daljše obdobje zaprte in je bilo nakupovanje preko spleta edina možna opcija. V empirični raziskavi smo s pomočjo spletne ankete raziskali, kako so se pri slovenskih potrošnikih v času epidemije in v spremenjenih okoliščinah spremenile nakupne navade oblačil. Ugotovili smo, da so potrošniki v času epidemije oblačila nakupovali redkeje ter za njih zapravili manj denarja kot običajno, po epidemiji pa se nameravajo vrniti k starim nakupovalnim navadam. Potrošnikom so najpomembnejši dejavniki nakupa oblačil kvaliteta, cena in vrednost za denar. Ti dejavniki so v času epidemije postali še pomembnejši. Prednosti spletnega nakupovanja potrošniki vidijo predvsem v prihranku časa in boljši cenovni ponudbi, največjo slabost pa v nemožnosti pomerjanja oblačil in pomanjkanju informacij. Za prodajalce oblačil so ti izsledki lahko v pomoč pri pripravi prave ponudbe in učinkovitih trženjskih aktivnosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potrošnik, nakupne navade, nakupne navade oblačil, sprememba nakupnih navad, spletno nakupovanje, spletna trgovina, koronavirus, epidemija, covid-19
Objavljeno: 16.07.2021; Ogledov: 720; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

2.
3.
Usposabljanje diplomatov Republike Slovenije
Laura Pogačnik, 2021

Opis: Pojem diplomacija ima dva pomena, saj je po eni strani umetnost in veščina vodenja pogajanj med predstavniki različnih skupin ali držav, po drugi strani pa neformalni oziroma sociološki pojem označuje diplomacijo kot uporabo taktike za dosego strateške prednosti. Največkrat se pojem nanaša na mednarodno diplomacijo, na področju katere delujejo diplomati, ki pa so višji uslužbenci, ki zastopajo koristi svoje države v mednarodnih odnosih. Dejavnost Slovencev v diplomaciji obsega dolgo zgodovinsko obdobje, saj o tem lahko govorimo že precej pred časom vzpostavitve samostojne države. Ključna naloga slovenske države in njene diplomacije je bila, da doseže mednarodno priznanje in neodvisnost, sočasno pa je potekal tudi proces vzpostavitve nove diplomacije. V preteklem letu, ki je tudi diplomaciji predstavljalo izziv, se je na zunanjem ministrstvu, prvič v samostojni Sloveniji, vzpostavila diplomatska akademija. Za Slovenijo novoustanovljena akademija predstavlja velik uspeh, saj se je to končno zgodilo v letu 2020 − letu koronavirusa, po dveh neuspelih poizkusih v letih 1996 in 2003. Dejstvo, da je bila akademija vzpostavljena prav v času, v katerem stisk rok in pogled v oči ne prideta v poštev, nam pove, da je bil sam zagon akademije ter primerno usposabljanje in izobraževanje še toliko večji izziv.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomacija, diplomatska akademija, diplomati, usposabljanje, koronavirus
Objavljeno: 10.06.2022; Ogledov: 50; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (554,88 KB)

4.
Poslovne priložnosti podjetij za prodajo na spletnih tržnicah v času pandemije Corona virusa Covid-19
Urban Jozelj, 2021

Opis: Ukrepi, ki so jih sprejele vlade za preprečevanje širjenja bolezni (COVID-19), so vplivale na vse ekonomske sektorje, predvsem na maloprodajnem področju. V tekmi s časom se kot velik tržni potencial ponuja tržni model spletnih tržnic, ki omogočajo prodajo izdelkov proizvajalca, distributerja ali ponudnika storitev preko obstoječe spletne strani/tržnice. V diplomskem delu bomo raziskali spletne tržnice in ugotavili kakšne so prednosti le teh. Predvidevamo, da za manjše podjetje, ki ponuja blago ali storitev, pomeni vstop v spletno tržnico manjši vložek in nižje stroške z večjimi možnostmi uspeha kot vzpostavitev lastne spletne trgovine.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletna tržnica, elektronsko trženje, prednosti spletne tržnice, pandemija, koronavirus, spletna trgovina
Objavljeno: 13.06.2022; Ogledov: 241; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (515,89 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh