1. Vpliv kreativnosti na uspeh fotografa - podjetnikaTara Novak, 2017 Opis: Solze sreče. Smeh. Bela obleka. Zaljubljeni pogledi. Poljubi. Zabava. Spomini na ta dan ostanejo za vedno. Fotografije nas vsakič znova popeljejo v čas, ko smo obljubili svoje srce tistemu, ki ga ljubimo. Za njimi stoji fotograf, ki vsako zgodbo posebej, na drugačen način, zaklene v knjigo spominov. Opazovanje fotografij ne pričara le čarobnosti tistih trenutkov, ampak prikaže tudi rahločutno ustvarjalnost fotografa. To opazujejo mnoge generacije več let po srečnem dogodku. Skoraj bi lahko rekli, da se fotografova kreativnost, ki jo je mogoče opazovati na fotografijah, prenaša iz roda v rod.
Raziskovanje, kako velik vpliv ima kreativnost na fotografa – podjetnika, je osrednja tema diplomskega dela. Ljudje še vedno kreativnost najprej povezujemo z umetnostjo in literaturo. Vendar je prav tako pomembna v podjetništvu, saj je vsak novi produkt, proces ali storitev rezultat kreativnega razmišljanja podjetnika. Mojo hipotezo, da ima kreativnost velik vpliv na uspeh fotografa – podjetnika, so potrdili poročni fotografi, izsledki analize o zadovoljstvu njihovih strank pa dokazujejo, da fotografi niso le kreativni, temveč tudi uspešni podjetniki. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: kreativnost, podjetnik, poročni fotograf, uspeh, zadovoljstvo potrošnikov, podjetniške lastnosti Objavljeno: 09.09.2017; Ogledov: 3171; Prenosov: 187
Celotno besedilo (1,25 MB) |
2. Avtentično vodenje in kreativnost zaposlenih v podjetju Plastika Skaza d. o. o.Julija Bizjak, 2019 Opis: V diplomskem delu smo obravnavali temi avtentičnega vodenja in spodbujanja kreativnosti zaposlenih, ki v današnjem času nenehnih in hitrih sprememb ter neizprosnega stanja na trgu podjetjem predstavljata konkurenčno prednost pred ostalimi organizacijami. Cilji diplomskega dela so bili s pomočjo domače in tuje znanstvene literature proučiti glavne elemente avtentičnega vodenja in kreativnosti zaposlenih ter z multimetodološkim pristopom preveriti zaznavanje vrednosti avtentičnosti vodje podjetja Plastika Skaza d. o. o. z vidika zaposlenih in vodje podjetja. Poleg tega je bil cilj ugotoviti, ali vodja podjetja meni, da z avtentičnim stilom vodenja spodbuja kreativnost zaposlenih, in kako spodbujanje kreativnosti ocenjujejo zaposleni. Namen raziskovalnega dela je bil z izvedbo kvantitativne in kvalitativne raziskave ugotoviti, ali zaposleni vodjo podjetja na področju obravnavanih tem zaznavajo enako, kot se zaznava sama. Teoretični izsledki so avtentičnost in kreativnost prikazali kot konstrukta, ki pomembno vplivata na uspešnost zaposlenih in celotne organizacije. Rezultati izvedene raziskave so pokazali, da se vodja podjetja zaznava kot zelo avtentični vodja, ki z avtentičnim stilom vodenja v veliki meri spodbuja kreativnost zaposlenih. Zaposleni vodjo podjetja zaznavajo kot nadpovprečno avtentično osebo, ki z avtentičnim stilom vodenja spodbuja njihovo kreativnost v nekoliko manjši meri, kot spodbujanje samoocenjuje vodja podjetja. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: Vodenje, avtentično vodenje, kreativnost zaposlenih, uspešnost, organizacija. Objavljeno: 27.09.2019; Ogledov: 2127; Prenosov: 204
Celotno besedilo (1,70 MB) |
3. Kreativnost v timuVivjana Petretič, 2012 Opis: Brez ustvarjalnosti človek ne bi mogel preživeti. Pred par desetletji pa je prišlo v ospredje tudi
timsko raziskovalno delo. Timsko delo je na eni strani narekovala potreba po novih izdelkih
in znanju, po drugi strani pa to, da se človek kot skupinsko bitje najbolje počuti v skupini.
Namen diplomske naloge je bil spoznati značilnosti dobrega tima, ugotoviti, kakšen vpliv ima
timsko delo na ustvarjalnost, raziskati zakaj in kdaj je primerno oblikovati time in poiskati
oziroma spoznati načine za spodbujanje ustvarjalnosti. Zanimalo nas je tudi, zakaj je
primernejše oblikovati time, kot pa da bi vsak samostojno reševal določeno nalogo. Predvsem
pa smo želeli izvedeti kakšne so razlike v ustvarjalnosti članov tima v primerjavi s tistimi, ki
enako nalogo rešujejo samostojno. Na osnovi prebrane literature in ogledanih video
posnetkov predavanj smo v začetnih poglavjih diplomske naloge predstavili kreativnost, tim
in kreativnost v timu. Nato smo v empiričnem delu izvedli intervjuje s strokovnjaki na
področju gospodarstva (Sumida d.o.o, Blejska Dobrava), šolstva (Osnovna šola Koper) in
zdravstva (Bolnišnica Valdoltra). Po opravljenem transkriptu posnetih intervjujev smo vse
zapise uredili v smiselne enote in s pomočjo kodiranja prišli do sodb. Poleg intervjujev smo
anketirali še člane timov v podjetjih, šolstvu, zdravstvu, športu, turizmu, gledališču, v
glasbeni skupini ter v gasilski brigadi. Ugotovili smo, da je res primernejše delati v timu, in
sicer predvsem zaradi sinergijskih učinkov na vseh področjih, boljše motivacije, večje
prožnosti in hitrosti učenja ter zaradi veliko večje verjetnosti nastajanja ustvarjalnih dosežkov.
Spoznali smo, da mora ustvarjalen tim imeti dober skupinski cilj, plemenitost poslanstva,
radovedne in raznolike člane, med katerimi vlada medsebojno spoštovanje in sproščeno
vzdušje, kjer uporabljajo metode za spodbujanje ustvarjalnosti in kjer se člani kot zadovoljni
posamezniki prostovoljno povežejo med seboj in s skupnimi močmi pripomorejo k
spremembam na boljše. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: ustvarjalnost, kreativnost, tim, timsko delo, skupinski cilji Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 984; Prenosov: 40
Celotno besedilo (816,79 KB) |
4. Vzpodbujanje inovativnosti zaposlenihŽiga Kolenc, 2021 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: inovativnost, organizacijska kultura, zaposleni, kultura inovativnosti, vzpodbujanje inovativnosti, ustvarjalnost, kreativnost, nagrajevanje inovativnosti, dilplomske naloge Objavljeno: 23.08.2021; Ogledov: 784; Prenosov: 102
Celotno besedilo (1,01 MB) |
5. |