Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PASTI DEREGULACIJE IN LIBERALIZACIJE LETALSKEGA PROMETA
Roman Vozel, 2017

Opis: Slovenija je lahko ponosna na pretekli razvoj in delovanje svoje letalske družbe, in sicer od njenega nastanka do danes. Pretresale so jo mnoge gospodarske in politične turbulence, a vendar ji je nekako uspelo ohraniti dobro ime, predvsem pa svetu pokazati, da je Slovenija tudi država z lastnim letalskim prevozom. V mednarodni skupnosti ima država svojevrsten status in politično moč, če lahko v pogajanjih nastopa ob boku drugih držav kot enakovredna letalska država. Mednarodno gledano, posebej na vse bolj globaliziranem trgu letalskega prometa je Slovenija nehote del globalnega neusmiljenega stroja s čedalje manj manevrskega prostora pri lastnih odločitvah. Država se je iz različnih razlogov bolj ali manj vpletala v poslovanje in odločitve nacionalne letalske družbe do začetka tega stoletja, ko je ugotovila, da težje konkurira globalnemu letalskemu trgu z okostenelimi ter preživetimi gospodarskimi in političnimi dotedanjimi prijemi. Z zakonodajo si je zagotovila večinski lastniški delež, poslovanje v duhu preživetja same letalske družbe pa prepustila zakonitostim svobodnega letalskega globalnega trga. Slovenija kot uspešno vpeta država v mednarodni letalski promet z lastno nacionalno letalsko družbo se ni, tako kot ostale uspešne države, uspela izogniti procesu globalizacije; uspelo pa ji je ohraniti ime letalske družbe in njen obstoj, kar pa je mnogim državam spodletelo. Kot dolgoletni uslužbenec v več letalskih podjetjih sem bil neposredno priča njihovim prevzemom ali propadom. V diplomskem delu predpostavljam o, da so gospodarske in politične elite z nepremišljenimi odločitvami v postopkih deregulacije in liberalizacije na vse bolj globalnem trgu letalskega prometa bistveno pripomogle k prevzemu ter stečaju nacionalnih družb. Kot potrditev te raziskave nizamo nekaj primerov vidnejših letalskih družb, ki so utrpele škodo zaradi nespametnih in premalo premišljenih odločitev vodstva letalskih družb ter neprilagajanja politik, tako gospodarskih kot političnih odločevalcev, novim tržnim zakonitostim v procesu deregulacije in liberalizacije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: letalske družbe, letalski promet, deregulacija, liberalizacija, prevzemi, stečaji, politike gospodarskih in političnih elit
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 880; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (855,67 KB)

2.
Deregulacija, liberalizacija in privatizacija gospodarskih javnih služb v Sloveniji
Karmen Strnad, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javne službe, deregulacija, liberalizacija
Objavljeno: 29.08.2017; Ogledov: 1564; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

3.
Pasti deregulacije in liberalizacije letalskega prometa
Roman Vozel, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: letalske družbe, letalski promet, deregulacija, liberalizacija, prevzemi, stečaji
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 720; Prenosov: 42
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

4.
5.
Macedonian accession to EU
Stefan Jordev, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: članstvo v EU, liberalizacija trga, trgovanje, multi-lateralni sporazumi, Makedonija
Objavljeno: 14.06.2018; Ogledov: 336; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (158,54 KB)

6.
7.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh