Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Razširitev poslovnega načrta Toronto Business Academy z vpeljavo ambasadorjev blagovne znamke
Juš Dobnikar, 2017

Opis: Predmet diplomskega dela je razširitev poslovnega načrta 3-tedenske poletne šole Toronto Business Academy (v nadaljevanju TBA) z uvedbo strategije ambasadorjev blagovne znamke. TBA je projekt, ki pod sloganom »Učenje skozi prakso« združuje teoretično znanje s praktičnim ter v visoko konkurenčnem poslovnem okolju, tj. v Torontu v Kanadi, udeležencem omogoča neprecenljivo izkušnjo, ki je lahko pomembna prednost pri iskanju zaposlitve in začetku kariere. Izobraževalne vsebine so v programu združene v okviru predmeta Kultura mednarodnega poslovanja, ki je sestavljen iz petih modulov, ki zajemajo glavna področja poslovanja s kanadske in globalne perspektive: Globalno podjetništvo, Inovacije, Poslovno komuniciranje, Prodaja in marketing ter Globalne finance (tvegani kapital). Ker se je program izkazal kot zelo uspešen, ga bomo začeli širiti, in sicer najprej z vpeljavo strategije ambasadorjev blagovne znamke. Ambasadorji imajo promocijsko in rekrutacijsko vlogo, sama vpeljava strategije pa temelji na zasledovanju naslednjih ciljev: izbor primernih kandidatov za vlogo ambasadorja, načrtovanje njihovih promocijskih aktivnosti in spremljanje delovanja, na podlagi tega pridobivanje udeležencev za program iz različnih kulturnih okolij in z različnim predznanjem ter ustvarjanje prepoznavnosti in pozitivne podobe TBA v javnosti. Dolgoročna vizija TBA je postavitev sorodnega programa drugje po svetu, pri realizaciji te vizije pa bodo z nadaljnjim razvojem strategije vlogo igrali tudi ambasadorji blagovne znamke.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Toronto Business Academy, poletna šola, mednarodno poslovanje, ambasadorji blagovne znamke
Objavljeno: 23.08.2017; Ogledov: 1959; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Posebnosti zagotavljanja kakovosti v franšiznem sistemu SAE
Suzana Grieme, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: franšizing, franšizni sistem, zagotavljanje kakovosti, mednarodno poslovanje
Objavljeno: 05.04.2018; Ogledov: 1331; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

10.
Internacionalizacija poslovanja podjetja Unija računovodska hiša, d.d.
Borut Ravnik, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: internacionalizacija poslovanja, mednarodno poslovanje, vstopne strategije
Objavljeno: 29.05.2018; Ogledov: 1149; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (720,63 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh