Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kultura in vrednote družinskega podjetja v očeh mlade generacije
Anastasija Kotolupova, 2017

Opis: Vsaka organizacija ima svoj sistem vrednot, svojo organizacijsko kulturo, svoja pravila in stališča, pomembna znotraj organizacije. Predmet obravnave v diplomskem delu so družinska podjetja. V družinskih podjetjih, ki se prenašajo iz generacije v generacijo, se vrednote skozi generacije spreminjajo. Uvajanje sprememb lahko pripelje do izboljšanja ali propada podjetja, zato je ključnega pomena sodelovanje med družinskimi člani. V diplomskem delu se osredotočam na organizacijsko kulturo družinskih podjetij, na vrednote znotraj njih ter na spreminjanje vrednot družinskih podjetij skozi generacije. Predpostavljam, da je v družinskem podjetju težje uskladiti vrednote med člani družine, ki so iz različnih generacij, saj imajo ti drugačne poglede in interese znotraj družinskega podjetja. V empiričnem delu sem predstavila primer izbranega slovenskega družinskega podjetja ter mnenja predstavnikov mlajše generacije v družinskem podjetju o vrednotah, spremembah vrednot skozi generacije in posledičnem vplivu na dolgoročni obstoj podjetja. Cilj diplomskega dela je bil preučiti organizacijsko kulturo in vrednote znotraj družinskega podjetja. V nalogi sem se osredotočila na spreminjanju vrednot in organizacijske kulture skozi generacije ter na vpliv mlade generacije na spremembe v podjetju. Izziv sem obravnavala na primeru izbranega družinskega podjetja v Sloveniji.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: organizacijska kultura, družinska podjetja, vrednote, generacije ustanoviteljev, naslednje generacije.
Objavljeno: 07.03.2018; Ogledov: 2183; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (712,82 KB)

2.
3.
Organizacijska kultura v zavarovalnici
Drago Rajbar, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: organizacijska kultura, zavarovalnice, organizacijska klima, uspešnost podjetja, magistrsko delo
Objavljeno: 31.08.2020; Ogledov: 1022; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

4.
5.
Sociokulturne razsežnosti prenosa znanja v okviru akademskega podjetništva
Uroš Gojkovič, 2017

Opis: Akademskega podjetništva ni mogoče natančno ukalupiti, saj je pojav močno odvisen od družbenega oziroma kulturnega konteksta. Kljub temu pa je gotovo, da omenjeni koncept predstavlja vez med akademsko sfero in zunanjim okoljem, v okviru katere se prepletata tržni vidik, torej logika dobička, ter sama želja po prenosu znanja in ustvarjanju nove vrednosti, ki ni nujno le ekonomska. V različnih družbah postaja koncept akademskega podjetništva v povezavi z gospodarstvom in državo osrednje težišče teorije in prakse inovacij. Univerze so tako v preteklih desetletjih postale pomemben vir za nastanek visokotehnoloških podjetij, predvsem malih in srednje velikih, ki so najbolj ustrezna za proučevanje akademskega podjetništva, saj so razvila specifične karakteristike organizacijske kulture in prenosa znanja. Tovrstne karakteristike so se razvile predvsem na podlagi socialnega kapitala, ki ga lahko opredelimo kot ogrodje vozlišč, ki sestojijo iz posameznikov in organizacij ter povezav, na katere pomembno vplivajo norme, želje in odnos posameznikov oziroma organizacij (Adam et al. 2014). Pričujoča doktorska disertacija ugotavlja, ali je proces izmenjave znanja pogojen z upravljanjem pretoka informacij preko omrežij in povezav, ki so bogate s socialnim kapitalom, ki obenem tudi vpliva na izoblikovanje vzorcev organizacijske kulture podjetij. Tovrstni vzorci organizacijske kulture podjetjem omogočajo večjo sposobnost prenosa znanja iz akademske sfere v gospodarsko sfero (komercializacija znanja). Iz tega izhaja, da specifični vzorci organizacijske kulture podjetij omogočajo večjo inovacijsko sposobnost in konkurenčno prednost le-teh, saj predpostavljamo, da podjetja, kjer vzorci organizacijske kulture temeljijo na socialnem kapitalu, več sodelujejo z JRO in univerzami ter drugimi podjetji doma in v tujini, s tem pa pridobivajo ključno konkurenčno prednost. Namreč, kot je rekel Schumpeter (1939), vsaka inovacija oziroma ustvarjanje novih kombinacij znanja za podjetje pomeni večjo konkurenčno prednost v primerjavi z drugimi podjetji, ki se ukvarjajo s podobno dejavnostjo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: akademsko podjetništvo, organizacijska kultura, prenos znanja, socialni kapital, visokotehnološka podjetja, inovativnost, disertacije
Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 301; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (3,21 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh